Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Bulgarien Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Bulgarien

• Vival Hotel

Vidin, Bulgarien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,5
    • Den positive del af anmeldelsen

receptionisten var meget sød og hjælpsom

• Den negative del af anmeldelsen

Sengen var meget lav 30 cm høj Bruseren var ringe og der var ikke tryk på vandet

Anmeldt: 12. august 2018 Overnattede: august 2018
    Birgitte Danmark
  • Nessebar Fort Club Apartments

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Virkeligt et dejligt sted med pæne værelser og dejlige pools - vi kommer måske igen

• Den negative del af anmeldelsen

Havde bestilt til 5 Pers, men der manglede en seng som vi så skulle betale ekstra for

Thomas Danmark
  • Hotel Largo

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Beliggenhed 50 meter til stranden, centralt i byen, store familieværelser på 3. Sal, med store terrasser med udsigt udover vandet og byen. Gode senge.

• Den negative del af anmeldelsen

Der er ingen pool (selvom det står oplyst under faceliteter), man kan benytte poolen ved nærliggende hotel Yassen, ca 250 meter derfra. Der er Intet køkkengrej - hverken glas, bestik og tallerkner (hvilket er oplyst i beskrivelsen). Ingen el-kedel.

Trine Danmark
  • Holiday Garden Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Fine lejligheder i rolige omgivelser. Hjælpsomt personale og gåafstand til centrum.

Anmeldt: 10. august 2018 Overnattede: august 2018
    Christel Danmark
  • Boulevard Boutique Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Det ligger rigtig tæt på Flower street og alligevel så langt væk (100-200 meter) at man ikke er generet af støjen. Personalet var rigtig venlige og hjælpsomme. Dejlig morgenmad inkl. i prisen Hvis I skal booke en tur / Aktivitet skal I tag og benytte det der ligger ved siden af.. sød betjening, rimelige priser og meget hjælpsomme.

• Den negative del af anmeldelsen

Vi var 5 der delte en lejlighed.... Toilettet lå på 2 sal i den lejlighed vi havde... Det var træls og skulle op af trapper.... Men jeg havde jo selv booket lejligheden.. så det var min egenskyld....

Anmeldt: 6. august 2018 Overnattede: juli 2018
    morten Danmark
  • Cascadas Family Resort

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Et dejligt sted hvor man kan føle sig tryg og sikker. Der er rigtig mange aktiviteter man kan deltage I... Ikke så mange med engelsk talende... Men det går nok. Der er rigtig mange pools. Der er flere spiserestauranter med rimelige priser. Der er også et lille supermarked og adskillige kiosker og en bager lige udenfor området. Der er ikke langt til stranden. Der var en rigtig sød receptionist trayana :) :) Hun var altid klar på at hjælpe og var altid smilende... Hun snakker perfekt engelsk. Her kunne vi helt klart finde på at bo igen næste gang vi skal til Sunny Beach.

• Den negative del af anmeldelsen

Vi kunne lide alt....... Skulle vi nævne noget der kunne forbedres.. Så kunne det være dejligt med en rengøring af gulvet noget oftere... De glemte også at skifte håndklæder så vi måtte selv gå I receptionen... Men husk at glæd jer over hvad man har I stedet for hvad man ikke har.

Anmeldt: 6. august 2018 Overnattede: august 2018
    morten Danmark
  • Briz 2 Hotel

Varna, Bulgarien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Efter at have byttet værelse 3 gange og betalt ekstra, så fik vi et værelse med balkon og udsigt. Værelset var okay og meget bedre er dem vi havde fået i første omgang. Poolen var fin, men de lukke betalende pool gæster ind, som ikke bor på hotellet og det betyder at det specielt i weekenden er svært for hotel gæsterne at finde en plads ved poolen. Sengene var fine at sove i og der blev gjort rent på værelset hver dag og vi fik nye håndklæder. Morgenmads buffeen var fin og der blev fyldt op hele tiden. Der ligger et indkøbscenter 10min gang fra hotellet

• Den negative del af anmeldelsen

Hvis vi ikke havde været lidt stædige, så havde vi ikke fået et ordenligt værelse. Til start fik vi nok det dårligste værelse uden balkon og med udsigt ud til bagsiden af hotellet, som bestemt ikke er hyggelig. Vi spurgte efter et nyt værelse med balkon og betalt ekstra for dette og så fik vi et værelse helt nede i den anden ende af hotellet hvor der var en balkon, men der voksede stort set et træ ind på balkonen. Så vi havde absolut ingen udsigt. Efter en snak med personalet og selvom de i første omgang ikke mente at de havde flere værelser, så fik de til sidst tryllet et andet værelse frem som vidste sig at være en meget bedre stand og med en god udsigt udover poolen og havet. Vi har derfor set hele 3 værelset på hotellet og kan konkludere at der bliver gjort rent på alle værelser, men ikke grundigt. Alle køleskabe var beskyldte og de bruger en form for dårlig rengøringsmiddel for hele hotellet lugter ikke specielt godt. Restauranten som man skal spise morgenmad i er meget indelukket. Vi fik mad en gang i restauranten og det kunne vi ikke lide. Hotellet ligger et stykke væk fra det hele og det kræver næsten altid en taxa eller bus at komme et sted hen. Stranden hvor man kan bade ligger er godt stykke væk.

Anne Danmark
  • Hotel Cheap

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

sengen og hovedpuden meget god.

Judy Danmark

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,7

Sengen var vildt god.

Anmeldt: 11. august 2018 Overnattede: august 2018
    Mik Danmark

Hoteller i Bulgarien med gode anmeldelser fra dansktalende anmeldere

• Best Western Premier Sofia Airport Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejligt rummelig værelse, stor blød, seng, god morgenmad, perfekt belægning og gratis transport til og fra lufthavnen

Anmeldt: 22. oktober 2017 Overnattede: oktober 2017
    Tatiana Danmark
  • Favorit Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Vi boede i en pæn, ren og rummelig suite på 6. sal med 2 balkoner/terrasser og prima udsigt ud over Sofia. Varieret morgenmad, velfungerende wifi og i det hele taget fantastisk godt til prisen.

Anmeldt: 6. september 2016 Overnattede: september 2016
    Mariann Danmark
  • Ibis Sofia Airport Hotel - Park & Fly

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,7

Parkeringskælder

• Den negative del af anmeldelsen

Svært at finde. Sengene var 2 enkeltsenge, der var så lette at de forskubbede sig i løbet af natten, - sengene var generelt ringe. Intet køleskab på værelset. Morgenmad mod ekstra betaling. Ikke et særligt charmende område i Sofia. Jeg kommer ikke igen.

Anmeldt: 2. oktober 2017 Overnattede: oktober 2017
    Marc Danmark