Beoordelingen over Jardin d'ébène Boutique Guesthouse 4-sterren

9,7

9,9

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Zeer goede keuze
    • Standaard Kamer - Leeuw

Kamer naast de ontbijtfaciliteiten, daardoor ietwat meer geluid

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar: zeer goede hulp voor organiseren van een dagtrip, goede voorstellen voor restaurants. Goed bed, goed ontbijt. Uitstekende locatie van guesthouse. Zeker aan te raden

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Helemaal super
    • Standaard Kamer - Cheetah

Vriendelijke en betrokken eigenaren die ons elke ochtend van goede tips hebben voorzien. Ontbijt was goed, kamer ook, fijne straat op loop afstand van kloofstreet (hebben ons ook lopend veilig gevoeld). Echt een aanrader!

Een kleine oase in Kaapstad in een veilige en rustige buurt.

Alles was prima!

Een kleine oase in Kaapstad in een veilige en rustige buurt. Mooie kamers met comfortabele grote bedden. Op loopafstand van restaurants. Bijzonder vriendelijk personeel en hele aardige eigenaar. Eigenaar heeft goede tips. Heerlijk ontbijt. Alles prima verzorgd! Een echte aanrader.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding
    • Luxe Kamer - Zebra

Al bij al waren we echter toch wat teleurgesteld. Eerst en vooral vonden we het veel te duur voor wat het was. We hebben in totaal in 12 guest houses verbleven tijdens onze reis dus we kunnen wel wat vergelijken. We hebben hier 160 euro per nacht betaald (met 2 kleine kinderen) maar daar hadden we dan enkel een kamer voor met 1 extra bed. Dat is echt veel meer dan waar we in de rest van het land een heel huis voor hadden. Er stond een honesty bar in de leefruimte dus er was geen ijskast op de kamer. Onze badstop was blijkbaar gestolen door de vorige gasten dus wij konden geen bad nemen. Ik maakte hiervan melding bij de eigenaar maar het probleem was de dag nadien niet opgelost. Als er een bad is, moet je dat ook kunnen gebruiken, sorry ! Het hele huis heeft planken vloeren dus die kraken heel erg. Wij sliepen vlak aan de voordeur (daar zijn 2 kamers, zebrakamer en olifantenkamer), dus als 's morgens heel vroeg het personeel arriveert word je wakker van de bel. Ook wanneer er tijdens de nacht een gast niet binnen geraakt en op de bel drukt, hoor je dat goed op de kamer. Wanneer men dan het ontbijt begint klaar te zetten vlak voor je deur, hoor je ook het gerinkel van glas en servies heel goed. Wat mij betreft wordt dat allemaal niet goed gemaakt door het feit dat men kan terugvallen op een mooie inrichting. Het zwembad is ook echt heel klein, wij gingen er nu toch niet in omdat het winter was, maar in de zomer kan je daar behalve jezelf in verfrissen niet veel meer in doen. De gastheer komt elke morgen aan de ontbijttafel vragen hoe het met je gaat, hij vraagt dan wat je wil doen en geeft je tips; op zich wel goed bedoeld, maar van rustig ontbijten met je compagnie is dan geen sprake, soms was dat gewoon ook storend. Al bij al niet veel verkeerd, maar voor zulk bedrag per nacht mag je kritisch zijn, en dan vond ik het toch veel te duur voor wat het was.

Wij hebben 3 weken door ZA gereisd en wilden in een mooi hotel afsluiten in Kaapstad. We lazen heel veel goede commentaren over dit hotel dus we dachten dat we hier wel goed zaten. Inderdaad, het is een gezellig ingerichte guest house, alles heel proper, en vriendelijk personeel die bereid zijn je te helpen met maken van reservaties of tips te geven ivm restaurants enzoverder... Er stond een haard in onze kamer (we waren er in de winter) en kregen elke dag vers hout om onze kamer lekker warm te stoken, heerlijk zo slapen aan de haard. We hadden een hele ruime badkamer met een heerlijke douche. Het ontbijt is uitgebreid, vers en heel lekker.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Fantastische ligging

Fantastische ligging net buiten de drukte van het centrum maar wel op loopafstand van leuke restaurantjes en de gastvrijheid en hulp/adviezen van eigenaar.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Fantastisch!

Op dit verblijf was werkelijk helemaal niets aan te merken.

Het verblijf was uitstekend. De service grandioos. De ligging perfect. Na onze klim op de Tafelberg werden we zelfs nog in de gelegenheid gesteld, in de middag op de dag van vertrek, om nog even van een van de kamers gebruik te maken om te kunnen douchen en omkleden.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

• Kamer met Kingsize Bed - Buffel

Superknappe kamers

• Beoordeeld op: 5 december 2016

super verblijf
    • Luxe Kamer - Olifant

Top locatie gelegen in een super wijk. veel goede restaurants en barretjes. Roland is een uitstekende gastheer. gaan zeker nog een keer terug

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Top adres in Kaapstad
    • Standaard Kamer - Leeuw

Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel. Lokatie op loopafstand van leuke straat vol restaurants en barretjes.

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Wat een heerlijke plek in Kaapstad.

Niets veel tegen. Als ik al iets zou moeten noemen dan is het de gladde houten vloer waar je op moet passen niet uit te glijden.

Wat een heerlijke plek in Kaapstad. Geweldig behulpzame en vriendelijke eigenaar die je overal graag mee helpt en zeker goede tips geeft. 's middags wanneer je terug komt krijg je een lekker kopje koffie of thee met evt een heerlijke muffin en kun je lekker relaxen in de tuin. Het ontbijt is heerlijk met vers brood en yoghurt. De keuze is reuze. Heerlijke restaurantjes in de buurt. Ga vooral naar de Black Sheep. Wij komen hier zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Gezellige sfeer, erg leuk en behulpzaam personeel, fijne...

Gezellige sfeer, erg leuk en behulpzaam personeel, fijne lokatie om kaapstad te verkennen!

• Beoordeeld op: 27 november 2015

Geweldige gastheer en staf.

Geweldige gastheer en staf.

• Beoordeeld op: 6 november 2015

De ontvangst en het verblijf waren top.

niets !

De ontvangst en het verblijf waren top. Gunstige ligging t.o.v. het centrum en enkele goede restaurants op loopafstand.