Beoordelingen over Sefapane Lodge and Safaris 4-sterren

#14 van de 22 hotels in Phalaborwa

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De locatie is erg goed.
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Gebaseerd op de beoordeling op Bookings (een 8,4 erg goed) viel het geheel tegen. Het personeel doet zijn best en is vriendelijk. Sommige spreken erg slecht Engels. Ontbijt wordt niet aangevuld en was voldoende/goed. Avondbuffet was ook niet zo uitgebreid als geadverteerd. Terrein wordt wel netjes bijgehouden maar huisjes hebben veel achterstallig onderhoud (losse kranen, kapotte lampen etc.). Ook in ons geüpgraded huisje. Wij wilden safari’s boeken maar dit was niet beschikbaar voor twee personen. Overall een 6,5.

De locatie is erg goed. Op 5 minuten rijden van een Kruger ingang. Met huurauto zelf door Krugerpark gereden en spectaculair veel wildlife gezien. Uiteindelijk veel geld hierdoor bespaard (€76,- pp per safari) door zelf op safari te gaan. Na klachten over ons huisje kregen we een upgrade naar een familie huisje.

Goed, naar verwachting, behalve het nieuwe restaurant concept
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het restaurant was in het verleden erg goed. Nu is het concept gewijzigd naar buffet. Op zich is het eten prima, maar het a-la-carte eten van vroeger was zo goed, dat dit wat tegen viel. Buffet concept is beter voor grotere groepen die hier regelmatig eten, dus ik snap het concept wel. Er is een kleine kaart, maar dat is niets vergeleken bij eerder. Het eten was een van de redenen om hier vaker terug te komen. Nu gaan we denk ik verder kijken voor een volgende keer.

Mooi hotel, ondanks dat het zich in het dorp bevindt lijkt het of je midden in de natuur zit. Rondavels zijn basic, maar van alles voorzien. Tuin is schitterend. Afstand to Kruger park, winkels etc ideaal. Deze keer geen activiteiten gedaan, maar in het verleden prima bevallen.

Fijne locatie aan de rand van het Kruger.
    • Huis met 3 Slaapkamers

Overdag en s avonds veel blaffende honden. S nachts hebben we ze niet gehoord.

Fijne locatie aan de rand van het Kruger. Wij hadden een woning met meerdere kamers en badkamers. De woning was zeer comfortabel en ruim ingericht. Bedden zijn wat hard woning is voorzien van goed werkende WiFi. Het ontbijt en dinerbuffet zijn prima eventueel kun je ook eten bij bushveld terras restaurant, deze heeft een uitstekende kaart en is sfeervol. Spar zit op de hoek dus zelf koken kan ook. Personeel is zeer vriendelijk. Safari’s zijn redelijk duur, dit kun je ook met eigen auto doen. Blydepoortdam, moholoholo rehab en Tzaneen zijn prima te bezoeken, ongeveer een uur rijden. Aanrader is Letaba River Lodge Predictor en lion park aan de R71 naar Tzaneen. Geweldig leerzame ervaring. Prima locatie om wat langer te verblijven.

Toplocatie en gastvrijheid!
    • Deluxe Rondavel met Uitzicht op de Rivier - Rivierlodge

Een geweldige locatie met fantastische en zeer attente en gastvrije dames. Werkelijk alles was verzorgd. Een unieke plek om het dierenleven aan de rivier in Afrika mee te maken met de kundigheid van de gastvrouwen en ranger Terrence. Top!

Paradijs op aarde, hemelse plek en nu al heimwee!
    • Deluxe Rondavel met Uitzicht op de Rivier - Rivierlodge

Bij de river lodge van sefapane zijn er geen tegenvallers!!

Ga naar de rondavels met rivier zicht (zie foto van het uitzicht)! Is een andere lokatie dan het hoofdgebouw. Er zijn hier andere faciliteiten maar ligt midden in big5 gebied en is een paradijs op aarde!!

