Beoordelingen over Dreamfields Guesthouse 4-sterren

137 Gompou Singel, 1242 Hazyview, Zuid-Afrika

#7 van de 17 B&B's en herbergen in Hazyview

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Fijne uitvalsbasis voor Kruger
    • Kamer met Queensize Bed

Een hartelijke gastvrouw, heerlijk ontbijt en als je op safari gaat krijg je een ontbijtmand mee voor onderweg. Locatie is erg goed ten opzichte van Kruger en Panorama Route. De kamers zijn mooi ingericht. We hadden een technisch mankement en dat werd direct opgelost.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Heerlijke locatie, supervriendelijke gastvrouw, ideaal voor...
    • Kamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Heerlijke locatie, supervriendelijke gastvrouw, ideaal voor safari's 10 km verderop of voor de Panoramatour. Een aanrader. Hazyview, ook leuk dorp om er paar dagen te verblijven. Voelden ons er helemaal thuis. Cindy...Thanks for everything

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima verblijf, aan de prijzige kant.
    • Kamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden

Jammer genoeg zag het zwembad er niet echt uit om op dat moment te gebruiken, maar wij waren er in de Zuid-Afrikaanse winter. Prijs ligt erg hoog.

De gastvrouw is erg aardig en behulpzaam. Locatie is prima. Kamers waren schoon en zagen er goed uit. Twee grote lieve honden (leuk als je niet bang voor honden bent).

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima voor trips naar Kruger
    • Kamer met Queensize Bed

Hazyview is echt een uitvalbasis voor een bezoek aan krugerpark. Dorp zelf kent geen gezelligheid

Ontvangst super Kamer goed Complex erg mooi

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Zeer enthousiast ontvangst!

Zeer enthousiast ontvangst! Gastvrouw is heel spontaan en gastvrij. Beveelt de goede restaurants aan, kent de mooiste locaties en de beste weg en tijd naar Krugerpark. Kamer ziet er heel verzorgt en schoon uit. Prima ontbijt. Op 10 minuten afstand van Phabeni gate is het een goede locatie om buiten het park te overnachten.

• Beoordeeld op: 14 februari 2015

Hartelijk ontvangst door Sindy, ruime prachtige kamers met...

WIFI signaal was niet al te sterk maar er zijn ergere dingen in het leven :-)

Hartelijk ontvangst door Sindy, ruime prachtige kamers met een echt afrika gevoel. Uitgebreid ontbijt met voor elk wat wils. Goede ligging t.o.v. krugerpark en lokale restaurants. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

We voelden ons erg welkom.

We voelden ons erg welkom. Gastvrouw deed alles om het ons naar de zin te maken.