Beoordelingen over Majeka House 5-sterren

26 -32 Houtkapper Street, Paradyskloof, 7600 Stellenbosch, Zuid-Afrika

#10 van de 37 hotels in Stellenbosch

Luxe verblijf in Stellenbosch
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een 5 sterren accomodatie is de WiFi erg slecht. In de bar is helemaal geen WiFi en in het restaurant is het bereik slecht. Op de kamers met vlagen goed bereik maar dit zou constant moeten zijn. Helaas klopte de omschrijving over het zwembad niet en konden wij alleen gebruik maken van het binnen zwembad.

Het ontbijt was voortreffelijk, een van de beste die we tijdens onze reis hebben gehad. Kamers zijn leuk ingericht en het personeel is erg vriendelijk. Heerlijke tuin om in te relaxen en dichtbij het centrum van Stellenbosch. Het complex is gelegen in een rustige wijk.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Dit was het zachtste bed waar ik ooit in heb geslapen!
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wc-borstel was te groot voor zijn houder, hierdoor kon je hem er niet uit halen zonder je andere hand te gebruiken om het bakje beet te te houden. Dat vond ik een beetje onprettig, maar dat is makkelijk op te lossen. En als zoiets onbenulligs alles is wat ik qua minpunten weet te verzinnen zegt dat waarschijnlijk wel genoeg ;)

Dit was het zachtste bed waar ik ooit in heb geslapen! Ik wilde er eigenlijk niet meer uit wegkomen. De badkamer is fijn en groot en als leuk detail kun je een wand openschuiven waardoor je vannuit je bad naar de televisie kan kijken. Het personeel is lief, en in voor een praatje en een grapje. Het eten (diner en ontbijt) is heerlijk en er is ruim keus. De badjassen zijn onmenselijk zacht! Die wil je nooit meer uittrekken. Het zwembad en de sauna zijn ook helemaal prima. Ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen die een dagje in de watten gelegd wil worden! :)

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ontbijt + kamers + diner combi
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluid... We kregen een kamer met tussendeur en contactgeluiden van vreemden/andere gasten. Niet handig. We zijn in overleg verhuisd naar een andere kamer.

Ontbijt + kamers + diner combi

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijk hotel in Stellenbosch.
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk hotel in Stellenbosch. Luxe en stijlvolle kamers. Mooi groot zwembad en ontbijt zeer luxe.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Zie hiervoor

Geen 4 zwembaden maar 1 kleine

• Beoordeeld op: 22 december 2016

• Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen buitenzwembad bij onze kamer

Mooie kamers, mooie bar, prima restaurant en heel verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Fantastisch hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was heerlijk en super lekkere bedden. Gezellige bar waar je nog lekker een wijntje kan drinken.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Luxe nacht in Stellenbosch

Kleine compound

Mooie kamer-badkamer combinatie. Hoewel er geen tafel in het restaurant meer zou zijn konden wij er alsnog dineren. Heerlijk mega-bed.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Mooie plek dichtbij stad en wijngaarden
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had verwacht dat de openbare ruimtes ruimer zouden zijn. Jammer dat de bar niet echt levendig is.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Superontbijt met alles erop en aan.

Superontbijt met alles erop en aan. verschillende soorten yoghert, ook homemade.Heerlijke sapjes, waaronder speciale juices. Kamers zijn prima in orde. We hadden een premier kamer, helaas de eerste nacht een lekkage gehad(plafondgedeelte precies boven het bed) Maar ik kreeg een enorme upgrade van de kamer, voor helaas maar 1 nachtje( we hadden nl dit hotel voor 2 nachten geboekt) Dan het restaurant is een ster waardig, zo heerlijk. Alles was gewoon heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 april 2015

Het restaurant is echt top een Michelin ster waard.

Het restaurant is echt top een Michelin ster waard. Het ontbijt is er zeer lekker met verse energiedrankjes gemaakt van verse sappen met kruiden. Zeer vriendelijk personeel. Het ligt wel een beetje afgelegen maar zeker de moeite waard. Als ik terug ga, ga ik zeker terug naar Majeka House. TOP

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

De over het terrein verspreide hotelkamers zag er erg...

De inrichting was overdreven bombastisch en een kakofonie van kleuren. Het zwembadje dat min of meer ingebouwd was in het hoteldeel, waar iedereen langs liep, vonden wij weinig aansprekend noch erg aantrekkelijk. Daarnaast waren er bij de kamers aparte, heel kleine, pools, maar die waren daarentegen zo klein, dat je er niet in kon zwemmen. Het niveau van het diner in het restaurant viel ons erg tegen, niet bijzonder en niet erg lekker; het ontbijt vonden we ook niet erg bijzonder.

De over het terrein verspreide hotelkamers zag er erg aantrekkelijk en luxe uit. Comfort in de kamer was prima. Ligging: beetje erg rustige woonwijk, maar dit kan voor anderen aantrekkelijk zijn.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Vriendelijk personeel.

Ziet er wat gedateerd uit, goedkope afwerking. Geen mooi uitzicht.

Vriendelijk personeel. Mooi interieur kamer. Mooi maar donker restaurant.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

de behulpzaamheid van het personeel