2. Hotelbeoordelingen Chili

7,4

7,1

6,9

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Prima verblijf maar voor ons te ver van het park
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Je kan er eten maar het is vrij aan de prijs. Per persoon US$ 55 excl. drank en het is vrij simpel

Het ontbijt was prima maar om er naar toe te rijden moet je een hobbelige weg op van 12 km

• Beoordeeld op: 2 december 2022

Matig, veel te duur voor wat je krijgt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen

Het ontbijt was minimaal, zeker omdat we 295 euro per nacht hebben betaald en dachten dat dit ook inclusief diner zou zijn. Dat bleek dus van niet. Hadden dan wel een heel erg uitgebreid ontbijt verwacht voor dat geld. Verder krijg je er niet echt het gevoel van het leven op een Estancia. Het is gewoon een hotel in een houte gebouw. Verder overdag ook geen koffie ofzo. Erg saaie boel dus. En nogmaals zeker voordat bedrag hadden we meer verwacht. Ik zou ze als tip willen geven, of prijs drastisch verlagen of inclusief diner doen, koffie-thee faciliteiten gratis neerzetten, fohn op de kamer, ontbijt met o.a. ook zoetigheid, minder oud brood etc, en wellicht inclusief smiddags om 16:00 snacks. Dan maak je er echt iets van. Afstand naar np is uur rijden dus het kan niet zo zijn dat het daarom zo duur was.

De badkamer en het heerlijke bed. En de gastheer Nacho. Hij was erg behulpzaam en vriendelijk.