2. Hotelbeoordelingen Albanië

Albanië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Albanië

• Gent's Inn

Durrës, Albanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Super kamers, heel schoon en ruim en comfortabele bedden! Keuken had alles wat we nodig hadden om af en toe te koken. Recht aan het strand en boulevard, grotere supermarkt om de hoek. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wifi deed het goed. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed, vergeleken met andere hotels dit gebied denk ik wel een van de laagste prijzen maar zeker niet de minste.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Uitzicht op zee wordt best wel beperkt door het dak van het restaurant, wat op de foto’s niet zo erg leek. Alle kamers zijn op begane grond. Bij inchecken was er niemand aanwezig, waardoor we bij het restaurant gingen vragen en toen werd er iemand gebeld. Dit is wel vaker gebeurd, tot ons werd verteld dat we via booking een berichtje konden sturen en dan werd het geregeld. Maar misschien is dit in hoogseizoen anders?

Ilse Nederland
  • Sunrise Apartment

Sarandë, Albanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Een geweldig mooi appartement van groot formaat. Ruime kamers en badkamers. Het uitzicht vanaf het balkon over de stad en Corfu is geweldig. Eigenaar super vriendelijk en locatie duidelijk doorgestuurd. Het appartement was erg schoon en rook super fris, evenals beddengoed en handdoeken. Niet eerder zo’n goed en schoon verblijf gehad!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Een waterkoker zou praktisch zijn, maar nu niet gemist doordat we met een pan het water konden koken.

Nelina Nederland
  • House 1960

Lin, Albanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Rustige maar wel hele mooie locatie, absoluut niet toeristisch. Eigenaren zijn hele hartelijke mensen en proberen het je echt naar de zin te maken ook al is er een taalbarrière. Kamer klein maar knus en gezellig ingericht.

Mark Nederland
  • Agroturizem Hotel Vila Franceze

Koman, Albanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Amazona deed haar uiterste best om ons verblijf aangenaam te maken , er is geen luxe maar is prima om de volgende dag de ferry te nemen , alles was perfect en hebben ook lekker gegeten GRAZIE MILLE

NIETS

Tony België
  • Oda Hotel Tirana

Gemiddelde beoordelingsscore: 8
    • Positief onderdeel van beoordeling

De prijs, en het bed was prima en de ligging was top. Op loopafstand van het skanderbergplein en tegenover een heerlijke yoghurteria!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De parkeergelegenheid was niet top en niet gratis, de kamer was groot genoeg voor ons 2 maar de badkamer was niet schoon. Stof zat in de afzuiging van de badkamer en schimmel op de muur.

Daan Nederland
  • Mark Hotel Tirana

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Nieuw hotel , super netjes en proper ook heel goede ligging tussen stad en luchthaven

NIETS

Tony België
  • Villa Oda Tomori

Berat, Albanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Super mooie inrichting. Heerlijk groot bed.

Het weer 😉

Colinda Nederland
  • Ames Hotel & SPA

Vlorë, Albanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi hotel, ligt dichtbij de boulevard.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het licht op sensor in de kamer dat continu aangaat, ook door de wind ging hij regelmatig in de nacht aan.

Iri Nederland
  • Chri Chri Guesthouse

Përmet, Albanië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtig uitzicht, Verassende locatie.

Geen opmerkingen

Peter Nederland
  • VH Broadway Tirana Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 4,5

• Negatief onderdeel van beoordeling

Onvriendelijk personeel, kapotte items in de kamer, warm water deed het niet, deur kapot, opgelicht door baliemedewerker tijdens het boeken van taxi. De taxi was 1100 lek en hij rekende 2700 lek

Dhiradj Nederland