3. Beoordelingen vakantiewoningen: Elzas

Beoordelingen over Lagrange Apart’Hotel Strasbourg Wilson 4 sterren

5C Boulevard du Président Wilson, 67000 Straatsburg, Frankrijk

#220 van de 502 vakantiewoningen in Straatsburg

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Leuk hotelletje dichtbij het centrum
    • Studio

Weinig keuze in tv programma’s. Enkel maar Duitstalige en Franstalige tv zenders. 2 a 3 Engelstalige zenders zouden welkom zijn

Mooie badkamer, mooie kamer!

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Goed hotel op een prima locatie
    • Studio

douchen in een bad is niet heel praktisch

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam Ruime studio Vlakbij station

• Beoordeeld op: 8 april 2024

• Superior Studio

Degelijk ontbijt Vriendelijk en behulpzaam personeel Propere en ruime kamer ( badkamer).

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

Goed bevallen maar 's nachts te veel herrie van de straat

Veel straat geluid.

Prima kamer en badkamer. Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

prima hotel dicht bij centrum
    • Superior Studio

verlichting in de kamer wat sfeervoller kleine tv

keukentje was erg handig personeel zeer vriendelijk mooie badkamer zeer netjes prima parkeren voor goede prijs met ab

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Tevreden
    • Superior Studio

De douche werd steeds warm en koud, bleef niet op 1 temperatuur. De bedden waren wat aan de korte kant (ik ben zelf maar 163cm) dus voor iemand die lang is lijkt me het niet prettig.

Fijne kamer met fijne bedden, bij het raam zat een rolluik zodat het in de nacht echt donker is. Weinig geluiden! Ruime opzet! In 10 minuten sta je in het centrum, en nog eens 5 minuten erbij sta je in petite France.

• Beoordeeld op: 13 juli 2023

Goed hotel met airco met koelkast en kitchenette en klein zwembad.
    • Superior Studio

Wel de 3 duurste hotelovernachtingen van de 6 weken vakantie (maar dat was de airco waard). Doekje, afwasborstel/middel, doen graag dat mini beetje afwas zelf. Schoonmaak zet 2 glazen en 2 worden in de vaatwas en laat programma lopen.

Appartement kamer met keuken, apart toilet, de airco en zwembad dit warme weer. Ligging ook dicht bij station en centrum op loopafstand. Sliepen aan de achterkant, daar is het rustig.

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Prima plek in Strasbourg om een nachtje te zitten
    • Studio

Ontbijt was niet heel goed

Locatie

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

Redelijk hotel voor als je in Straatsburg bent voor het Europees Parlement
    • Superior Studio

Ontbijtbuffet is aan de magere kant: weinig vers fruit, weinig noten etc, dus weinig gezonde keuzes.

Lokatie prima, badkamer ruim.

• Beoordeeld op: 17 april 2023

Simpel maar goede prijs-kwaliteit
    • Studio

Rolluiken handmatig te sluiten, handiger moest het elektrisch zijn...

Op wandelafstand van oud centrum. Parking naast het hotel. Goede bedden en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2022

Fijn stadshotel met dito personeel, helaas verkeerde uitstraling voor een 4-sterren klassificatie.
    • Superior Studio

De algehele indruk van de ontvangsthal is absoluut geen 4 sterren aanduiding waard, een goedkoop ogend rommeltje. Ik snap überhaupt niet waar ze die 4 sterren vandaan halen, misschien omdat er een zwembad in het hotel is? De hotelgangen zijn net echt optimaal verlicht en geven een goedkope uitstraling voor een zogenaamd 4-sterren hotel. Het geboekte studio-appartement (24-33 m3) gaf een beetje gedateerde indruk en was vreselijk warm. Er wordt beweerd dat het hotel een airco heeft, maar voor deze kamer gold dat zeker niet. Navraag bij de vriendelijke man van de receptie leerde mij dat er een centraal koelings/verwarmings-systeem was en dat tijdens ons verblijf de winterstand (dus verwarmend) was aangezet, omdat gasten hadden geklaagd dat het te koud in de kamers werd. Ik kon de kamer dus niet apart regelen, echt een groot manco. Ook had de kamer smoezelig tapijt (waarom dit nog gedaan wordt heden ten dage?) en een soort transparante gordijnen ter hoogte van de ramen (die wel open konden en voorzien waren van rolluiken ter afscherming van daglicht). Het allergrootste nadeel voor ons was de locatie aan de straatkant van het gebouw. De constante herrie van het vele verkeer onder je raam (er rijdt ook een tram + bus voor de deur) is als je dit niet gewend bent een enorme psychische belasting, niet alleen voor je oren. Ook 's nachts blijft het een herrie (veel schreeuwende mensen voor het hotel + toeterende auto's) en dan moet je uit pure noodzaak je raam sluiten, met een kamer die toch al erg warm was. De prijs/kwaliteitsverhouding is erg scheef, ik heb deze kamer nog tegen een redelijk prijs in augustus kunnen boeken, als ik dat een week tevoren had moeten doen, was ik tot mijn schrik het dubbele kwijt geweest, absoluut een misplaatsing voor de kwaliteit van de studio-apartement. Maar de hotelprijzen in Straatsburg liggen nog steeds absurd hoog als gevolg van de alsmaar stijgende inflatie en prijzen dus in verhouding tot dit viel het nog mee.

