2. Hotelanmeldelser for Marokko
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Marrakech-Safi
  4. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Marrakech
  5. Anmeldelser af Riad Ghali Hotel & SPA

Anmeldelser af Riad Ghali Hotel & SPA 4 stjerner

Rue Moulay Taieb Ghali EL Lakssour, 3 Derb Moulay Ghali, Medina, 40030 Marrakech, Marokko

#363 ud af 448 Bed & Breakfast-steder og kroer i Marrakech

• Anmeldt: 2. juli 2023

Meget godt
    • Indigo LittleSon, dobbeltværelse

at safetyboxen ikke virkede, så der forsvandt 200 euro fra min pung

Spændende sted - gennem små gyder i medinaen kom vi til dette meget dejlige hotel - god atmosfære , venlig betjening

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 12. oktober 2022

"Smuk riad med perfekt beliggenhed"
    • 3-personersværelse - handicapvenligt

Vores værelse lå i bunden af riaden hvilket betød at værelset var lidt fugtigt og dårlig luft.

Super smuk og rolig riad. Personalet er meget søde og hjælpsomme. Perfekt beliggenhed i forhold souk.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 21. september 2022

"Charmerende Riad i den turistede del af Medinaen, dejlig pool, god aircon, småting der kan forbedres"
    • Gruppe
    • Suite på tagetagen

Der ikke tømt skraldespand i det ene rum, da vi ankom, der manglede et håndklæde, der kom ikke noget varmt vand ud af bruser overhovedet i det ene badeværelse, og TV virkede ikke. Pigen i receptionen forsøgte at få TV til at virke uden held, og hun kontaktede gentagne gange nogen til at komme og løse det men uden held. Det virkede ikke mens vi var der. hun ville kontakte nogen til at tage sig af alle problemerne. Håndklæde, skrald og vandproblem blev løst med det samme, men ikke TV, selv efter gentagne henvendelser. Badeforhæng i ene badeværelse var alt for langt, slæbte på gulvet og var meget misfarvet på nederste halve meter. Nøglen til vores værelse virkede ikke, så vi fik rengøringspersonalets nøgle og skulle derfor aflevere den hver dag i receptionen. Sodavand alt for dyr. Aftenreceptionist bestilte lufthavnstransport og bookede ekstra en person til at følge os fra vores hotel og hjælpe med kufferter til bilholdepladsen udenfor medinaen, da biler ikke kan køre ind. Vi blev bedt om at betale på forhånd i receptionen 20 Euro for lufthavnstransporten og 2 Euro for hjælper med kuffert. Men da vi ankom til bilholdepladsen, opkrævede hjælperen os også de 2 Euro, fordi han ikke var blevet betalt fra hotellet. Så den del måtte vi betale to gange. Alt i alt et dejligt sted, som lige mangler det sidste for at være super.

Vi boede i suite ved tagterrassen, hvor de serverede god morgenmad. Værelserne i suiten var fine, dejligt med hvert sit badeværelse og at man kunne lukke mellem værelserne. God aircondition, og dejlig kølig pool i stuen. Rart at der var massage og hammam på stedet, og at det lå tæt på Jemaa el Spa pladsen. Dejligt at man kunne opbevare bagage, da vi først skulle i lufthavn kl. 22 og tjekkede ud kl.12, og fantastisk at vi fik lov at benytte fællesarealerne inkl. pool indtil vi skulle til lufthavnen om aftenen. Meget sødt og hjælpsomt personale i receptionen. Dejlig Hammam med massage, første gang jeg prøver det, men bestemt ikke sidste.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 11. oktober 2022

Meget godt
    • Suite på tagetagen

Overnattede: oktober 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: