Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Nepal Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Nepal

• Maya Manor Boutique by KGH Group

• OYO 11457 Kathmandu Resort Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,3

Good television

• Den negative del af anmeldelsen

Not like the pictures, really loud noise from the streets, and didn't reach my expectations

Anmeldt: 1. maj 2018 Overnattede: april 2018
    Nanaanhoej Danmark
  • DOM Himalaya Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Super venligt personale og skøn morgenmadsbuffet !

Anmeldt: 22. august 2018 Overnattede: august 2018
    Laura Danmark
  • Evergreen Ecolodge

Sauraha, Nepal

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9
    • Den positive del af anmeldelsen

Jeg følte mig så velkommen hos evergreen ecologde fra da jeg ankom til da jeg gik. Amir og Elina var de perfekte værter, som sørgede for at alt gik smurt og var desuden altid klar på en snak. Desuden elsker jeg at det hele er så bæredygtigt! Maden var derudover helt fantastisk. Kan kun anbefale dette sted! Jeg ville have blevet to uger, hvis det ikke var fordi jeg blev nødt til at rejse videre.

Anmeldt: 10. juni 2018 Overnattede: juni 2018

Leif Danmark
  • Kuti Resort & Spa

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejlig morgenmad med god musik og meget venlig personale Super søde professionel personale i resorption - særligt den lille med huen var kundevenlig

• Den negative del af anmeldelsen

Kan ikke komme med forslag

Anmeldt: 25. april 2018 Overnattede: marts 2018
    Carsten Nepal
  • Dhulikhel Lodge Resort

Dhulikhel, Nepal

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Udsigten var god og værelset var nogenlunde. Dog manglede der basale ting såsom håndhåndklæder og wifi. Der var kun internetadgang i receptionen.

• Den negative del af anmeldelsen

Hotellets restaurant var enormt ulækker og betjeningen var elendig. Vi så rotter kravle rundt inde i restauranten og oppe på bordene den første aften. Morgenen efter lå der rottelort på de borde, hvorpå morgenmadsbuffeten stod. Tallerkener, kopper og bestik var beskidt, og maden nærmest uspiselig. Om aftenen fik vi serveret en kold burger med et stykke pap indeni. Flere af restaurantens tjenere forsøgte at få os til at betale overpris for vore måltider uden at ville give os en regning. Vi har rejst en del rundt i Nepal og besøgt mange forskellige restauranter af varierende kvalitet, men det her var så absolut det værste. Vi endte med at spise på Hotel Gaia Holiday Home de følgende dage. Det værste var dog, at da vi ved udcheckning den sidste dag forklarede receptionen, hvor forfærdelig restauranten var, tog de det ikke seriøst. De undskyldte og fjernede den kolde burger fra regningen, men det var det eneste. Derefter bad en af medarbejderne i receptionen os om at udpege, hvilken tjener der havde krævet betaling uden at give en regning. Vi fortalte, at der i hvert fald havde været tre tjenere, der havde gjort det. Dette tog han dog ikke seriøst og troede knap nok på os. Vi var rystede over den ligegyldighed hotellets medarbejdere udviste, da vi fortalte om vores oplevelser. Jeg vil ikke anbefale nogen at besøge Dhulikel Lodge Resort. Tag i stedet til Gaia Holiday Home. Det koster det halve, har en lige så flot udsigt, lækker restaurant og enormt serviceminded personale.

Anmeldt: 29. april 2018 Overnattede: april 2018
    Line Danmark
  • Hotel Heritage Malla

Bhaktapur, Nepal

Endnu ingen anmeldelser
    • Den positive del af anmeldelsen

Ok morgenmad , Dejlig seng søde hjælpsom personale .

• Den negative del af anmeldelsen

Dårlige internet, tv fungere ikke. Daglig rengøring af værelse manglede

Anmeldt: 28. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Finn Danmark
  • Hotel Shanker

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Den dejligste beliggenhed væk fra støv og støj.

Anmeldt: 9. september 2018 Overnattede: september 2018
    krop4180 Danmark
  • Hotel White Pearl

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Sengene var rigtig gode og maden var lækker, især var vi glad for morgenmaden

• Den negative del af anmeldelsen

Kan ikke komme i tanker om noget

Anmeldt: 24. september 2018 Overnattede: september 2018
    Jørgen Danmark

Hoteller i Nepal med gode anmeldelser

• Hotel Pokhara View

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Fint værelse. Lille have hvor vi kunne få morgenmad. God service med mælk og cornflakes til børnene der hellere ville have det end æg og kartofler/toast.

Anmeldt: 5. november 2016 Overnattede: oktober 2016
    Maria Danmark