Fantatische ervaring
    • Deluxe Rondavel met Uitzicht op de Rivier - Rivierlodge

Wij verbleven in de river lodge aan de olifanten rivier. Wat een geweldige ervaring. Hele lieve en zorgzame dames die voor ons hebben gezorgd. Genoten van de game drives.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima en rustgevende, mooie locatie!
    • Deluxe Rondavel met Uitzicht op de Rivier - Rivierlodge

Het safari gebied is wat klein. Je hebt 2 safari's 's morgens en 2 safari's 's avonds en je maakt beide keren het zelfde rondje. Ook de avond snack met drankje tijdens de avondsafari benuttig je tijdens de autorit, terwijl wij bij ander privé lodges ergens stopte en buiten de auto een hapje en drankje kregen. Wij zaten aan de Riverlodge. De katachtige kom je hier ook niet zo snel tegen, maar we hebben andere dieren nog wel gezien.

Ontvangst van de twee dames die het eten verzorgde, was top! We kregen een heerlijke warme en koude snack met een sapje bij aankomst. Ook het ontbijt, lunch en avond eten was heerlijk en goed verzorgd. We hadden een prima huisje en bed.,

geweldig!
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

Een heel mooie onderhouden omheind terrein met zowel lodges als hele grote prive huizen van mensen die deze huizen verhuren voorzien van een grote veranda en volop kookgelegeheid indien gewenst. Spar is op loopafstand. Gelegen in een mooi onderhouden tuin met vijvers. Restaurant en zwembad met poolbar en zitjes. Medewerkers zijn erg vriendelijk. Het is op ca 10 minuten afstand van de ingang naar het krugerpark. Vanuit deze lodge vertrekken de game drives. Vliegveldje ligt op ca 10 min. rijden. Kortom een echte aanrader en voor herhaling vatbaar.

Heerlijk met een hoofdletter H.
    • Deluxe Rondavel met Uitzicht op de Rivier - Rivierlodge

Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Wat een geweldige locatie! Heerlijk verblijf. We werden echt in de watten gelegd. Zowel met eten en drinken als met game drives.

Geweldige locatie vlak naast de Kruger Gate.
    • Tweepersoonskamer Rondavel met Uitzicht op de Tuin

Geweldige locatie vlak naast de Kruger Gate. Mooie safari opties vanuit de lodge. Fijn personeel dat mee denkt en lekker eten. Zouden Sefapane zeker aanraden!

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer Rondavel met Uitzicht op de Tuin

Personeel onvriendelijk. En het zwembad is vuil en niet aantrekkelijk. Overgenomen door een concern. Heel erg jammer , 6 jaar geleden echt een top Lodge .

Ligt centraal

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima ligging bij Krugerpark.
    • Tweepersoonskamer Rondavel met Uitzicht op de Tuin

Prima ligging bij Krugerpark. Mooie verblijven en een erg verzorgd. Personeel is zeer vriendelijk en geeft een sfeervol en warm gevoel. De bar en het zwembad zijn perfect in orde. En het beste van alles het eten. Overheerlijke springbokfilet! Echt een aanrader om naar toe te gaan

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Het huis was groot en luxe.
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

De avondsafari die vanuit deze accommodatie was geregeld viel tegen. Was in een privé park en we reden langere tijd langs de omheining van dit park, misschien daardoor weinig wild gezien??? De braai die we erbij geboekt was wel heerlijk en op een mooie locatie. De gids die we hadden was ook prima.

Het huis was groot en luxe. Locatie is vlakbij Krugerpark. Personeel van de bar was niet echt vriendelijk dit in tegenstelling tot het personeel van de receptie. Een paar keer is tijdens ons verblijf de stroom uitgevallen.

Mooie Lodge met vriendelijk personeel en goed eten!
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Ik had een ronddavel (rond hutje) voor 2 personen geboekt en wij kregen een complete villa voor 6 personen. Geweldig uitzicht en fijn park om 2 dagen te vertoeven. Heerlijk gegeten in het restaurant en goede locatie (bij de poort van het Krugerpark).

