Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Thailand Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Thailand

Hoteller i Thailand med gode anmeldelser fra dansktalende anmeldere

• Hyatt Regency Hua Hin

Hua Hin, Thailand

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9
    • Den positive del af anmeldelsen

Alt var generelt godt.. Super service af alle på hotellet

• Den negative del af anmeldelsen

Morgenmad var lidt dyr på hotellet men et fremragende udvalg.. Et af de bedste morgenmads buffeter jeg har oplevet i Hyatt kæden.

Anmeldt: 24. december 2016 Overnattede: december 2016
    Dustin Danmark
  • The Windmill Phuket Hotel

Rawai Beach, Thailand

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9
    • Den positive del af anmeldelsen

Morgenmaden var generelt vel tillavet. Rigtig flot pool og flotte værelser.

• Den negative del af anmeldelsen

Jeg savnede til gengæld muligheden for at kunne have valgt en kontinental morgenmad - f.eks. toast med skiver af europæisk ost og lignende. Ligesom jeg også synes at der manglede frisk frugtjuice og ihvertfald frisk appelsin juice.

Anmeldt: 6. januar 2017 Overnattede: januar 2017
    madste Danmark
  • Devasom Hua Hin Resort

Cha Am, Thailand

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Udsigt, udsigt, udsigt !!!!! Alt var ultra rent !!!!! Gratis minibar, der blir fyldt op hver dag ( choko, jello, Chips, juice, soda og vand) Alt personale og ejer var ekstremt søde!!!! Alt fra angus bøffer, til burger, til Thai mad i restauranten, var fantatisk veltilberedt !!! Vi spiste alle 14 dage her, og til meget rimelige priser!!! Et must er set dinner by The sea!!!!! Absolut en bid af paradis !!!!!

• Den negative del af anmeldelsen

Det eneste minus, var det lille matterede vindue over hoveddøren, der gav lys udefra om natten. ... men vi satte bare nogle puder derop og så var der dejlig mørkt ;-)

Anmeldt: 24. januar 2017 Overnattede: januar 2017
    Helene Danmark
  • The Oasis Khaolak Resort

Khao Lak, Thailand

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Et rigtigt luksussted for den som efter at have fået et dejligt morgenmåltid gerne vil klare sig selv resten af dagen. Bare alletiders alternativ til de "store og dyre" resorts og fuld valuta for pengene. Man er ugenert af andre gæster og dog alligevel i kontakt med "de andre". Det vi med godt dansk kalder "hyggeligt". Ligger i rimeligt bynært miljø og dog tilpas afsides til at her er stille og roligt. Måske lidt trafikstøj i baggrunden men ikke værre end det er til at leve med. Og - billeder og omtale på booking.com lever fuldt op til forventningerne.

• Den negative del af anmeldelsen

Har ikke lige kunne komme i tanke om noget negativt, men er det primært stranden man kommer for er der nok lidt langt ud til vandet. Men det gør en lejet motorbike eller bil meget ved.

Anmeldt: 7. februar 2017 Overnattede: februar 2017
    Peter Danmark

Hoteller i Thailand med gode anmeldelser

• Sichang My home

Ko Si Chang, Thailand

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,7

fred og ro

• Den negative del af anmeldelsen

ingen morgenmad - prisen var ellers incl.morgenmad.

Anmeldt: 6. december 2016 Overnattede: november 2016
    Boerge Danmark