2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner ESP
Calvia Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Bendinat Gästbetyg: 8

”Nära havet”

• 4U Miranda - Adults Only Gästbetyg: 6

”Trevligt att man kunde få kaffe och vatten dygnet runt.”

• ”Detta hotell är fantastisk bra om man vill åka med barn på semester. Allt finns i detta hotell!! Vattenpark, kids club, bollhav, pool mm Ligger 5 min från stranden, busshållplats 2 min från hotellet som tar dig till Palma eller flygplatsen. Många barer och restauranger runt hotellet om man vill handla. Stor mat affär utanför🤩 Mc Donalds, KFC ligger runt hörnet om man vill ha det. På kvällarna är det barn disco, ansiktsmålning mm aktiviteter.. sängarna på rummen sköna. Färgglada rum, 4 hissar så man kommer ner och upp i det höga hotellet.”

• HSM Sandalo Beach Gästbetyg: 10

”Perfekt läge på udden med helt enormt bra utsikt och möjlighet att snabbt kunna ta sig både till Magaluf strand samt Palma Novas strand. Man får två vistelser i en! Vi bodde på vån 11, helt perfekt med stor balkong och rymlig lägenhet.”

• ”Maten på lunchen och middagen var kanon, bra variation på rätter hela tiden 👌.”

• ”Harmoniskt, vackert och härligt. Snygga rum och snygg inredning”

• ”Läget är fantastiskt! Rummen fina med härlig utsikt!”

• ”Läget, välstädat, sköna sängar, fina poolområden”

• Hotel Zhero Gästbetyg: 5

”Bra frukost. Mysigt poolområde men poolen är ej uppvärmd. Trivsam lounge. Trevlig personal”

• Hotel ROC Illetas & SPA Gästbetyg: 10

”Allt var perfekt, kunde inte önskat oss något mer. Frukosten, där fanns verkligen allt och lite till!! Stora fina balkonger. Olika kuddar att välja på och väldigt skön säng. Perfekt att bussen stannade precis utanför hotellet.”

De 30 bästa hotellen i Calvia