Mooi ruim huis met praktisch buitenterras en complete keuken.
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

We zaten helemaal achteraan in een hoek van het park. Moesten buitenom bij ons huisje komen (via hek waar we sleutel van hadden gekregen). Zodoende behalve ons eigen huisje, weinig van het park zelf gezien/meegemaakt.

Geen gebruik gemaakt van de aangeboden faciliteiten. Met eigen auto Kruger park bezocht en zelf gekookt. Hiervoor was een complete keuken aanwezig en een heerlijk buitenterras om te zitten. Het buitenterras had een eettafel en een lounge gedeelte. Aapjes in de tuin was leuk (bij ons bleven ze gelukkig op afstand, anders is het minder leuk).

Mooi zwembad met bar en lekker restaurant.
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

Mooi zwembad met bar en lekker restaurant. Wij hadden een huis met 3 slaapkamers en eigen kookgelegenheid waar we geen gebruik van hebben gemaakt. We zijn elke morgen gaan ontbijten in het restaurant, heel lekker ontbijtbuffet. Voor s' avonds is het restaurant zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Absolute aanrader
    • Deluxe Rondavel met Uitzicht op de Rivier - Rivierlodge

In de private reserve weinig dieren gezien in naastgelegen Kruger álles.

We zaten in de River Lodge; midden in een private game reserve waar je niet zelf naartoe kunt rijden. Elke dag twee keer safari! En incl alle eten en drinken. Er wordt echt ontzettend goed voor je gezorgd. Prachtige omgeving aan de rivier; olifanten lopen zo langs je lodge ongelooflijk!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De River lodge is uitstekend met een schitterende ligging.
    • Deluxe Rondavel met Uitzicht op de Rivier - Rivierlodge

Beide lodges hebben dringend onderhoud nodig. Een lik verf hier en daar, haakjes en dergelijke weer vastzetten en de wanden/vloer van de zwembaden zijn flink beschadigd. Het heeft zeker niet de luxe uitstraling zoals op de site lijkt.

De River lodge is uitstekend met een schitterende ligging. De Main lodge heeft een goede locatie ten opzichte van de Phalaborwa gate.

Prima uitvalsbasis voor safari's
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

Redelijk drukke weg langs de lodge. Safarihuizen liggen aan de rand van het park en dus dichtbij de weg.

Heerlijk ruim safarihuis (8 slaapplaatsen!), met vrij uitzicht. Prima restaurant op het park.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

De accommodatie was prima.
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Wat erg tegen viel was de prijs van de excursie ,,Cultural Village Tour. De prijs van 62 € staat in geen verhouding tot wat wordt aangeboden. We hebben wat rond gereden. De dansers hadden net ergens anders opgetreden, de show voor ons duurde drie minuten. Al met al niet interessant en zeker geen beeld hoe de samenleving van Zuid - Afrika er uit ziet. We hebben geen community bezocht. Alleen op eigen initiatief een creche. Daar was bittere armoede, geen spoor van hulp. Oude jurken voor de openingen in een hut (geen ramen). Een oude deken op de grond als bedje voor ongeveer 20 kinderen en geen speelgoed te zien. Jammer maar we hebben niet gezien dat er hulp wordt geboden van het hoge bedrag wat we betaalt hebben. Graag uw reactie. Vriendelijke groet, Joke Beekhuizen, Arie Beekhuizen, Bill Reitsma, Marian Reitsma.

De accommodatie was prima.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Mooi huis en tuin. Wifi doet het niet.
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

Wifi deed het helemaal niet, geen herstel na onze melding. Wifi deed het wel bij receptie, alleen wel eind lopen naar receptie. Airconditioning veel lawaai.

Mooi ingericht huis met rieten dak. Keuken goed. Mooie tuin, Ligging dichtbij ingang Krugerpark en supermarkt. Hele mooie safari tocht.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Safari- en vakantiegevoel
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

Heerlijke plek. Pal naast het krugerpark. S morgens een drive. S middags relaxen aan het heerlijke zwembad. Safarihuizen zijn fantastisch. Prachtige tuinen ook. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Een fantastische verblijf!

