Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

• Hotel Villas Las Palmas al Mar

Las Terrenas, Den Dominikanske Republik

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9
    • Den positive del af anmeldelsen

Der bar rent og personalet var meget flinke

• Den negative del af anmeldelsen

Vores værelse var klemt inde mellem en anden bygning så der var ikke noget udsigt fra terrassen

Anmeldt: 26. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Henrik Danmark
  • Los Corales Villas Free WiFi Beach Club & SPA

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Stedet ligger ud til havet, dog er der rigtig meget tang. Poolen nedenfor lejligheden er dejlig.

• Den negative del af anmeldelsen

Mange ting var gået i stykker. Der var hveps på den store terrasse, sø vi kunne ikke bruge værelset eller terrassen ovenpå

Anmeldt: 17. juni 2018 Overnattede: juni 2018
    Louise Danmark
  • La Choza Guesthouse

Santo Domingo, Den Dominikanske Republik

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Skøn lille oase med pool. Jeg havde booket et privat værelse. Det var rigtig hyggeligt med madras på hemsen og stjernehimmel om natten. Fint badeværelse. God plads til bagage. Fælles åbent køkken ud til baghaven og poolen. Nemt sted at møde de andre gæster. Sikkert og trygt. Gratis udlån af håndklæder. Gratis vand.

Anmeldt: 19. april 2018 Overnattede: april 2018
    Maren Danmark
  • Vista Sol Punta Cana Beach Resort & Spa - All Inclusive

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,8

Rent værelse.

• Den negative del af anmeldelsen

Maden på ala carte restauranterne var virkelig dårligt. Stranden fyldt med tang.

Anmeldt: 24. juni 2018 Overnattede: juni 2018
    Kristian Danmark
  • Corte Sea C301

Endnu ingen anmeldelser
    • Den positive del af anmeldelsen

Gode seng i Master Bedroom. God pool Tæt på gode spisesteder, 10 minutters gang.

• Den negative del af anmeldelsen

Badeværelserne kunne trænge til nye armaturer.

Anmeldt: 6. april 2018 Overnattede: april 2018
    Torben Danmark
  • Capri Beach House

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,3

Sødt personalt.

• Den negative del af anmeldelsen

Vores altan var ovenfor køkkenet, hvilket gave en duft af friture i døgnets vågne timer. Musik fra flere steder af en gang - så det blev til larm. Træls at man blev overfaldet af mennesker som gerne vil sælge deres udflugter. Vi havde 2 værelser. Den med den bedst udsigt stor fin terasse men et minimalt værelse (lige plads til sengen og et toilt med bagind).

Anmeldt: 11. april 2018 Overnattede: april 2018
    Sofie Danmark
  • Fishing Lodge Cap Cana

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,4
    • Den positive del af anmeldelsen

dobbeltseng var god,fin terrasse,køkkenet var fint,dejligt stort badeværelse,god stor lejlighed og pænt indrettet. flot resort , flot beplantet og gode swimmingpools.

• Den negative del af anmeldelsen

sovesofa helt vildt dårlig og beskidt,genrelt mangler en grundig rengøring og der lugter af mug og fugtigt når man træder ind i lejligheden . lejligheden lidt slidt og mangler opdatering i forhold til hvad den koster at leje. Men der kræves en bil for at komme ud af resortet og på stranden.

Anmeldt: 15. april 2018 Overnattede: april 2018
    Elizabeth Danmark
  • MyHome Cabarete

Cabarete, Den Dominikanske Republik

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Beliggenheden var perfekt i det moderne Pro Cap område. Tæt på centrum og et stort supermarkedet. Brugte moto så kom man hurtigere frem og tilbage.

• Den negative del af anmeldelsen

Mange insekter, karkelakker, myg og kryb pga. Det var i stue etage i en bungalow. Der var ikke varmt vand men en lille stråle kom fra bruseren i nogle dage men det kom på 3 dagen af mit ophold :) Poolen var ikke helt ren, brugte den ikke. Havde problemer med betalingen pga. Værten ikke havde informeret at hun ikke tog Visa-kort det stod i min bookingbekræftigelse at værten tog Visa-kortet men havde fået det ændret efterfølgende så jeg ikke havde set det. Skal gøre opmærksom på at betalingen er kontant betaling i pesos eller amerikanske dollars. Betal i deres valuta pesos det gjorde jeg så får man den bedste kurs.

Anmeldt: 15. april 2018 Overnattede: april 2018
    Susanne Danmark
  • Los Flamencos Aparthotel Beach Club

Bayahibe, Den Dominikanske Republik

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Personalet var super godt, meget rart, behageligt, Morgenmaden var særligt god.

• Den negative del af anmeldelsen

Bemærkning: I annoncen stod der at der var en vaskemaskine i lejligheden, dette viste sig ikke at være tilfældet.

Anmeldt: 30. juni 2018 Overnattede: juni 2018
    Thomas Venezuela
  • Ocean Blue & Sand Beach Resort - All Inclusive

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Morgenmad fin, mad gennemgående god, værelser ok, dog problemer med aircondition, løstes dog efter flere klager ved skift af værelser, serviceminded personale, og mange ansatte, men effektivitet er ikke topprioritet! Indchecking tog for vores 4 værelser 90 minutter, de ydre omgivelser og bygninger er utrolig velholdt, rent og meget smukt, vanskeligt at booke plads på de små restauranter, men det kan løses, pools fantastiske og strand herlig med mange liggestole.

• Den negative del af anmeldelsen

Indchecking, i 2 af vores 4 værelser kneb det alvorligt med service fra rengøringspersonale, 2 af de 4 værelser var slidte, musik i flere restauranter ret støjende.

Anmeldt: 5. august 2018 Overnattede: august 2018
    Britta Danmark

Hoteller i Den Dominikanske Republik med gode anmeldelser

• Charming Countryside Chalet - Adults only

Camú, Den Dominikanske Republik

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Charming Countryside Chalet er en fantastisk perle væk fra turiststederne og larmen. Det eneste man kan høre er fuglene og vinden i palmetræerne. Grønt og frodigt. Værterne, der kommer fra Østrig, har selv stået for opførelsen af dette charmerende sted med dejlige store værelser og alt er ryddeligt og rent. Sønnen og moderen står selv for madlavningen lavet af friske råvarer fra haven og de gør alt for at man skal føle sig velkommen. Der er mulighed for total afslapning i en kæmpe have fyldt med blomster eller man køre sig en tur i naturen, til stranden eller byen. Stedet kan absolut anbefales.

Anmeldt: 4. marts 2017 Overnattede: februar 2017
    Gitte Danmark