Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer
Tyskland Berlin Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• Hollywood Media Hotel am Kurfürstendamm Point fra anmeldelser: 8,6

"Beliggenheden var helt perfekt, og nogle ok gode værelser, morgenmaden var helt perfekt "

• H+ Hotel 4Youth Point fra anmeldelser: 8,4

"Det lå meget centralt"

• Hotel California am Kurfürstendamm Point fra anmeldelser: 7,5

"Ligger super centralt , dejligt familieværelse med ekstra sofa gruppe til at sidde i, gode senge, Mulighed for privat parkering ( mod betaling) bestemt et plus , vi havde bedt om et værelse ud mod gården og det fik vi , så det var dejligt , elevator når man skal på 4 sal også et stort plus"

• B&B Hotel Berlin-Charlottenburg Point fra anmeldelser: 8,6

"Beliggende i Charlottenburg lige ved U-Bahn. Nyt og enkelt hotel med tysk morgenmad til fornuftige priser. Receptionen var behjælpelig med at udskrive boardingkort til flyturen hjem. God oplevelse som kan anbefales, hvis man ikke kræver fitnessroom, businesscenter o.l."

• Generator Berlin Prenzlauer Berg Point fra anmeldelser: 6,9

"Hotellet lå ret centralt. 3 sporvognsruter, 5,6 & 8, kørte lige til Hotellet, samt 2 toglinier. "

• MEININGER Hotel Berlin East Side Gallery Point fra anmeldelser: 8,2

"Dejligt hotel med god beliggenhed. Værelserne er fine og perfekte når man er afsted som familie. For at komme rundt i byen brugte vi s-tog, derfor var det perfekt at man nærmest kunne se over til Ostbahnhof hvorfra man kan tage busser, regionaltog og S-tog. Samt hotellet ligger to stop fra Alexanderplatz, hvorfra man kan gå til mange serværdigheder."

• Radisson Blu Hotel, Berlin Point fra anmeldelser: 8,5

"Buffeten var stor og god"

• Myer's Hotel Berlin Point fra anmeldelser: 9

"Morgenmad, fantastiske senge og beliggenheden"

De 30 bedste hoteller i Berlin

baseret på 947.357 hotelanmeldelser på Booking.com