3. Hotelbeoordelingen: Elzas

24 rue du Faubourg National, 67000 Straatsburg, Frankrijk

#52 van de 89 hotels in Straatsburg

• Beoordeeld op: 22 april 2024

• Duo

De laatste nacht, was er een klein brandje waardoor we ruim twee uur hebben buiten gestaan. Wel goed opgevangen. Alleen alles moeten wassen van onze kleding

• Beoordeeld op: 10 april 2024

Toplocatie, goed bed, ontbijt mag meer zijn
    • Star

Wij waren er de eerste warme lentedagen: de airco werkte nog niet dus erg warme kamer om te slapen. Het ontbijt is basis, maar lekker. Fijn dat je tot 10u30 kan ontbijten, maar vanaf 9u30 wordt er niks meer aangevuld en was het brood zelfs al op.

De locatie was top: op 5 minuten lopen van het centrum. Je kan voor €17/nacht een parkeerplaats bij boeken. Kamers waren schoon en hebben comfortabele bedden. Mooie ontbijtruimte en fijn buitenterras.

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

Prettig verblijf!
    • Star

De locatie was top en parkeergarage tegenover het hotel! Ontbijt was goed, soms veel al op als je kwam en werd dan weer pas laat aangevuld

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

• Familiekamer 3

wat meer kastruimte op de kamer

Locatie ligt centraal in de stad , bus halte voor de deur

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

leuk ingericht en schoon hotel maar weinig enthousiast personeel en geen muziek/optredens
    • Duo

Geen muziek/ optreden op woensdag. Dit was wel de reden voor boeking voor deze locatie. Geen parkeermogelijkheid, al doet de site dit wel vermoeden

locatie perfecte ligging stadshart. Schone kamer, fijne badkamer

• Beoordeeld op: 27 december 2023

Goed hotel voor deze prijs
    • Duo

Parking was moeilijk te bereiken, maar goed dat de optie er was.

Locatie dicht bij centrum, redelijk ruime kamer met terras. Mogelijkheid tot parking.

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Fijne plek
    • Star

De parkeergarage vinden en dan de uiteindelijke parkeerplek

Goed bed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 december 2023

• Familiekamer 3

Ontbijt was prima. Wel te weinig zitplaatsen. En er stonden veel te weinig kopjes voor de koffie/thee.

Zeer vriendelijke ontvangst en de ligging.

• Beoordeeld op: 5 november 2023

• Duo

Handdoeken werden niet ververst. Dunne muren.

Goed ontbijt en fijne douche. Mooie inkleding van het hotel. We hadden een goed en fijn verblijf.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

• Star

Badkamer had een riool lucht.

Goed ontbijt, goede ligging ten op zichte van de stad

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Aanrader!
    • Star

In eerste instantie was ik een beetje huiverig voor het uitzicht op de patio (kamer 115) want het is daar 's avonds erg gezellig. Toch is het geroezemoes niet storend en vanaf 12 uur stil. Daarom toch prima geslapen. Er is geen minibar op de kamer en in de badkamer is alleen keuze uit één fles gevuld met zeep voor handen, lichaam en haar. De douche en föhn zijn dan wel weer heerlijk! Een tip voor het hotel is nog een lees- of stalampje bij de slaapbank en vitrage tegen inkijk overdag

De locatie van dit relatief nieuwe hotel is prima. Petite France en station is op loopafstand. Ook in de straat is gezellige horeca, Le Tigre waar oa ook voetbal op groot scherm wordt vertoond. Tram stopt voor de deur. De kamer (115) is nieuw, schoon en vers geschilderd. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en ook het uitgebreide ontbijt voldoet aan alle standaarden. English en continental breakfast, vers fruit, yoghurt, goede koffie en natuurlijk knapperige croissants en pain au chocolat. Bij een volgend familiebezoek zal ik hier zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

• Familiekamer 3

Super locatie en fijne sfeer!

