Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Martinique Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller på Martinique

• Kay Anaisa

Le Morne Rouge, Martinique

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Værten var sød, sengen var god og der var gode faciliteter i køkkenet, vi måtte endda bruge hans vaskemaskine

Anmeldt: 4. april 2018 Overnattede: april 2018
  • Residence Aquamarine

Schœlcher, Martinique

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,1
    • Den positive del af anmeldelsen

De kunne engelsk, det var tæt på en lille strand

• Den negative del af anmeldelsen

Der var meget varmt i lejligheden og den manglede personlighed og ting i køkkenet

Anmeldt: 9. april 2018 Overnattede: april 2018
  • Village Pierre & Vacances - Sainte Luce

Sainte-Luce, Martinique

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,6
    • Den positive del af anmeldelsen

Virkelig fint hotel i den knapt så turistede del af Martinique. Dejlig pool og masser af fælles aktiviteter som er mega sjovt for både børn og voksne - hvis man taler fransk!! Børne- og teenageclub på fransk. (For dyrt for mig og mine teen piger taler ikke fransk) Mange sportsaktiviteter - folk er oppe og ude før kl 7 og jocker rundt til de forskellige Workout stationer. Derudover fælles tabata og aerobic ad libitum. Pizzaria med god service og rimelige priser. Der er en sti langs vandet til den lille hyggelige fiskerby Sct Luce - ca 20 min gåtur. Der er restauranter med menu fra 10 EUR og op - virkeligt meget lækkert! Grillet fisk og creolsk køkken virkelig gourmet! Kan varmt anbefale Rest. Baraque Obama - siesta ca 14-18! Lille supermarked, bager og frugtbutik på Hovedgaden holder siesta eftermiddag ca 12-16! Der er 2 hæveautomater i byen og et turistbureau - sidstnævnte lukker kl 12! Masser af virkeligt lækre strande med fint sand og mulighed for skygge. Vil man snorkle er det bedst at tage til Anse d’Arleth - bugten med den hvide og sorte strand. Men så kan man også nemt støde på kæmpe skildpadder - blot med snorkel fra stranden - spild ikke penge på dyr katamaran!!! Slangerne i korallerne er ufarlige. Man kan få dem til at sno sig op ad armen. Delfin katamaran heldagstur fra Tros-ilets EUR 85 pr person kan varmt anbefales (når man lige har slugt prisen..) Plus Shuttle service fra hotellet EUR 8 pr person! Det er nødvendigt at leje bil hvis man vil se øen. Kan varmt anbefale Jumbo Car i receptionen. Vær forberedt på bjerg terræn og de meget stejle veje - det tager 2 timer at køre 50 km!

• Den negative del af anmeldelsen

Det er et must at mindst 1 familiemedlem taler fransk! Booking.com e-mail for kontakt til hotellet virker ikke og telefon referencen via booking.com er forkert!!! Der er kun shuttles service hvis man ankommer med Air France, og det koster min. 10 EUR pr person! (Og forudsætter at man kan komme i kontakt med receptionen og har betalt inden ankomst)! Taxa koster 50-80 EUR fra lufthavnen!! Taxa er generelt møj dyrt og offentlig transport er en by i Rusland.. - det er nødvendigt at leje en bil hvis man ønsker at opleve øen! Jeg kan varmt anbefale Jumbo Car som har kontor i receptionen på hotellet. Værelset er for dyrt i forhold til service niveau - håndklæder skiftes hver 4. Dag og værelset bliver kun gjort rent hver 7. Dag!! Poolhåndklæderne lugtede surt og jordslåede... Udendørs køkken på altanen er hyggeligt og nogenlunde velfungerende - hvis man ser bort fra frække fugle og myre invasion. Også myrer i skabene - alt mad skal i køleskab eller pakkes ind i plastikposer. Positiv surprice: opvaskemaskine med tabs fra receptionen! Prisen på buffet i restauranten er fuldstændig vanvittigt i forhold til udbud og service niveau. Vi var døde af sult uden pizzeriaet! Madrasserne er hårde men ok - vi undlod at benytte den knirkende sovesofa og puttede os 3 Personer i dobbeltsengen.

Anmeldt: 21. juli 2018 Overnattede: juli 2018

• Airport hotel

Ducos, Martinique

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 6,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Det var ok for en overnatning.

• Den negative del af anmeldelsen

Det var hverken kaffe eller te på hotellet .

Anmeldt: 26. marts 2018 Overnattede: marts 2018
    Maciej Danmark
  • Les Cayalines

Sainte-Luce, Martinique

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Skøn næsten privat strand - havemanden hjalp med plukning af kokosnødder.

• Den negative del af anmeldelsen

Gåturen til nærmeste spisested virker lidt farlig - og det havde været rart med lidt flere muligheder ifht. at få noget at spise.

Anmeldt: 16. april 2018 Overnattede: april 2018
    Jens Danmark
  • Habitation Desrosiers

Les Trois-Îlets, Martinique

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Meget venlig og hjælpsom personale Dejlig sted med kolibrier på terrassen og flot udsigt fra alle lejligheder Færgen går hver 1/2 time til Fort de France og er nemt/ billigt at bruge Solen skinner mere på denne side end ved FDF

Anmeldt: 19. april 2018 Overnattede: april 2018
    Rene Danmark