Beoordelingen over Zulani Guest House 4-sterren

Flamingo Street, 3936 St Lucia, Zuid-Afrika

#9 van de 25 B&B's en herbergen in St Lucia

Een leuk verblijf op een uitstekende locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De kamer rook erg muf en het was er zeer vochtig.

Schitterende locatie, dichtbij de hoofdstraat waar alle restaurants en winkels zijn. Een lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer ruime kamer met badkamer, douche en bad. Afgesloten parking voor de accommodatie. Mooi zwembadje op de "binnenplaats". Gastheer en -vrouw ontvangen je hartelijk, geven ruim informatie over de buurt. Bij een bezoek aan het strand krijg je zelfs handdoeken, duikbril, snorkel, strandstoelen en frigobox mee.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een geweldige tijd doorgebarcht in dit schitterende guesthouse. We gaan zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Alles in en rond dit guesthouse is uitstekend. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is erg goed en de kamers zijn enorm ruim. Sanitair is prima in orde en alles wordt netjes schoon gemaakt. Erg veel te doen in de omgeving waarbij de eigenaren goed advies kunnen geven en behulpzaam zijn bij het boeken van uitstapjes

Ruime en mooie accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Als ik dan iets moet noemen. De koffie vonden we niet zo lekker.

Een zeer goede locatie op loop afstand van het centrum waar de restaurants zitten. Fantastische gezamenlijke ruimte en een zeer goed ontbijt. Hulp van de gastheer voor boeken van een tour.

Wij verbleven er 4 nachten en waren erg tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

- kan niet direct iets bedenken

- wandelafstand van het centrum - gratis plooistoelen voor op het strand - gratis koeltassen ter beschikking - mogelijk om uitstappen te boeken in de guest house (wij deden Hluhluwe-safari en hippo-boottocht) - erg goed ontbijt - enorm gastvriendelijke eigenaars

Zeer de moeite waard voor een verblijf in St Lucia

Geen negatieve punten

Wij hadden met 4 stellen de villa naast het hoofdverblijf. Ieder stel een eigen slaapkamer met een gezamenlijke woonkamer en een gezamenlijk prive zwembad. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en die ligging is op loopafstand van de hoofdstraat. S'avonds wel uitkijken voor nijlpaarden, wij hebben uiteindelijk toch maar de auto genomen.

Fantasties :)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Dichtbij t centrum maar er niet in #fijn. Heerlijke kamer die Rhino room! Airco, ventilator, bed en badkamer waren super :) we boekte voor 1 nacht en zijn er 2 gebleven, 3 was helaas niet mogelijk maar anders hadden we dat gedaan!

Goed gelegen accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Fantastisch zwembad maar werd niet gereinigd, enkele lampen deden het niet of konden niet uit, is ook niet gemaakt tijdens ons verblijf (had makkelijk gekund) en er stond een wasmachine die er puur voor de sier stond. Gelukkig was er een goede laundry service.

June is een goede gastvrouw, ze zorgt voor alles wat je nodig hebt zelfs een koelbox, strandlakens en de excursies. Ontbijt uitgebreid en goed verzorgd. Ligging dicht bij alle restaurants/hoofdstraat.

Borrelend hippo's bekijken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Het internet heeft 1.5 dag niet gewerkt.

Fijne locatie met een prettig ontvangst waar de highlights van St. Lucia met een borrel uitgebreid besproken werd. De badkamer is ontzettend fijn met veel handdoeken in stijl :-). Gastvrije en behulpzame gastvrouw van alle strand en fiets gemakken voorzien. Niet te vergeten elke ochtend een heerlijk ontbijt.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

omdat wij met een rolstoelgebruiker kwamen kregen we het huisje aangeboden. Eigen ingang, groot, goede slaapkamers, prive zwembad en alles schoon. Alleen deze slaapkamers hebben geen inloopdouche zoals in de kamers wat het gebruik daarvan minder toegankelijk maakt voor rolstoelgebruikers. Men moet een best wel hoge opstaande rand overstappen. Maar heerlijk genoten. Verwend met ontbijt en excursies worden geregeld. Zeer goede locatie wat betreft de ligging voor excursie mogelijkheden en restaurantjes.. Wifi ook zeer goed.Parkeren ook prima.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima adres voor St.Lucia met prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Wij sliepen in "the House". Zeer groot appartement. Iets gedateerd, maar zeer ruim.

