Beoordelingen over Sunshine Letting Self Catering Apartments

15 Kei Apple Road, Planet Africa, Sea Point, Sea Point, 8001 Kaapstad, Zuid-Afrika

#229 van de 387 vakantiewoningen in Kaapstad

Gebaseerd op 257 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

heerlijk!
    • Studio Appartement met Patio

De dag dat we uit moesten checken mochten we de auto laten staan op de beveiligde parkeerplaats en de sleutel blijven houden zolang we wilde, ook mochten we de hele dag nog gebruik maken van het zwembad!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

heerlijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wifi, niet stabiel, maar ja het blijft Afrika!

om de hoek van Seapoint, alles bij de hand, prachtig appartement, voor het 3 de jaar op rij weer heerlijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

geweldige locatie, maar mis een aanspreek persoon
    • Studio Appartement met Patio

-geen airco -geen infobalie of iemand die een taxi wil bellen -opstijgend vocht in de muren van de kamer

Smaakvol ingerichte studio met keuken voorzien van alle kookgerei

• Beoordeeld op: 23 november 2017

top service!
    • Studio Appartement met Patio

De ontvangst was top en alles was bespreekbaar. super centraal gelegen met alles wat je nodig hebt om je heen. De gratis parkeerplaats was heel fijn want dat zorgt voor extra veiligheid. Daarnaast moet ik mijn complimenten geven betreft de uitcheck. Onze vlucht was om 00.30 en normaal moet je om 10.00 uitchecken. Onze host heeft er alles aan gedaan om het ons en ons dochtertje van 1 het makkelijk te maken. We mochten zolang blijven als we wilde zodat we rond 21.00 fris richting het vliegveld konden gaan en onze kleine haar slaapjes kon doen! Echt geweldig

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Een prima plek, net buiten het drukke centrum van Kaapstad en vlak bij restaurantjes en supermarkt
    • Studio Appartement met Patio

De Wifi deed het heel slecht, na veel aandringen had men dit de laatste dag van ons vertrek eindelijk op orde

Kamer was prima, beveiligde parkeerplaats voor de huurauto, vriendelijke mensen en vlak bij een straat met prima restaurants en een grote supermarkt.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Prima verblijf, alleen geen volgende keer voor ons!
    • Studio Appartement met Patio

Jammer dat er niet vermeld wordt op de site dat er bij de studio's totaal geen uitzicht is, en geen balkon of geen tuintje! In de studio die wij huurde waren er wat mankementen, helaas vonden wij dat we er uiteindelijk toch wel teveel voor betaalt hebben.

De ligging van de accommodatie is prima! Overal lekker dichtbij!

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Erg tegenvallend
    • Studio Appartement met Patio

Eigenlijk alles van de kamer zelf. De foto's zijn veel mooier dan de daadwerkelijke kamer. Alles in de kamer is verouderd en in de badkamer zaten veel vlekken op het plafond/muur wat op schimmel leek. Wij hadden er veel meer van verwacht, zeker voor de prijs. Wij zaten overigens in nummer 18. De overige kamers hebben we niet gezien.

De mevrouw die ons incheckte was erg vriendelijk en duidelijk.

De locatie is top en de mogelijkheid om bij het zwembad in...
    • Studio Appartement

De wifi was niet zo sterk.

De locatie is top en de mogelijkheid om bij het zwembad in de zon te liggen is erg fijn.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het appartement zelf

Het appartement zelf

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een prima appartement in een prettige buurt.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bedden, wij vinden 2 losse bedden niet ideaal.

De locatie, de eigen parkeerplek. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Mooi ruim appartement.

Een dag was er geen WiFi verbinding.

Mooi ruim appartement. Fijne bedden. In de buurt leuke tentjes om te ontbijten en een supermarkt vlakbij. Leuk zwembad. was helaas alleen te koud om te zwemmen (begin Mei).

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

De locatie van de plek is uitstekend.

Wasrek voor buiten niet aanwezig. Je kunt je badkleding niet uitspoelen. Teiltje zou handig zijn. Handdoeken minimaal.(is wel na div.keren vragen opgelost) Buiten plaatsje nooit schoongemaakt. Zat onder vogelstront.Zwembad over alg.parkeer terrein te bereiken.Site geeft iets anders aan dan het daadwerkelijk is. Had om 2 aparte bedden gevraagd. Deze waren er niet. Slaapbank was opgemaakt. Niet erg comfortabel.Dochter met haar Europeesche lengte sliep in het tweepersoonsbed. Je moet ap. om 10.00 uur verlaten. staat vermeld 11.00 uur. Bij aankomst in de nacht restant van het bedrag meteen betalen. Dit heb ik tijdens mijn vele reizen nog nooit meegemaakt en komt klant onvriendelijk over. Kortom site behoeft enige aanpassing. Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Ben vele malen in Kaapstad geweest, en uitstekende accommodatie (was helaas volgeboekt) maar ik zou voor dit appartement niet meer opteren en ook niet aanbevelen. We hebben er het beste van gemaakt. De plek is uitstekend. Maar aan het appartement etc. mag nog wel iets aan gedaan worden. Ondanks dat hebben we het beste ervan gemaakt.

De locatie van de plek is uitstekend.Winkels, goede busverbinding. Div. eethuisjes.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

De locatie was voor ons uitstekend.

Het comfort van de bedden was matig. Iets meer ligbedden bij het zwembadje zou fijn zijn.

De locatie was voor ons uitstekend. Ons appartement had een heerlijk tuintje. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 december 2015

goede locatie in Sea Point, Checkers om de hoek, complete...

Permanente bewoners ook in het complex , benedenbuurman luidruchtig! Weinig rust! Misschien net pech gehad deze periode.

goede locatie in Sea Point, Checkers om de hoek, complete inrichting, zelfs strijkgelegenheid!

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

mooi ruime kamer met een mooi buitenterras.

mooi ruime kamer met een mooi buitenterras. Erg handig op 100 meter lopen een grote supermarkt