3. Hotelbeoordelingen: Lotharingen

22 rue Alphonse Grosse, 57340 Racrange, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Racrange

Gebaseerd op 56 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 8 september 2024

Karakteristiek verblijf met een heerlijk ontbijt
    • Familiekamer

De kamer was erg leuk met overal schaapjes, het was heerlijk vertoeven in de tuin en het ontbijt was echt super!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2024

• Suite

Bij een zware regenbui stroomde de regen binnen langs de muur naar beneden.

Hele vriendelijke en huiselijke verwelkoming en een zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2024

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Terras rommelig en niet erg schoon

Eerste indruk rommelig maar toch goed verzorgd en een buitengewoon goed en zeer gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2024

Prima voor een nachtje, goed ontbijt. Je moet van honden houden :-)
    • Familiekamer

Het was een oud huis. Alles kraakte. Vervelende was dat de badkamer op de gang was (wel voor ons alleen) maar je moest een stukje lopen en aangezien alles kraakt, maak je de andere gasten ook wakker. De douche was nog niet zo oud, maar zo leek hij wel. Moesten voorzichtig doen met de deur. De B&B ligt niet heel dicht bij de snelweg.

Beetje chaotische maar heel vriendelijk ontvangst. Ruime tuin om te zitten. We houden zelf wat minder ervan om in de ochtend met onbekenden aan een tafel te zitten, maar dat hoort bij een B&B. Het ontbijt was erg uitgebreid, misschien wel iets te. Maar zat veel liefde in. Er lopen ook 2 honden rond. Worden wel buiten de kamers gehouden. De kinderen vonden het fantastisch en hebben veel met ze gespeeld. Kamer stond vol met van alles. Maar wel gezellig aangekleed

• Beoordeeld op: 3 augustus 2024

Het was nogal gehorig

Ontzettend lieve ontvangst. Onze hond mocht spelen in de tuin met de honden van de eigenaren. Het ontbijt was fantastisch!

• Beoordeeld op: 31 juli 2024

Goede overnachting en met een gevulde maag weer op pad.
    • Suite

Het ontbijt was over de top goed.

• Beoordeeld op: 24 juli 2024

Heel warme mensen, heerlijk ontbijt en mooie uitvalsbasis voor Gerardmer, leuk wandelgebied.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Graag had ik een eens blijven eten omdat de gastvrouw volgens ons overheerlijk kan koken. Dit lukte nu niet door de drukke bezetting. Dit zou handig geweest zijn omdat het in de onmiddellijke omgeving wat ontbreekt aan restaurantjes.

Het ontbijt was overheerlijk. Het was een feest. Zo overvloedig was de keuze: soorten brood, kazen, confituren, choco en dergelijke. Aangeboden in een gezellige woonkamer. Gastvrouw was altijd beschikbaar. Heel vriendelijk en gaf graag een woordje uitleg over de zelfgemaakte scones, confituren en over de regio. Na " dagen voelden we ons thuis in Au Presbytère dankzij de lieve gastvrouw. Voor hondenbaasjes met een goed opgevoede hond is dit adres een aanrader. Onze hond mocht er vrij spelen met de honden van het huis.

• Beoordeeld op: 23 juli 2024

• Suite

Erg vriendelijke beheerder. Voortreffelijk ontbijt met lokale producten. Typisch Frans dorp en locatie.

• Beoordeeld op: 19 juli 2024

Best leuk on één nachtje te slapen tussen de echte bewoners

De honden

De vriendelijke gastfamilie De kraaknette kamer en badkamer….ondanks dat mijn eerste indruk bij het binnenkomen van het huis alles behalve was. Ik was overdonderd door de vele indrukken en het felgekleurde en gevulde interieur

• Beoordeeld op: 9 juni 2024

Bijzondere ervaring door gastvrijheid, kookkunst en humor van Anne samen met de unieke kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ex-pastorie heeft enkele kenmerkende ongemakken voor zo’n oud pand, zoals gehorigheid, enkele traptreden hoogteverschil tussen kamer en badkamer, kraakjes en piepjes. Het geheel, zeker buiten, is toe aan een opfrisbeurt.

Bijzonder hartelijke ontvangst met hapje en drankje. Leuke kamer consequent gestyled in thema kip. Fietsen mogen stallen onder afdak in afgesloten tuin. Zeer uitgebreid diner en ontbijt nagenoeg geheel zelf bereid met lokale producten.

• Beoordeeld op: 6 juni 2024

Top
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel rustig mooi verblijf Het ontbijt was zeer uitgebreid en veel huisgemaakt Vriendelijke eigenaars

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Eigen sfeer.