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Perfect hotel voor een citytrip
    • Star

Gastvrouwen bij het ontbijt spraken geen enkel woord Engels. Beetje onhandig met zoveel internationale gasten. :)

Gastvrije ontvangst, gunstige locatie, fijne bedden, sfeervol interieur, airco, fijne douche, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Goed hotel voor een weekend Straatsburg
    • Duo

De kamer is vrij klein, maar alles zit er in. Wij hadden een kamer aan de straatkant en dan hoor je af en toe de tram langskomen.

Goede locatie en vriendelijk personeel. Je loopt zo de brug over het oude centrum in. Personeel spreekt goed Engels en is erg behulpzaam. Het theaterthema is in heel het hotel doorgetrokken, leuk! Het bed vond ik erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Prima voor z'n 3 sterren
    • Star

kamer goed en groot genoeg, maar badkamer douche wat klein. De parkeergarage bereiken is een avontuur over de stoep met de auto en een vrije plek vinden wat speuren (gereserveerde plekken voor diverse bedrijven)

Erg plezierig personeel. Vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Ontbijt goed voor 3-sterren hotel. Leuk thema voor de inrichting (bioscoop)

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Goed verblijf voor een tussenstop in Straatsburg
    • Duo

Onze kamer zat naast het trappenhuis, wat erg gehorig was.

De locatie was erg goed en het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

Fijn verblijf met goede nachtrust gevolgd door een uitgebreid en goed ontbijt.
    • Star

Schoon. Zeer vriendelijk personeel. Algehele aankleding van het hotel en natuurlijk de locatie.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

• Star

Parkeergarage was een hele puzzel.

Locatie, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Trendy en goed verblijf voor een tussenstop van Italië naar Nederland
    • Familiekamer 4

Wij sliepen naast een ruimte waar continue een irritante harde tik was. Het slapen ging niet helemaal top. De bar is ook niet standaard geopend, maar het balie personeel was zo aardig om ons te voorzien van een drankje!

Ruime en moderne familiekamer met een top douche! De locatie ligt in het centrum en is een beetje lastig te vinden (check even hun eigen website voor een routebeschrijving). Wij zijn hier geweest voor een tussenstop van Italië naar Nederland. Het personeel spreekt bijna allemaal goed Engels en zijn zeer behulpzaam. Het hotel is hip ingericht. Het ontbijt is minimaal maar ok.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

Leuk hotel, loopafstand van centrum.
    • Familiekamer 4

Fijn hotel; grote kamer; heel aardig en behulpzaam personeel. Perfecte locatie, loopafstand van centrum. Parkeergarage voor de deur (ja, je moet een stukje over de stoep rijden tot de ingang). Leuke bar binnen en buiten.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Leuke lokatie, kleine kamer
    • Duo

De kamer was helaas erg klein. Ik had een kamer met een groot 2- persoons bed besteld, maar vraag me af of dat er was. Met het bed was ook de hele kamer gevuld, aan 1 kant van het bed was niet eens ruimte om te lopen en er was geen ruimte om 2 koffers te kunnen openen en dan nog te kunnen lopen in de kamer.

Lokatie was prima voor bezoek aan het centrum van Straatsburg, garage was met de video uitleg op de website goed te vinden en ruim opgezet.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Prima!

Airco werkte niet goed

Locatie en vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Prima hotel om Straatsburg te verkennen.
    • Duo

De kamer was prima maar wel klein. Maar ze hadden het bed opgemaakt met dekbed terwijl het buiten 35 graden was. Dit was nogal overbodig. De parking is geen aanrader. Ten eerste is het helemaal niet makkelijk te vinden en ook het inrijden en parkeren is onaangenaam. Toen we de dag erna vertrokken troffen we in de traphal van de parking een verslaafde dakloze aan die net drugs had genomen. Bovendien werkte het licht niet in de garage, geen aangename verrassing dus.

Prima hotel in het midden van het centrum. Het hotel is super leuk ingericht en de kamer is klein maar comfortabel. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt (we vonden het iets te duur) dus daar weten we niks van.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Top