Kan geen minpunten benoemen

Er zijn geen minpunten te noemen. Het verblijf was erg goed. Een fantastische woning, 's ochtends een goed ontbijt. Erg goede service

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Viel tegen
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

Itt wat als reactie op een eerdere beoordeling is aangegeven door het resort zijn de accommodaties van binnen nog helemaal niet gerenoveerd. Het is nogal outdated! Restaurant viel ook echt tegen. Absoluut geen aanrader. Leek wel kant een klaar maaltijden. Faciliteiten vallen tegen. Kinderzwembad ligt langs een drukke weg afgescheiden door een muur. Dus niet echt relaxt. Vervallen zonbedjes en zwembad vies en niet schoon (groen aanslag). Nodigt niet echt uit om hiervan gebruik te maken. Prijs kwaliteitsverhouding niet in verhouding met bovenstaande.

Ruime accomodaties

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Mooi domein met fantastische huizen
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

De uitleg aan de receptie kan beter. Zeker over de uitleg van de safari. De bar is zeer mooi maar was vergeven van de muggen, dus spijtig genoeg niet aangenaam.

De huizen zijn fantastisch, met een heel leuk terras. De full day safari is zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Mooie locatie, erg vriendelijke staff en goede voorzieningen!
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Mooie locatie, erg vriendelijke staff en goede voorzieningen! Een aanrader! En erg fijn dat deze lodge ook plaatselijke projecten ondersteunt bijv. het werk van de NL Stichting Bambanani die in de regio Early Learning Centres (opvang voor kinderen van 0 tot 7 jaar) ondersteunt door middel van nieuwbouw, renovatie, watervoorziening, voeding en overige.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goede locatie met prima verblijf.
    • Familie Rondavel (4 volwassenen)

Geen mogelijkheid eigen catering. Restaurant was bediening erg traag, eten redelijk.

Uitstekende uitvalbasis voor Kruger. Prettige ontvangst en goede informatie

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goede locatie!
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

Personeel was niet vriendelijk (Zuid-Afrikaans onwaardig). Vooral bij het restaurant.

Vakantiehuis was groot en van alle gemakken voorzien. Gelegen naast een ingang van het Krugerpark.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Luxe lodge en lekker dichtbij Krugerpark
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Sfeer in restaurant viel tegen (erg licht) wel lekker eten

Goeie uitvalsbasis voor bezoek aan krugerpark. Veel faciliteiten worden aangebonden in de lodge (fietsen, wandelen in Krugerpark, etc ). Prima ontbijt maar niet erg sfeervol

Goede locatie, vlakbij de ingang van het Kruger park

Goede locatie, vlakbij de ingang van het Kruger park

Toplocatie!!
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Restaurant is goed, maar niet als er een buffet is. Ga dus alleen op de a la cart dagen!

Personeel en faciliteiten zijn fantastisch!

Niks!

Kamers waren goed en safari’s waren super. Rangers konden ons veel vertellen en deden echt de moeite om veel dieren te spotten.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Dicht bij het Krugerpark.

N.v.t.

Dicht bij het Krugerpark. Fijne accommodatie!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prachtige upgrade gehad naar groter huis!
    • Tweepersoonskamer Rondavel met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was niet goed, werd slecht aangevuld.

Prachtige upgrade gehad naar groter huis! De safari's waren echt Fantastisch en keurig verzorgd.

een prima verblijf met uitstekende voorzieningen
    • Huis met 3 Slaapkamers en Eigen Kookgelegenheid

het snoeihout direct opruimen ipv verzamelen op het terrein

de ligging t.a.v. het Krugerpark en correct personeel

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Dicht bij Krugerpark

Lief personeel

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Zeer vriendelijk personeel, goed restaurant
    • Familie Rondavel (4 volwassenen)

Maakt een verouderde indruk, kan onderhoud gebruiken.

Zeer vriendelijk personeel, goed restaurant

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Goede uitvalsbasis om safari's te doen
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Badkamer is erg klein en gedateerd.

