Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Egypten Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Egypten

• Sunrise Montemare Resort (Adults Only)

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Personalet var super venlige, kanon service. Et helt fantastisk sted. Kan varmt anbefales 😍👙👌

Anmeldt: 8. august 2018 Overnattede: august 2018
    Diane Danmark
  • Jaz Makadi Oasis Resort

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Enormt sødt personalet rundt omkring på resortet - rigtig god service med håndklæder, liggestole mv. - dog var receptionen bedre til tysk end til engelsk :-)

Anmeldt: 3. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Stine Danmark
  • Nile View - Zamalek

Kairo, Egypten

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Utrolig sødt personale og gode taxi-ordninger til sightseeing rundt i hele Cairo og omegn. Personalet var gode til engelsk og vi fik vores egen "privat-chauffør" - Ahmed - som vi kom til at holde meget af :-)

Anmeldt: 3. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Stine Danmark
  • Coral Hills Resort Sharm El-Sheikh

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 5,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Ringe mad og hygiejne , Jeg syntes det var så ringe når man køber all inc at når man lå ved pool så sku man vandre til den anden pool for og få slukket tørsten ,så ku man rande i pendulfart hvis der så var nogen der i baren. fik et lille engangs glas , der mangler simpelhen en bar med kaffe vand ,læskedrik ved den anden pool samt i spise salen , billederne på goggel af hotellet liner slet ikke samt maden morgen maden var kryderboller , de gemte hvis deres kogte æg under boret , ved omelet manden , og gemte krocanger i køknet , Jeg fik så dårlig mave der varede 2 døgns tid aner ikke om det var maden el. vandet i pool.... så ikke de tog prøver af vandet , sku selv rende efter toriletpapir , og håndhlæder , til badeværlset

• Den negative del af anmeldelsen

selvbetjenings drikke stasioner ved pools og i spisesal , samt kaffe og the . kage boret var så ringe og maden var det samme hele ugen stort set , virkede som de havde tabt gejsten , rengøringen bestod max af at feje og tømme skrald og rede seng ,

Anmeldt: 4. august 2018 Overnattede: august 2018
    jeanett Danmark
  • Giza Pyramids Inn

Kairo, Egypten

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Man kommer nærmest ikke tættere på pyramiderne. Det var fantastisk at kunne spise morgenmad på terrassen og have dem i baggrunden. Om aftenen kan man sidde på terrassen og overvære lysshowet.

Anmeldt: 4. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Thorkil Danmark
  • El Mesala Hotel

Luxor, Egypten

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Rigtig god udsigt til Nilen og Luxor Tempel på modsatte bred. Fine terrasser til hvert værelse og fin mad i restauranten, som kan nydes med samme fine udsigt. Du kan med fordel spørge om hjælp til at få arrangeret ture, de har et godt netværk.

• Den negative del af anmeldelsen

Ventilatoren virkede ikke på et af værelserne.

Anmeldt: 4. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Thorkil Danmark
  • Helnan Dreamland Hotel

6. oktober-byen, Egypten

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Morgenmad var ringe,men aftensmad var endnu værre. Egypten er i det hele taget ikke kendt for god mad. senge var gode, store og komfortable. ved afrejse blev vi opkrævet for forbrug fra minibar, som ikke stemte overens med vores reelle forbrug, så man skal notere alt ned, så man ikke kommer til at betale ekstra.

• Den negative del af anmeldelsen

Maden kunne have været bedre og der var ingen underholdning, for lille pool og pool område.

Anmeldt: 7. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Margarita Danmark
  • Xperience Sea Breeze Resort

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Det er bare verdens bedste hotel. Omgivelserne er smukke. Maden er god, personalet er fantastiske. Det er et helt unikt sted, hvor kan føler sig hjemme og velkommen.

Anmeldt: 7. august 2018 Overnattede: august 2018
    Anonym Danmark
  • Sky View Suites Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,5

Anmeldt: 6. august 2018 Overnattede: august 2018
    Anonym Danmark

Hoteller i Egypten med gode anmeldelser fra dansktalende anmeldere

• Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Beliggenhed var fint en af grunderne jeg valgte dette pga sin afstand til byen. Maden var okay selvom en del retter var overkogt men til en hversmag,

• Den negative del af anmeldelsen

Organisationen de er helt rundt på gulvet , der var 3 barbaren og kun en betjene gæsterne, tingene flyder bare . Havde ønsket et doubbel seng fik et værelse med 2 twin beds, connectingdoor, efter 3 dage hvor jeg skulle forklare til en hver receptionist om min situation , hvor de siger kom senere , de notere ikke engang mit ønske,kom det endelig en manager over sagen og fik en opgradering . Gym åbning tider svinger igsp i reception fik besked fra 7-22:00 senere andre sagde 9-19. De virker som om de ikke har styrer på det vil aldrig vælge denne hotel igen

Anmeldt: 15. januar 2017 Overnattede: januar 2017
    Mudther Danmark
  • Hilton Sharks Bay Resort

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Det var en udmærket morgenmad, der var mad for være smag, og til alle alder. Flere drikke mugligheder. Forskellig kok til speciale varmeretter.

• Den negative del af anmeldelsen

Alt var meget fint, ikke så meget dårligt.

Anmeldt: 5. april 2017 Overnattede: april 2017
    Rana Danmark

Hoteller i Egypten med gode anmeldelser

• Nile Compound

Luxor, Egypten

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Her får man helt vildt meget for pengene og autentisk egyptisk charme med i købet. Vågnede til lyden af en moske i det fjerne og landlivet lige uden for. Naboerne er bønder, gaderne er i grus og i vejkanten og mellem vandingskanaler går æsler, køer, heste, høns og ænder. Beboerne i området er meget venlige og tager pænt i mod turisterne. Der er en frisk gåtur på 1-2 km til den lille havn hvor der hele tiden går både iver til Luxor. Ved haven er der også en række ret gode restauranter (men meget autentiske! ;-)) prøv endelig at spise aftensmad på hotellet. Det er meget lækkert og billigt. De sælger også vin til maden for ca. 65 kr for en flaske.

• Den negative del af anmeldelsen

Brug ikke mindre end 2 nætter her! Efter at have prøvet det, fortryder vi at vi ikke tog en ekstra nat.

Anmeldt: 16. februar 2017 Overnattede: februar 2017
    Lotta Danmark