Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Polen Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Polen

Hotell i Polen med höga betyg från gäster som talar svenska

• Grand Ascot Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Superbra hotel i centrala Krakow. Eget garage som dock kostar extra

Inget speciellt.

Recenserades: 11 juli 2017 Bodde här Juli 2017
    Jan Sverige
  • Luxury Apartments Mondrian Market Square I

Warszawa, Polen

• Den positiva delen av recensionen

Lägenheten var helt fantastisk! Bästa läget, snyggt och välstädat med det lilla extra! Värden var hjälpsam och tillgänglig oavsett tid på dygnet. Nästa gång vi reser till Warszawa behöver vi definitivt inte fundera på var vi ska bo!

• Den negativa delen av recensionen

Trots fungerande AC vardagsrummet var det lite varmt i sovrummet vilket var en petitess i sammanhanget.

Recenserades: 22 juni 2017 Bodde här Juni 2017
    Gordana Sverige
  • Hotel Imperial

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2
    • Den positiva delen av recensionen

Hotellet är precis nyrenoverat och jättefint. Allt är fräscht och snyggt! Personalen är serviceminded och väldigt trevlig. Kan varmt rekommendera detta boende. Perfekt läge precis vid stora torget i gamla staden. Många restauranger, shopping och den underbara julmarknaden direkt utanför dörren. Sist men inte minst är det mycket fin frukost på detta hotell, väl värd pengarna!

• Den negativa delen av recensionen

Att frukosten inte är inkluderad. Lite dyrt även om frukosten var värd pengarna. Rum 105 hade märklig lukt i badrummet, vi fick nytt rum utan odör när vi påpekade detta.

Recenserades: 13 december 2016 Bodde här December 2016
    Jessica Sverige

Hotell i Polen med höga betyg från alla gäster

• Luxury Apartments Mondrian Market Square I

Warszawa, Polen

Recenserades: 22 juni 2017 Bodde här Juni 2017
    Gordana Sverige
  • Blueberry Apartments

• Den positiva delen av recensionen

Allt var extra bra! Bemötandet av värdinnan, snacks-välkomstkorgen var översvallande bra full av goda saker och likaså korgen i badrummet med tvål och shampoo. Restaurangtipsen var utmärkta och Dagmara tipsade även om utflyktsmål och hur man tog sig dit på bästa sätt!

Inget.

Recenserades: 14 november 2016 Bodde här November 2016