Beoordelingen over Lovane Boutique Wine Estate 4-sterren

Polkadraai Road, 7604 Stellenbosch, Zuid-Afrika

#21 van de 37 hotels in Stellenbosch

Een zeer fijn verblijf in een rustige en veilige omgeving met een schitterd uitzicht.

Het ontbijt is perfect. Er is veel keus. Er is een kaart op tafel van wat men biedt. De warme gerechten worden opgenomen en daarna geserveerd. Voor de rest het buffetmodel. Die bediening is fijn en voorkomt verspilling.

Slapen naast een wijngaard!
    • Suite

Terras was ons eigen terras, maar is in feite voor iedereen toegankelijk, een klein minpuntje.

Vriendelijkheid personeel. Alles zoals voorgesteld op booking: ruime kamer, ruime badkamer, eigen terras. Naast een wijngaardveld. Na het verlaten van hotel , vond ik mijn batterij-oplader niet meer voor m’n fototoestel. Met enkele mailtjes heen en weer, konden wij die komen halen.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Heerlijk verblijf tussen de wijngaarden.

Dat je met de taxi naar het naastgelegen restaurant schijnt te moeten. Eén deur in het grote hekwerk en je wandelt er zo heen. Overigens voortreffelijk gegeten!

Het complete plaatje was ok!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Een lodge met atributen in de etalage (foto presentatie) die binnen niet te koop blijken.

De ligging nabij een snelweg. De afmetingen en waterkwaliteit van het zwembad. Het coördineren van werkzaamheden. Bij een wijn-lodge kun je de bij de kamers gelegen ranken ook later in de morgen sproeien in plaats van 's ochtend om 8 uur je gasten te verrassen op de motorgeluiden, uitlaatgassen en de lucht van een chemische sproeistof. Geen privacy zonder de overgordijnen (daglicht werend) te sluiten. Omdat de stoep voor de kamer niet dagelijks werd geveegd liep allerlei ongedierte naar binnen waardoor wij iedere dag/ochtend 15 tot 30 duizendpoten mochten "ruimen". In de kamer was weinig ruimte voor het opzij-/afleggen van kleding. De WiFI was van het type waarbij je iedere keer dient in te loggen en dus telkens de herkennings- en wachtwoorden bij de hand dient te hebben.

Ontbijt was goed maar beperkt (geen zoete broodjes, croissants), en terwijl er buiten op het terras werd ontbeten ging men de stoep ernaast vegen!! Vaak waren de tafelcouverts niet compleet en moest je zelf van aangrenzende tafels de ontbrekende zaken aanvullen.

heerlijk rustig verblijf vlakbij stellenbosch

er kon niet worden gegeten

ontbijt was prima , kamer en badkamer ruim van opzet, prima bedden

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

De lokatie is prachtig!

Hele harde bedden en erg sober ontbijt.

De lokatie is prachtig! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Mooi klein wijnestate, erg aardige mensen.

Er liepen wormpjes in de kamer en de badkamer.

Hartelijke ontvangst, leuke wijnproeverij. Fijne kamer, mooie badkamer. Prachtig gelegen.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

hele fijne plek, prachtig gelegen, nabij Stellenbosch.

Op zondag(avond) zijn de restaurants vlakbij dicht; je bent dan dus verplicht Stellenbosch in te gaan.

hele fijne plek, prachtig gelegen, nabij Stellenbosch. Gastvrije ontvangst.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Mooie kamer met prima faciliteiten.

Bij de booking bieden ze wifi in de gehele accomodatie. Wij hadden de kamer: grenache en hier hadden we geen wifi. Dit hebben we gemeld, we hadden hier namelijk rekening mee gehouden om de verdere reis te regelen, helaas tijdens het hele verblijf geen wifi in de kamer. We hebben deze accomodatie geboekt, mede door de wijnproeverij die mogelijk gemaakt zou worden. Deze hebben we gedaan. In 20 min werden 4 wijnen aangeboden. We hadden ons dit anders voorgesteld, zeker op een plek als deze.

Mooie kamer met prima faciliteiten. Kamer erg netjes! Ontbijt enorm uitgebreid. Alles wat je maar kunt wensen!

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Prachtige locatie en heerlijke verschillende wijnen.

zeer beknopte dinerkaart. In de omgeving heb je genoeg restaurants zitten op andere wijngaarden die ook toegankelijk zijn. (bijv. Asara)

Prachtige locatie en heerlijke verschillende wijnen. (cabernet sauvignon)

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Rustige locatie, mooie tuin met zwembad, leuke rondleiding...

kamer was niet afgestoft. Onder het bed zeker al een paar maanden niet. De vrouwelijke manager vonden wij niet al te sympatiek, er kon bij haar geen glimlach af.

Rustige locatie, mooie tuin met zwembad, leuke rondleiding door wijnkelder en wijnproeverij

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Logeren bij de wine- estate was leuk, je zit midden in de...

graag wat meer broodassortiment en een croissant, enkel brood om te toasten met 1 broodrooster was niet zo aangenaam om de dag te beginnen

Logeren bij de wine- estate was leuk, je zit midden in de wijngaard. Goeie uitvalsbasis om de wijnroute van Stellenbosch te starten.Het ontbijt was ok, de warme eitjes werden a la minut bereid.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Prachtige locatie, fijne bedden en vriendelijk personeel

Klein zwembad, vanaf begane grond aan achterzijde geen uitzicht.

Prachtige locatie, fijne bedden en vriendelijk personeel

ontbijt was heerlijk + houding personeel

ontbijt was heerlijk + houding personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De prachtige ligging.

De prachtige ligging. Gastvrije ontvangst en mooie accomodatie.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Omgeving uitzicht.

Omgeving uitzicht. Zwembadje

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Mooie uitzichten!

Mooie uitzichten!

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Heerlijk en compleet ontbijt.

niet.

Heerlijk en compleet ontbijt. Prachtige ligging net buiten Stellenbosch. Vriendelijk personeel. Schone kamers.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Prijs kwaliteit veel minder dan alle andere b&b's in...

Prijs kwaliteit veel minder dan alle andere b&b's in dezelfde prijsklasse gedurende onze 3 weken zuid afrika!

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Erg mooie locatie, mooie kamer, heerlijk eten in het...

Erg mooie locatie, mooie kamer, heerlijk eten in het restaurant en een erg lekker ontbijt