Heerlijk ontbijt met vers fruit en eibereiding naar keuze. Ontbijt in patio met uitzicht op kolibries. Prima hotel. Inrichting niet geheel onze smaak / beetje gedateerd. Vriendelijke hosts en personeel.

Super verblijf

Het ontbijt is pas vanaf 8 uur, het zou beter vanaf 7 uur kunnen

De gastvrouw June is super en behandelt haar gasten alsof het haar eigen kinderen zijn. Niets is te veel gevraagd, wat het verblijf heerlijk en ontspannen maakt. Het ontbijt was zeer lekker. Ook veel materiaal dat je gratis mag gebruiken.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goede kamer en goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Er staat dat het selfcatering is en er is een fornhuis, maar geen pannen. Bij navraag waren er geen pannen om te gebruiken.

Het huisje zag er goed uit en een leuke zithoek buiten aan de voorkant. We mochten de braai van de eigenaren gebruiken.

Hele aardige gastheer en gastvrouw, Gary en June.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Hele aardige gastheer en gastvrouw, Gary en June. We mochten de strandstoelen en koelbox lenen voor een bezoek aan het strand. Tevens ruime kamer en prima ontbijt samen met andere reizigers aan 1 grote tafel. Goede tips voor activiteiten en restaurantjes in de omgeving. Gastvrouw heeft een boottocht voor ons gereserveerd.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ontbijt was super, gezellig de dag beginnen met andere...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De badkamer was niet echt schoon, veel schimmel en het rook er niet heel fris. Ook kregen we terwijl we er 3 nachten waren en de handdoeken op de grond hadden gelegd geen nieuwe handdoeken. Dit was de enige tegenvaller..

Ontbijt was super, gezellig de dag beginnen met andere reizigers in de tuin van het verblijf. De eigenaren waren ontzettend gastvrij. Op de dag dat we naar cape Vidal gingen kregen we strandstoeltjes een koeltas en een badlaken mee. Een andere dag zijn we eventjes wezen mountaibiken, Deze kon je ook gewoon mee krijgen. Super! We hadden een heel privé huis waar je normaal met 8 personen mee kan doen omdat het zo rustig was.

goede b&b, eigenaars beetje speciaal...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

er was niemand aanwezig bij aankomst,na 1 uur kwam de eigenaar(geen verontschuldiging) je voelde er toch ook wel een beetje de apartheid(eigenares was niet vriendelijk tegen haar lokale personeel)Dit stoorde ons enigszins

goed ontbijt met vers fruit

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Geboekt twee dagen en er vier gebleven ondanks de regen !

Niet veel

De eigenaren waren er niet. We werden ontvangen door Albertje, nou de eigenaren kunnen op vakantie blijven want Albertje deed het geweldig ! ! We hebben genoten van het ontbijt, de gastvrijheid, de lokatie, de kamer en de tips die Albertje gaf. Lieve Albertje en man bedankt voor de leuke dagen !!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

- Enkel WiFi in gemeenschappelijke ruimte

- Zeer gastvriendelijke eigenaren en personeel - Heerlijk uitgebreid ontbijt - Mooie kamer met ruim bubbelbad - Goede locatie

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Aangenaam en zeer gastvrije eigenaren!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Er is weinig ruimte om een hele dag lekker bij het zwembad te gaan luieren en je ligt nogal te kijk voor de andere gasten, maar dit was tijdens ons verblijf niet aan de orde (te koud). De douche was vrij verouderd en de straal niet optimaal, maar het was niet geheel onprettig. St. Lucia zelf was erg toeristisch en biedt helaas weinig hoogwaardige eetgelegenheid.