BIj binnenkomst in de receptie tref je zeer vriendelijk personeel die zeer zijn best doet om je te helpen. Wel moet je alles vragen, ze komen er niet vanzelf mee. De hygiene en dagelijkse schoonmaak van onze studio waren een pré, dit hadden we niet zo verwacht. Er zijn enkele te reserveren parkeerplaatsen (€12/dag) in de ondergrondse garage van het hotel, dat is wel zo prettig, want parkeren op straat is een ramp. Bij terugkomst van mijn werk was dit uiterst comfortabel. Er is wel een enorme overdekte parkeergarage naast het hotel (direct tegen het treinstation aan, €24/24 uur) waar je met hotelkorting kunt parkeren. Daar zijn ook laadstations voor elektrische auto's. Een klein keukenblok met afwasmachine en koelkast is prima voor een weekje. Wel een beetje karig inventaris. Voor mijn werk zat ik in no-time op de snelweg. Je zit op 10 min lopen van het centrum met alle voorzieningen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

• Studio

Korte bedden, geen schoonmaakmiddelen in de keuken

Goede locatie in Strasbourg

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

Heel goed hotel
    • Superior Studio

De ligging, de parking, kamer en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 juni 2022

Prima verblijf.
    • Studio

Ontbijten doen we liever buiten op een terras dus we weten niet hoe het ontbijt hier was.

Stabiele WiFi, uitstekende ligging en ruim appartement. Appartement heeft ook een airco voor als je het te warm vindt.

• Beoordeeld op: 2 mei 2022

• Studio

Geen vaatwas tabletje en geen klein flesje afwas middel. Je moet wel de afwas doen. Geen theezakje en geen koffie om een eerste kopje te zetten. Wel staat de apparatuur er.

Nvt

• Beoordeeld op: 27 september 2021

Prachtig verblijf
    • Studio

Bijna niets viel me tegen, alleen vond ik het jammer dat de afwas van het servies niet bij de schoonmaak zat inbegrepen.

Echt een ontzettend prachtig hotel dichtbij het station en centrum. De bussen en trams zijn op loopafstand. De kamer is lekker ruim, schoon en heeft een bad. Echt een aanrader dit hotel!

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Het bed was te kort.

Heel vriendelijk meneer aan het onthaal. We konden ondergronds parkeren. Mooie en ruime studio. Het ligt op wandelafstand van het centrum. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2021

Prima verblijfshotel, geen luxe, verkeersherrie bij kamers aan de voorkant
    • Superior Studio

Kamer aan de voorkant van het hotel met als gevolg veel last van het geluid van het verkeer. Het is alleen stil tussen 1 uur en 5 uur s nachts. Gebruik kitchenette is fijn, zeker in Corona tijd, maar we misten wel een klein pakketje met een schoonmaak doekje, vaatwastablet of afwasmiddel, etc. Je wordt wel verwacht alles schoon achter te laten en dat soort zaken neem je niet mee in je koffer voor een verblijf van 2 nachten.

Prima ligging, 5 minuten van het station. Binnen 5 minuten in de binnenstad. Grote kamer met het toilet apart van hotelkamer, wat fijn is. Badkamer is netjes

• Beoordeeld op: 30 juli 2021

Ruime kamer en vriendelijk personeel
    • Studio

Door de huidige covid19-maatregelen was er geen ontbijtbuffet en werden de uren van het zwembad ingekort.

De aanwezigheid van een koelkast (en afwasmachine) is steeds een meerwaarde. Een verschil met meerdere andere hotels is de aparte ruimtes voor badkamer en WC.

• Beoordeeld op: 30 juli 2021

Eenvoudig maar goed hotel, gelegen in de buurt van het station.
    • Superior Studio

Eenvoudig maar goed hotel, grote kamer met keuken en apart toilet, vlak bij het station, dus goed gelegen voor bezoek aan de stad en ook een indigo parkeerplaats achter het gebouw.

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

1,0
    Zoek een hotel met een betere prijs-kwaliteit verhouding.

Het hotel zegt 4 st

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Direct weer vertrokken, zonder te blijven slapen
    • Superior Studio

De hygiene op de kamer (urinelucht) en de algehele sfeer van de locatie en het gebouw zijn erg slecht

Personeel bij de receptie is vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 september 2023

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023