Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Rumænien Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Rumænien

• Pensiune Junior

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Fint hotel beliggende dejlig tæt på CFR stationen i Cluj når man skal rejse videre og personalet var meget venlige.

• Den negative del af anmeldelsen

Sengetøjet/værelset lugtede utrolig meget af parfume/skyllemiddel. Men det gør der desværre på mange hoteller i Rumænien. Vi havde desværre kun en halv nat, da flyet fra DK var timer forsinket!

Søren Danmark
  • Atrium Hotel Bucharest City Center

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Meget venligt personale. Standard morgenmad. Sporvogne tæt på kan virke forstyrende

Anmeldt: 12. september 2018 Overnattede: september 2018
    Kurt Danmark
  • Viscri 44

Viscri, Rumænien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Viscri er et dejligt lille sted

Personalet var meget uhøflige

Giurgiu, Rumænien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 6,5

Morgenmaden var ok

• Den negative del af anmeldelsen

Meget gammel møbler og tv🧐

Vivi Danmark
  • Hotel Casa Capsa

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,9

Intet

• Den negative del af anmeldelsen

Alt var forfærdeligt. Lugtede, lukkede vinduer, ingen klima. Valgte at sove i bilen istedet for at sove på hotellet i 3 dage. Havde ingen muligheder da de ikke vil refundere mine penge selvom jeg kun var på hotellet i 1 time. Man skal enten være fuld eller ikke normal for at bo på det hotel. Og jeg havde endda booket Deluxe værelset, gad vide hvordan de andre var.

Ramazan Danmark
  • Casa Titan

Iaşi, Rumænien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Fint sted for pengene...behagelig personale

rengøring

Anmeldt: 18. september 2018 Overnattede: september 2018
    niels Danmark
  • Blumenhaus Sibiu

Sibiu, Rumænien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Virkelig et godt sted. Vil helt sikkert booke igen, hvis jeg konmer til Sibiu. Stedet har ikke fået 10 pga., at vi ikke var klar over, at der ikke var en reception - det fungerede dog udmærket, og fordi vi kun fik 1 nøgle. Vi spurgte dog ikke, om vi kunne få flere, så jeg ved ikke om det var en mulighed.

Anmeldt: 18. september 2018 Overnattede: september 2018
    Denisa Danmark
  • Hotel Trianon

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,6
    • Den positive del af anmeldelsen

Sengen var god, og værelset lyst og venligt.

• Den negative del af anmeldelsen

Kaffen kunne være bedre :)

Anmeldt: 19. september 2018 Overnattede: september 2018
    Birgitte Danmark
  • Pension Casa Humor

Gura Humorului, Rumænien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2

Mad

• Den negative del af anmeldelsen

Rygeområdet tæt på bopæl , rygning på altanen og røglugt over alt

Anmeldt: 12. september 2018 Overnattede: september 2018
    Anonym Danmark

Hoteller i Rumænien med gode anmeldelser fra dansktalende anmeldere

• Hotel Paradis

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Alt var i orden og kan anbefales, vi var 9 voksne og 2 børn i 4 dage alt var ok. Personalet var meget flinke og hjælpsomme.

Anmeldt: 1. december 2016 Overnattede: november 2016
    Poul Danmark
  • Best Western Plus Briston

Otopeni, Rumænien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,5
    • Den positive del af anmeldelsen

God seng. Aircondition. Minibar. Meget venlig personale. Gratis transfer fra hotel til lufthavn. Sent chek out mulig uden problemer.

• Den negative del af anmeldelsen

Badeværelse. Vandet løber mod døren når man tager et brusebad. Morgenmad. Har spist morgenmad kl. 09:30. Næsten tom. Spegepølsen og ost sår ud som om de har ligget der i flere timer. Ingen sennep til pølserne. Kun rundstykker(Kaiser) og opbagt mini baguette, ingen rugbrød. Aftensmad; vi har spist aftenmad på hotellet. Vi var ikke særligt sulten. Kun bestilt paneret kyllingesnitzel med kartofler samt svinesnitzel med pommes. Begge snitzler har været dybfrost, ikke frisk og de pommes lignede noget som er blevet opvarmet i mikroen. For 35.- Lei/Ron i Rumænien per ret forventer man noget andet. 10 Euro for morgenmad per person er bare urimelig for rumænske forhold.

Anmeldt: 8. januar 2017 Overnattede: januar 2017
    Frank Danmark
  • Hotel Confort

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejlige og nyistandsatte værelser...vi var 11 personer fordelt i 6 værelser og alle værelserne var forskellige i indretning og valg af tapet, gulv, maling, billeder osv men alle var de superlækre. Personalet både i receptionen og i restauranten var venlige, hjælpsomme og kompetente. Alt i alt en meget positiv og dejlig oplevelse. Som bonus kan nævnes den fantastiske kinesiske restaurant, der ligger mindre end 5 minutters gang fra hotellet...kedelig, grim og undselig udefra...men så fin og hyggelig indenfor...og lækker mad!!! Vi gav 880,-kr for alle 11 og blev mere end mætte.

Anmeldt: 23. marts 2017 Overnattede: marts 2017
    Pernille Danmark
  • K+K Hotel Elisabeta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Overordnet var morgenmad god, jeg synes dog at der manglede flere udvalg at vælge imellem, men det kan skyldes at jeg havde travlt og ikke kiggede ordenligt efter. Sengen var perfekt og meget behageligt

• Den negative del af anmeldelsen

der kunne være nogen sportskanaler på tv. blandt ca. 40 kanaler var der ikke en eneste der viste live sports

Anmeldt: 6. april 2017 Overnattede: april 2017
    Zack Danmark
  • Ramada Bucharest Majestic Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Var ikke altid fyldt op ved morgenmaden. Ind i mellem skulle man bede om opfyldning af brød eller kaffe. Pålæg var ikke på køl (morgen mad er fra kl. 7-11). Dvs. hvis man kom ned kl. 9.45 eller senere, var pålægget lunken, hvilket normalt vil være en bakterie bumpe ikke så lækkert, ellers var udvalgt som forventet.

• Den negative del af anmeldelsen

Værelser som ligger på 5 sal, i midten af hotellet kan være påvirket af larm fra noget udluftnings udstyr som står på taget af hotellet. Vi havde værelse 515 og kunne stort set ikke sove den første nat pga. af larm, bad om nyt værelse, blev derefter forflyttet til værelse 510, hvor der ingen larm var.

Anmeldt: 23. april 2017 Overnattede: april 2017
    Anders Danmark