Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Maldiverne Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller på Maldiverne

• Island Home Ukulhas

Ukulhas, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,6
    • Den positive del af anmeldelsen

Et fantastisk personale som vil gøre alt for at du får en ferie du aldrig glemmer 😃 Vi var på nogle fantastiske udflugter, hvor personalet igen var helt fantastiske 😃 Vi oplevede lokal samfundet - da Ukulhas er en ø i udvikling og ikke er en udpræget turist ø endnu 👍🏼 vi fik også prøvet en god maldivisk BBQ og frokost anrettet af personalet 👍🏼😃 Kan varmt anbefale dette sted - hvis du vil opleve det lokale Maldiverne 😃

Marianne Danmark
  • Crystal Beach Inn

Hulhumale, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Gratis taxa til og fra lufthavnen. Tæt på lufthavnen. Frisklavet morgenmad. Venlig personale.

• Den negative del af anmeldelsen

Vi havde bestilt 2 værelser til 5 personer. Da vi kom dertil - skulle vi betalt ekstra for 5. sengen. Der var meget larm fra gaden og gangen.

Marianne Danmark
  • Hotel Octave Maldives

Male City, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Meget venligt personale, dejligt at hotelmanden automatiK opgraderede vores ene værelE så vibkunne bo på samme etage. Supergod service!

Lidt klaustrofobisk på gangene

Anmeldt: 12. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Lone Danmark
  • Reethi Faru Resort

Meedhoo, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Maden var super god, vores strand villa med jacuzzien var rigtig behaglig og god. Fed strand med masser af smukke fisk og smukt virkelig behagelig sted. Vandsports aktiviter var i topkvalitet👌🏽

• Den negative del af anmeldelsen

Der burde laves flere aktiviter til børnene

Anmeldt: 15. maj 2018 Overnattede: maj 2018
    Shahzad2620 Danmark
  • Ameera Maldives

Dhiffushi, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Fantastisk dejligt sted. De venligste mennesker, skønne og smukt dekorerede værelser, dejlig morgenmad. Værterne, sommer en lokal familie, gjorde alt hvad de kunne for at gøre vores ophold så dejligt som muligt. Forvent ikke en øde tropeø men en hyggelig lokal ø, hvor kvinder lige skal huske at have tøj om skuldrene og til knæeene, inde på selve øen. Den smukkeste strand er ca. 200 m væk, men der er også en dejlig strand 50m fra hotellet. Fra hotellet arrangerer værterne ture, og de er rimelige i pris. Vi var på snorkletur og delfintur med dem. Begge dele fantastiske oplevelser, da de lokale kender havet godt. Husk at bede om redningsveste.

• Den negative del af anmeldelsen

Der var ikke så stort udvalg af restauranter, ca. 6 på øen, og nogle af dem til overpris. Heldigvis spiser man godt på Ameera og en nærliggende lille lokal restaurant.

Anmeldt: 12. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Lone Danmark
  • h78

Hulhumale, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Super fint hotel tæt på lufthavnen.Super flink personale.Ok morgenmad.Gratis transport til og fra lufthavnen.

Anmeldt: 17. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Gitte Danmark
  • Milaidhoo Island Maldives

Baa Atoll, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,6
    • Den positive del af anmeldelsen

Rigtig lækker morgenmad/brunch med alt Tilbehør. Værelserne er super hyggelige og indrettet efter rigtig maldivisk-stil. Personalet er åbent og vil meget gerne snakke.

• Den negative del af anmeldelsen

Udflugterne man kan tage på er rigtig dyre. Så vær opmærksom på om du mener det er pengene værd.

Louise Danmark
  • Sun Island Resort & Spa

Maamigili, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,6
    • Den positive del af anmeldelsen

En perfekt ferie! Personalet er SÅ venlig og beliggenheden kunne ikke være bedre.

Anmeldt: 20. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Rikke Danmark
  • Somerset Inn

Male City, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Det var helt fantastisk at vi blev hentet i lufthavnen af venligt personale. Det gjorde startoplevelsen rigtig god. På hotellet blev vi modtaget af et meget venligt og hjælpsomt personale. Morgenmaden var rigtig god og værelset levede fuldt ud op til vores forventninger. Vi tilbragte 4 dage på Maldiverne.

Anmeldt: 28. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Annette Danmark
  • Rasdhoo Dive Lodge

Rasdu, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Vi var en familie med 2 børn på 16 og 18 år. Et dejligt roligt sted, med en hyggelig have. Værelserne er store og pænt indrettet med godt indeklima. daglig rengøring. Personalet er yderst hjælpsomme og ville gøre alt hvad de kunne for at vi fik et uforglemmeligt ophold. Vi holdt 18 års fødselsdag, med god hjælp med overraskelser og turer i løbet af dagen. Morgenmaden er en mindrebuffet, med maldivisk morgenmad, toast og div. æg og juice. Frokost og aftensmad er der 3 retter at vælge imellem og det tilberedes udemærket. Der er gode muligheder for snorkleturer og Dyk. Masser af liv under vandet. Ligeledes mulighed for vandsports aktiviteter, nat fisketur, og delfin tur. Vi missede speedbåden til Rasdhoo fra Male. Dette håndterede personalet på Rashdoo flot. Vi blev indkvarteret i Hulmale og tog speedbåden dagen efter.

• Den negative del af anmeldelsen

Mad oplevelsen er ikke imponerende på nogle af de 3 spisesteder der er på Øen. Måske er det generelt for de lokale øer. De mangler råvare og servere ikke deres egen mad - men vestligt inspirereret mad. Turene er dyre, hvilket særligt mærkes når man er en familie. Personalet arbejder på en model med familie/gruppe priser. Vi var den førsste familie der boede på Rasdhoo Dive Lodge.

Anmeldt: 2. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Tina Danmark

Hoteller på Maldiverne med gode anmeldelser

• Holiday Grand Thoddoo

Thoddoo, Maldiverne

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Det var helt fantastisk! Det hyggeligste sted, med helt fantastisk personale! Der er intet at sætte en finger på!

Anmeldt: 6. juni 2017 Overnattede: maj 2017
    Ane Danmark