Beoordelingen over Kingslyn Boutique Guest House 4-sterren

9,8

9,9

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Warm welkom!

Warm welkom! Persoonlijk en kleinschalig. Eigenaresse en staff zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ze helpen je graag verder met tips en info. Ligging is ook prima.

aan te raden

Dat we hier niet langer konden blijven.

Zo' n ontvangst heb ik zelden meegemaakt, er staat altijd iemand klaar om je te helpen. Ze zijn super vriendelijk. Fantastisch mooi interieur. Heel ruime kamer. Bed is goed. Badkamer meer dan OK. Wifi goed. Parkeren buiten tegen het gebouw. Heel veilig. Zeer goed ontbijt. Bar beschikbaar aan democratische prijzen. Met Uber ben je overal dichtbij. Te voet kan ook, mooie wandeling langs de zee.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goede plek om vanaf hier Kaapstad te ontdekken!
    • Deluxe suite

Helemaal niets.

Zeer ruime, mooie en comfortabele kamer. Het ontbijt was uitstekend. Aangename sfeer in het hotel. Sympathieke gastvrouw die tips geeft over restaurants en activiteiten in de omgeving. Dit doet ze met uiterst veel enthousiasme. Op de dag van vertrek konden we onze backpacks laten staan en konden we ons nog even omkleden en opfrissen voordat we naar het vliegveld vertrokken. De locatie is prima en voelde veilig aan. Binnen no-time sta je met een uber overal. Ik kan dit absoluut aanbevelen!

Helemaal top!
    • Luxe Suite met Toegang tot de Lounge

Het is ietwat gehorig, de vloeren kraken waardoor je de buren best goed hoort.

Alles: locatie, ontbijt, kamer. We hebben erg genoten van ons verblijf. Het personeel is erg aardig, maakt het naar je zin en ze kunnen diverse dingen (excursies, tickets etc) voor je regelen als je wilt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Ontbijt was super en gezond.

Niets viel ons tegen, gewoon zo doorgaan a.u.b., want wij gaan er zeker nog een keer naartoe.

Ontbijt was super en gezond. Lekker koffie. De bediening was grandioos. Zo vriendelijk. Niets was te veel. Wij hadden bezoek omdat wij een gids nodig hadden om te trekken. Ons bezoek was ook welkom. Wat ook echt super was, bij aankomst s'-avonds een lekker glas rode wijn voor mij en mijn man een koud biertje. Wat wil je nog meer? Een taxi stond ook gereed om ons bij de luchthaven op te halen. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Sfeervolle gunstig gelegen accommodatie
    • Luxe Suite met Toegang tot de Lounge

Zeer ruime comfortabele kamer. Uitstekend ontbijt. Aangename sfeer in het hotel. Sympathieke gastvrouw, die tips geeft over activiteiten in de omgeving, restaurants e.d. Op de dag van vertrek mochten de koffers tot laat in de middag blijven staan.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Klantgericht en fijn.
    • Luxe Suite met Toegang tot de Lounge

Badkamer kan beter in de afwerking

Vriendelijk personeel en hartelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Ee

Eigenlijk niets

Ligging en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Rachel was zeer vriendelijk en behulpzaam,alsook het...

Rachel was zeer vriendelijk en behulpzaam,alsook het personeel. Ligging : op wandelafstand van de wijk waterfront in een veilige wijk.Is een aanrader, rustig gelegen en kleinschalig. Goede prijs/kwaliteit. Zou volgende keer zeker overwegen om er terug te verblijven

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

Mooie grote kamer

Douchekraan mengde niet goed

Mooie grote kamer Vriendelijk en behulpzaam personeel Prima adviezen en hulp bij reserveren restaurants, taxi's e.d. Prima locatie Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Geweldige adviezen over wat en hoekiger beste Kaapstad kan...

Geweldige adviezen over wat en hoekiger beste Kaapstad kan ontdekken. Kregen zelf een gsm mee in case of. En een pocknickrugzak! Bijzonder het gastvrijeonthaal. Personeel weet wat en hoeze jebedienen. Gelukkig geen nederigheid ! Erg comfortabel! Een aanrader.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Heerlijk ontbijt, topkamer (upgrade), toplocatie

Heerlijk ontbijt, topkamer (upgrade), toplocatie

• Beoordeeld op: 11 april 2016

ontbijt, kamer, ligging, vriendelijkheid

niets!

ontbijt, kamer, ligging, vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

Geweldige fruitsla, heerlijke koffie, gezellige plaats om te...

Geweldige fruitsla, heerlijke koffie, gezellige plaats om te ontbijten

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Uiterst vriendelijk personeel en goede lokatie