Beoordelingen over The Walden Suites 5-sterren

12 Bellwood Road, Fresnaye, 8005 Kaapstad, Zuid-Afrika

#188 van de 269 B&B's en herbergen in Kaapstad

Uitstekend!!
    • Comfort Kamer met Balkon en Uitzicht op Zee (I)

Bijzonder warm welkom, alles brandschoon en een uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel! De eigenaren geven je alle hulp en informatie die je maar zou willen! Wij zouden hier zeker teruggaan

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Geweldig verblijf, we konden zelfs op de uitcheck-dag om 6 uur 's avonds nog douchen!
    • Comfort Kamer met Uitzicht op Lions Head (I)

Eigenlijk niets...

Fijne ontvangst en huiselijke sfeer, koelkast staat vol met drankjes die je -tegen betaling- kunt pakken. Elke ochtend heerlijk, divers ontbijt! Personeel erg vriendelijk, leuk dat ze ook met stagiaires werken welke zelf in het huis verblijven. Ligging perfect/rustig, alles binnen 10 minuten rijden met de auto. Bij uitchecken hadden we de mogelijkheid om nog een douche te nemen om 6 uur 's avonds vanwege de vlucht.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Supervriendelijke attente mensen.
    • Budgetkamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Bij een 5* onderkomen, check ik van te voren niet of ik een balkon moet delen en of ik over de gang naar de badkamer moet. Het staat inderdaad bij de kamerdetails vermeld, dus je kan niet zeuren. Maar bij dergelijke "suites" vind ik het niet passen. Voor 130euro per nacht vind ik het duur betaald omdat je het idee van een hostel krijgt en niet een 5* b&b.

Supervriendelijke attente mensen. Mooie locatie in Seapoint.

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Goede ontvangst en vaarwel door de jonge mensen in de staff,...

Goede ontvangst en vaarwel door de jonge mensen in de staff, Goede uitleg over mogelijkheden. en wat te doen. Prachtige kamers ,goed ontbijt ,goede ligging in rustig gedeelte stad.Op loopafstand van zee, winkels restaurants.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Ruime nette kamers op 1 e etage mooi uitzicht begane grond...

Stille straat

Ruime nette kamers op 1 e etage mooi uitzicht begane grond niet