Mooi Zwembad, personeel erg vriendelijk en super dichtbij het Krugerpark.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prachtige rondavels en huizen! Een mooie plek vlakbij het Krugerpark

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Locatie super dicht bij Kruger
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het diner. Uiteindelijk niet hoeven te betalen

Locatie super dicht bij Kruger

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Aanrader
    • Tweepersoonskamer Rondavel met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

gebruik van internet was zwak.

Hele leuke Rondavel, prachtig park en dichtbij Krugerpark

• Beoordeeld op: 28 april 2016

De kwaliteit van de gids was zeer goed.

Door lekke band tijdens safari en ontbreken van gereedschap hadden wij een wachttijd van 1,5 uur.

De kwaliteit van de gids was zeer goed. Lodge aan de river was uniek.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

Wat een mooi verblijf hadden we.

Het water staat erg laag en daardoor stinkt het op sommige plekken, maar daar kunnen ze niets aan doen.

Wat een mooi verblijf hadden we. Veel mooie vogels, ruimte om je heen.

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Ligging aan het water was fantastich!

Het privat park is klein en biedt niet voldoende om goede gamedrives te doen. Krugerpark is zeker een betere aanrader qua wildlife.

Ligging aan het water was fantastich!

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

heerlijk huis in de natuur.

de badkamers zijn gedateerd en niet helemaal schoon. Het eten in restaurant op het complex viel een beetje tegen.

heerlijk huis in de natuur. vlakbij entree krugerpark. Safari was super. en goed georganiseerd.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

De ligging was perfect, dichtbij het Krugerpark, een...

Wij hadden twee huisjes geboekt waarvan een wat ouder was dan de andere.

De ligging was perfect, dichtbij het Krugerpark, een tankstation en een Spar. Daarnaast bood het hotel mooie safari's aan, waarbij de gids veel uitleg gaf over de dieren. Ook was het eten in het restaurant lekker waarbij het personeel erg vriendelijk was.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Super mooie lodge, vriendelijk personeel en een prachtige...

Super mooie lodge, vriendelijk personeel en een prachtige tuin. De vanuit de lodge georganiseerde safari's waren perfect geregeld en de gidsen heel professioneel. Aanrader: boek een extra nacht in de River Lodge in het Kruger Park.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

We hebben een prijzige maar prima all day safari geboekt.

Er werd erg langzaam gereageerd op defecte zaken (safe, broodrooster) die gemeld werden bij de receptie.

We hebben een prijzige maar prima all day safari geboekt. Echt een aanrader- prima verzorgd en veel gezien. Ook de village tour vonden we de moeite waard. We hadden een safarihuis - comfortabel met veel privacy.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

Ontbijt en organisatie safaris.

Zwembaden waren vies, keuken had geen enkele pan, geen enkel bord, geen bestek. klamboe was te kort. Lokatie was tegen n drukke weg aan.

Ontbijt en organisatie safaris.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

Mooie lodge, heerlijk zwembad en n prachtige riviercruise op...

Mooie lodge, heerlijk zwembad en n prachtige riviercruise op olifantsrivier gedaan! Cruise geregeld door receptie!

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Waanzinnige uitzicht op rivier met alle wilde dieren die...

Waanzinnige uitzicht op rivier met alle wilde dieren die regelmatig langslopen.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Dichtbij Kruger

Internet slecht en personeel restaurant/bar niet vriendelijk! Eten wel heel lekker! Ontbijt karig.

Dichtbij Kruger

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Safarihouse is prachtig

Veel Nederlanders doet denken aan center parcs te massaal

Safarihouse is prachtig

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Prachtig huis met veel ruimte.

Prachtig huis met veel ruimte. Mooi ingericht en een heerlijke veranda met uitzicht op grote vijver. Veel privacy.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Het huis was zeer prettig

Het restaurant qua variatie kan beter.

Het huis was zeer prettig

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

Airco. Geluid was te hard en kon niet zachter

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.