De gastvrouw is fantastisch! Ze is chaotisch, maar o zo grappig, toegankelijk en gastvrij! Alsof je bij je favoriete tante logeert. We gingen vóór het ontbijt weg en toen had ze een take-away-breakfast voor ons gemaakt in een koeltas. Geweldig! We hebben ook gebruik gemaakt van de laundry service en deze was ook perfect (alles super schoon en strak opgevouwen). Ook heeft de tuinman tegen een kleine vergoeding (fooi) onze auto van binnen en buiten geboend, wow! Er is privé parkeergelegenheid. De kamer was van alle gemakken voorzien en had een kleine privé patio. Er was een koelkast en lampjes op batterij (we hadden stroomuitval i.v.m. noodweer). Ook hadden we een relatief groot bed, wat prettig was! Alle kamers zitten direct aan de tuin met het zwembad wat een knusse sfeer geeft. Vanaf de accommodatie kun je gemakkelijk een hippo cruise doen (op loopafstand), naar Hluhluwe (uur rijden) en iSamangaliso (let op: de weg naar Mission Rock is soms gesloten).

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Just perfect!

Het weer, maar ja....

We kregen het huis ipv 2 kamers! Eigen woonkamer, 3 slaapkamers, 3 badkamers en een privezwembad :-). Wat een luxe.... En voor onze tocht naar de wetlands kregen we de koelbox, stoeltjes, handdoeken en snorkelspullen mee. Kortom: perfect.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Een heerlijk verblijf gehad van 2 nachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Een heerlijk verblijf gehad van 2 nachten. Hadden een game drive geboekt en June had een ontbijtje om mee te nemen voor ons klaar gezet. Ze willen je overal bij helpen en niks was te veel gevraagd. De locatie is super. Ligt niet te dicht bij de kern maar met 5-10 minuten lopen ben je er al

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Super fijn en gezellig guesthouse! Echt een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Zulani is een super leuk guesthouse! Hele aardige mensen, schone ruime kamers met leuke details. Een heerlijk ontbijt! Ligging is super, prive parkeren, gratis wifi, dichtbij de hoofdstraat. En leuke activiteiten in de buurt!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Na een paar dagen in de wilderness was dit echt fantastisch! Kleinschalig en persoonlijk. Een warm ontvangst met een drankje. Een prachtige kamer, veel tips van de super aardige eigenaars. Mountainbikes tot onze beschikking waarmee we een prachtige tocht hebben gemaakt. De boottocht kon ook geregeld worden bij het hotel. Het ontbijt was heerlijk en gezellige met de andere gasten. De locatie is ook ideaal. Op loopafstand naar alle drukte maar toch in een rustige straat.. in de hal bij de receptie allerlei reisgidsen en gezellige bankjes. De laatste dag vertrokken we voor het ontbijt en kregen we een compleet ontbijt pakket mee. Dit is echt een aanrader!

heel lekker ontbijt en goed gelegen

heel lekker ontbijt en goed gelegen

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

De ruime en schone kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De ruime en schone kamer.

Geweldig dorp, zeer gastvrije B&B met goede bedden en prima ontbijt.

Alles was top.

Heerlijk ontbijt, erg vriendelijke gastvrouw en gastheer en rustig gelegen.

Internet

Internet

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Goede locatie voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Toilet bleef doorlopen. Beetje oud meubilair.

Fantastisch ontbijt. Vriendelijk.

Geen opmerkingen

Het comfort was uitstekend en de persoonlijke aandacht was heel fijn. Ook de tips die June ons gaf waren top!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

de locatie, het heerlijke en complete ontbijt, samen aan de ronde tafel met de andere gasten, prima bedden

Een gezellig en goed adres

Geen opmerkingen

Ontbijt prima verzorgd, kamers schoon en gezellig.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima onderkomen, vriendelijke gastvrouw.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Zwembad was niet schoon. Het afgesproken bedrag klopt niet, wordt nog uitgezocht.

