Beoordelingen over Wedgeview Country House & Spa 5-sterren

Bonniemile, Vlottenburg, 7604 Stellenbosch, Zuid-Afrika

#39 van de 76 B&B's en herbergen in Stellenbosch

Zeer mooie ligging , perfecte uitvalsbasis om Stellenbosch en omstreken te verkennen
    • Familiesuite Korenbeurs-tuin

De ontvangst in wijnstreek met een niet vers- sinaasappelsapje of water. Ik had een lekker wijntje verwacht. Dat er mogelijkheid was om op bepaalde dagen s’avonds te eten kwamen we pas achter bij het vertrek. De hygiëne in de kamer en op terras achter kon beter.

Het ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid . Enkel spijtig van het sinaasappelsap. Niet echt lekker. De massages in de Spa waren fantastisch. De kamer was ruim en had een prachtig uitzicht .

Fijn en rustig luxe verblijf in de omgeving van Stellenbosch
    • Superior Kamer - Boven

Het personeel was geen 4 of 5 sterren personeel, niet assertief, begreep veel dingen niet snel, het betalen van de rekening bij uitchecken heb ik 3 keer moeten vragen voordat ik de juiste rekening kreeg. De overall kwaliteit van service kan een stuk beter.

Een prachtig, rustig gelegen hotel, midden tussen de wijngaarden. We hadden een gigantische kamer met hele luxe badkamer en een terras met zitje (die ik op de foto's niet eens had gezien). Het ontbijt was lekker, niet super uitgebreid maar kwalitatief hele goede ingrediënten. De sauna was buiten gebruik vanwege de droogte. Het zwembad was heerlijk met fijne ligbedjes, de fitness is klein, maar als je in je eentje bent kun je er prima trainen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prachtig guesthouse op magnifieke locatie.
    • Superior Kamer - Boven

Niets viel tegen, hooguit een tip wat zou passen bij een guesthouse van dit niveau: wij hebben een gastvrouw/heer of hospitality manager gemist die meer contact legt en persoonlijke aandacht geeft aan de gasten. Nu was het heel goed maar wel wat onpersoonlijk. Alle lof overigens voor de Hogere Hotelschool stagiaire Bram die zijn uiterste best deed in het contact naar de gasten.

Wedgeview is een prachtig guesthouse, op een magnifieke locatie met adembenemend uitzicht. Alles klopt. Perfect verzorgd ontbijt mét uitzicht, lunchen kan je eveneens prima en enkele avonden wordt er ook een heel redelijk diner geserveerd, maar hiervoor moet je hier niet zijn. Er zijn natuurlijk talloze waanzinnige restaurants in de nabije omgeving. Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst correct. De kamers en badkamers mooi en voorzien van alle gemakken (incl. heerlijke verzorgingsproducten). Wedgeview beschikt over een Spa en een lekker ruim zwembad met voldoende fijne ligstoelen met dikke kussens. Ook bij het zwembad worden drankjes en hapjes geserveerd. Wij waren zeer aangenaam verrast en komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Tikje overprised, maar prachtig gelegen hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Beneden

Een aantal maren waarin wij geen vijfsterrenhotel terug zagen en het establishement iets overprised vinden. Het personeel wat in kleding geen eenheid uitstraalde, lijkt erop of ieder aantrekt waar hij zin in heeft. De kamer was gedateerd, door het verplaatsen van een stoel voor het openen van de koffer troffen we letterlijk een kapotte muur aan... Tot slot, de herrie in de nacht voor de deur van onze kamer, een apparaat heeft ons herhaaldelijk wakker gehouden. Kortom, met een aantal aanpassingen kan dit een fantastische plek worden.

Sfeervol gelegen accomodatie aan een rustige weg van Stellenbosch. Mooie tuin waar je vriendelijk wordt ontvangen met een glas rosé. Zwembad is mooi en vol in de zon gepositioneerd. Er is doorlopend service aan het zwembad, hier worden heerlijke charcuterieën, wijnen en zoutjes geserveerd. Het bed in de kamer was erg conformatebel! Tot slot is er tot laat personeel in het hotel, daarna is er beveiliging op het terrein en veranderd de bar in een honesty service, erg leuk concept!

Fijn, afgezien van de niet al te beste housekeeping.
    • Wijngaard Tweepersoonskamer

De kamer, uitzicht op vineyards, was okay, niet 5 sterren waard. Het prachtige grote kingssize bed werd slecht opgemaakt! Er was geen fruit op de kamer bij aankomst. Het bleek, dat het hotel gerund werd door stagiaires uit Holland, aardige jonge mensen, maar dat voor een duur 5 sterren hotel?

De plek, speciale diner, ontbijt en de capuchino’s

Prachtige locatie

Prachtige setting tussen de wijngaarden. Hele stijlvolle kamers, heerlijke badkamers. Zwembad lag prachtig. Leuk dat je er buiten - overkapt - een pooltafel stond. Goede service. Heerlijk ontbijt. Dicht bij Stellenbosch, makkelijk om 's avonds met auto naar toe te rijden om te eten.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Geweldige service en locatie, kamer aan vernieuwing toe
    • Deluxe Tuinkamer

De kamer en de badkamer. Verouderd. Klein. Kwam niet overeen met foto's op Booking. Hing muffe geur in de kamer die niet weg te krijgen was. Alles bij elkaar vond ik het daarmee te duur voor wat het was. Was 1 van de duurste accommodaties die we hebben gehad in Zuid-Afrika en niet de beste/mooiste/meest luxe.

De service, die was perfect! Super mensen en hebben ons goed geholpen met tips en babysitter. De locatie is ook prachtig. Er is een heerlijke tuin en zwembad.

• Familiesuite Korenbeurs-tuin

Wat een heerlijk hotel! Mooie kamer, heerlijke badkamer. Er is niets van ons tegenviel. Het ontbijt was perfect. Buiten heerlijk ontbijten met een schitterend uitzicht. Zou er zo weer naar terug willen.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prachtige tuin en omgeving

Prachtige tuin en omgeving

Te veel geld voor accomodatie
    • Superior Kamer - Boven

Airco en wifi werkte niet goed

Zwembad en service ok

Heerlijk, voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Beneden

Ontbijt was uitstekend, kamer fantastisch, mooie ligging accommodatie

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Een niet te vergeten verblijf

Magistrale ligging

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Excellent!
    • Deluxe Tuinkamer

Fantastische advies en boeking-service voor onze verdere Z.A -reis door de eigenaar Dave Bakker!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prachtige locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - Beneden

Op mooie plek gelegen, vriendelijk personeel, mooie kamer, prima ontbijt