Bijzonder gastvrij. Heerlijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Fantastisch gezellige B&B in Frankrijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Echt een minpunt is er niet. De charme van het geheel maakt heel veel goed. Alleen de bedden kraken behoorlijk.

Een B&B bij een zeer gezellige en hardwerkende familie. We voelden ons erg welkom. Dag voor aankomst gevraagd of we er konden avondeten en dat was mogelijk (€30 incl drinken). Een zeer uitgebreide maaltijd werd bereid. De kamers waren met thema’s ingericht. Wij sliepen in de ‘kippen kamer. Het thema was goed en leuk doorgevoerd.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Typisch Franse gezellige gastvrijheid
    • Met huisdier
    • Familiekamer

Het ontvangst van onze 2 honden ; ze mochten vrij in de tuin rondlopen (met de hond des huizes). Het ontbijt was een overvloedig gevulde tafel met diverse soorten broden (de broodrooster stond ook klaar), warme mini pannenkoekjes, 2 soorten ovenverse muffins (nog warm dus), meerdere confituren, zelfgemaakte hazelnootpasta, Karen, charcuterie, verse koffie, thee, appelsap, … In de eetkamer hadden we ogen tekort om de decoratie te aanschouwen. Ook elke slaapkamer was creatief en gezellig ingericht. Wij sliepen met 4 in ‘la bergerie’ (la chambre des moutons) en hadden op de nachthal een ruime badkamer met douche en wastafel en toilet voor ons alleen. De vrouw en man des huizes waren heel gastvrij. Ook hun kleindochter was erg enthousiast om ons te ontvangen. De jongeman die er tijdelijk inwoont, gaf me vriendelijk aan & kwam me tonen waar ik de auto best kon parkeren. Jammer dat we vergaten te reserveren voor het avondeten, dat ging beslist ook lekker en gezellig geweest zijn. Het was een leuke ervaring.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

• Familiekamer

Misschien wat lawaaierig maar we kunnen niet verwachten dat het al om 21u30 stil is.

Eenvoudig maar gezellig. De gastvrouw doet haar best en heeft gevoel voor humor. Charmante kamers. De gastvrouw heeft gratis ons fietskledij gewassen wat wij erg op prijs stellen. Heel gevarieerd ontbijt. Teveel om op te noemen. Verse pannenkoeken.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

Huis vol verrassingen
    • Familiekamer

In het dorp zelf is niets. Dorp verderop (4 km) bevat een paar restaurants, maar is verder niets bijzonders.

Prachtig historische pastorie die is opgepimpt met veel mooie details. Erg schoon, daar moet een hoop afgestoft worden! Mooie grote tuin en erg sympathieke gastdame.

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Niets, alles beviel ons.

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Een mooi oud gebouw met een sfeervolle persoonlijke inrichting. En het ontbijt was werkelijk fantastisch. Een aanrader deze B&B.

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

Prima overnachtingsplek voor doorreizigers.
    • Suite

De locatie is eigenlijk niet zo. Wat achteraf een niets te beleven. Maar een prima overnachtingsplek verder.

De gastvrijheid van de host. Ze verwelkomde ons met een drankje, en heeft ook prima eten verzorgd. Echt top!

• Beoordeeld op: 6 november 2022

• Familiekamer

Alles is aanwezig vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 14 september 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het warme welkom naar ons en ook onze hond. De prachtige tuin Het huisgemaakte ontbijt De unieke charme

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

Leuke B&B met zeer vriendelijke gastvrouw
    • Familiekamer

Het ligt toch vrij ver van de snelweg af, daar had ik me een beetje in vergist. (Eigen fout)

De vrouw des huizes is zeer vriendelijk. Er staat een zwembad in de achtertuin waar gebruik van gemaakt kan worden. Het eten en ontbijt was ook lekker. Vrijwel alles zelf gemaakt.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

rustig, lekker en vers eten, veeleer hotelbehandeling dan gast in huis
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

uitbaters weinig behulpzaam en beperkt interesse in je reisplannen, sterk in voorzien van erg veel en lekker eten (maar slechts een menu dus slechts een keer table d’hote mogelijk) maar verder basic

rustige locatie, hygiënisch, voldoende comfortabel, lekker eten en allemaal vers gemaakt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

• Suite

De bedden waren prima. Heerlijk buiten kunnen zitten. En het ontbijt was voortreffelijk

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

Heerlijk eten, zowel diner als ontbijt

Beetje stoffig

Zeer gastvrije eigenares die vreselijk lekker voor ons kookte!