Ruime kamer, vriendelijke gastvrouw. Goede WIFI.

Eigenaren ontzettend aardig en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Eigenaren ontzettend aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Aardige mensen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Aardige mensen. Zeer behulpzaam in contact vooraf al over mail. En kregen zomaar fles wijn voor verjaardag van mijn vriend! Erg blij met top service!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

De plek waar vanuit er prachtige game-drives en wateractiviteiten kunnen worden ondernomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Alles, prachtige ruime kamers, besloten, rustig, geweldige gastvrouw die de eigenaar verving tijdens hun eigen vakantie.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Gastvrouw zeer begaan!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Ik kan me niets bedenken.

Gastvrouw is zeer behulpzaam. De guest house is ook erg netjes en sfeervol ingericht. Je kunt er even tot rust komen.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

De ruimte voor de kamer om leaker te zitten te weinig privecy

Prima locatie, hartelijke ontvangst, met welkoms drankje. Behulpzaam. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

super lekker ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

hekje voor de deur staat te dicht bij en gaf een opgesloten gevoel als je buiten wou zitten.

super lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

- june is superaardig. Heel erg goede uitleg over uitstapjes - grote kamers - lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Geweldige locatie, heel aardige, behulpzame hosts,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Geweldige locatie, heel aardige, behulpzame hosts, fantastisch ontbijt.

zeer ruime kamer met bad en douche en bankstel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

zeer ruime kamer met bad en douche en bankstel mooie binnenplaats met zwembad zeer behulpzame en gastvrije beheerders

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Mooi centraal gelegen, gastvrije gastvrouw, prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Mooi centraal gelegen, gastvrije gastvrouw, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Erg gastvrij
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden (2 Volwassenen)

Heel vriendelijke en gastvrije gastvrouwen, centraal gelegen en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Prima locatie in het centrum van het dorp.

Geen twee persoonsbed, maar twee losse bedden tegen elkaar aan geschoven.

Prima locatie in het centrum van het dorp. Wat dit guest house wat extra geeft is de gastvrijheid van de gastvrouw. Noemt alle gasten bij naam, maakt heerlijk ontbijt en niets is te veel. Een fiets lenen, koelbox voor naar het strand, een parasol? Niets is te veel en zonder extra kosten.

• Beoordeeld op: 5 december 2015

De kamer was prachtig.

Het zwembad was niet schoon. In het lig bad zaten aan de zijkant vieze strepen.

De kamer was prachtig. Heel groot bed, prachtige badkamer met ligbad. Leuke ontvangst, leuke gastvrouw en erg vriendelijk. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Een echte aanrader!

Niks!

Een echte aanrader! Fantastisch ruime kamer met alle faciliteiten, ideale locatie in St. Lucia en heerlijk ontbijt! Daarnaast is June de beste gastvrouw die je maar kunt wensen.

• Beoordeeld op: 13 april 2016

Super hartelijke gastvrouw Jude!

Super hartelijke gastvrouw Jude!!! Locatie goed, kleinschalig en persoonlijk, goed verzorgd ontbijt, een dikke tien!

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Uitermate vriendelijke eigenaresse.

Uitermate vriendelijke eigenaresse.

• Beoordeeld op: 18 december 2015

Sfeer,mooi ingericht

Sfeer,mooi ingericht

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

Gezelligheid, hartelijkheid en verzorgend.

Gezelligheid, hartelijkheid en verzorgend.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

De kamers waren mooi, echt Afrikaans

De kamers waren mooi, echt Afrikaans Alles was aanwezig. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Kamer en privacy

NIETS

Kamer en privacy gastvrouw deed van alles om het je makkelijk te maken

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Ontbijt, heerlijke fruitsalade, alles was in de kamer...

Ontbijt, heerlijke fruitsalade, alles was in de kamer aanwezig, vriendelijke gastvrouw

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Zeer gast vrij.

Zeer gast vrij.Dicht bij een paar prima restaurants.Op loopafstand

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.