Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Etiopien Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Etiopien

• Kersay Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Morgenmad: personalet havde svært ved at forstå bestillingen de første mange dage. Maden kom ikke altid. Vi var tre, der en dag bestilte en Full breakfast, en Continental og en Kersay. Vi fik tilsammen en tredjedel morgenmad. Da vi bad om resten, synes se da, at vi havde fået det hele. Den sidste uges tid gik bedre. Især Kersay Breakfast er god. Frugtsalat er ikke altid spændende og smagfuld. Kaffe og te er godt. Juicen er kedelig og smager ikke fodt. Restaurant: god mad,især kyllingeretter og pizza. Personalet lærte efterhånden at spørge til os under måltiderne, så vi kunne bestille flere drikkevarer oa. Først forsvandt de ned i baren, så man var helt alene oppe i restauranten. Børn: de er velkommen og må gerne larme. Der er plads til at lege på balkonen og spille kort ved bordene i restauranten. Generator: stort problem. Når den er tændt, kan man ikke sidde på terrassen, i baren eller bo i værelser under 3. etage.

Anmeldt: 17. februar 2018 Overnattede: februar 2018
    Charlotte Danmark
  • Kersay Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Rigtig god og ærlig morgenmad med ekstra god kaffe. Sengen var god, selv for en med dårlig ryg. Sengetøjet hvidt og lækkert. Frokost og aftensmad kan også anbefales. Rimelige priser. Lidt for store portioner.

• Den negative del af anmeldelsen

Når strømmen gik satte generatoren ind, og den osede. Det venlige personales engelskkundskaber kunne have været lidt bedre.

Anmeldt: 18. februar 2018 Overnattede: februar 2018
    Jens Danmark
  • Ramada Addis, Addis Ababa

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Morgenmaden var gode, ditto sengen. Kaffe ceremonien ved indgangen var fremragende!

• Den negative del af anmeldelsen

Den daglig restaurant, hvor man spiste morgenmaden, var lidt kedelig indrettet. Restauranten på taget var noget ensidigt hvis man ikke har lyst til stegt bøf ad libitum.

Anmeldt: 19. februar 2018 Overnattede: februar 2018
    Tilfreds Portugal

Hoteller i Etiopien med gode anmeldelser