3. Hotelbeoordelingen: Ile de France

6,2

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

Prima voor 2 nachtjes

Hard matras

Heel vriendelijk personeel! Willen je met alles helpen.

• Beoordeeld op: 7 april 2022

Geweldige locatie voor wie Parijs wil bezoeken en niet al te hoge eisen stelt aan de accomodatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst werd ons de verkeerde code gegeven voor de parking. Het was al laat en nu moesten we na onze reis nog lang zoeken hoe het werkte met de parking. Het onder pluspunten genoemde personeel was het personeel van de volgende dag. Misschien was de dame die we eerst hadden er voor het eerst? De douche was bij aankomst op vrijdag warm maar de zaterdag en zondag niet meer. Dat is echt jammer. We hadden geen hoge verwachting met deze prijs en ook zelf hoeslakens mee genomen voor op het bed. De deken was wat dun, waardoor we 's nachts de verwarming aan moesten doen. De matrassen waren wat hard.

De locatie is perfect om Parijs te bezoeken. Het treinstation op 7 min. loopafstand. Het was heerlijk dat we voor onderweg in de straat vlakbij het station iets voor lunch en een koffie to go mee konden nemen bij de zeer uitgebreide boulangerie. Het hotel heeft een parking, waar je wel voor moet betalen. De prijs is echt heel laag vergeleken bij andere hotels in de omgeving. Het personeel liep de tweede dag helemaal mee om alles uit te leggen over de parking en was 24 uur aanwezig bij de receptie. De waterkoker op de kamer was ook fijn. Heel stil 's nachts. Schoon beddengoed en handdoeken aanwezig. En een föhn.

• Beoordeeld op: 31 maart 2022

1,0
    Vies hotel.

Helaas moet ik mededelen dat alles heel onverzorgd en vies was. Overal lag stof, je kon amper zonder sokken lopen. De deuren zijn nooit schoongemaakt, vol met vlekjes. Ramen heel vies en bed is niet schoongemaakt. Toen we de hotelkamer binnen liepen lag er een condoom in de vuilnisbak!!!!!

Parkeren onder het hotel.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 17 juli 2022