2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen Japan
Koshinetsu Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Guesthouse Azumaya Beoordelingsscore: 7

“De locatie is prima, loop afstand van treinstation en dicht bij castle Matsumoto. Het is een gezellig questhouse met enthousiaste beheerder. Alles is schoon en alle faciliteiten zijn aanwezig. Heel goed te doen. Tegenover guesthouse leuke straatjes met cafeetjes enz. erg leuk.”

• Hostel Fuji Matsuyama Base Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt is heerlijk. Het is een goede basis om vanuit hier de omgeving te verkennen. Er zijn fietsen te huur.”

• Hotel Camelot Beoordelingsscore: 9

“Het personeel is fantastisch. We werden 's avonds laat opgehaald van het station en de volgende dag weer naar het station gebracht. Iedereen doet echt enorm zijn best om het je naar de zin te maken. En de hotelkat is ook heel lief. Fijn om na een tijd weer een dier te kunnen aaien :)”

• Nishimiyasou Beoordelingsscore: 7

“Locatie, lieve mensen, fietsverhuur , poch-up station. Bedden en ruim.”

• Chouchinya Beoordelingsscore: 10

“De warmte van de familie, locatie en de bijbehorende onsen waren allemaal top. Voor een kort/lang verblijf is dit de plek om heen te gaan. Het eten was ook echt fantastisch die de zoon van de familie klaar maakte.”

• SAMURISE NORTH Beoordelingsscore: 9

“Ruime comfortabele kamers.”

• 松本はなれ Beoordelingsscore: 9

“De host is heel vriendelijk, je kan werkelijk alles vragen. Het huis is blinkend schoon en ligt op een goede locatie ten opzichte van de supermarkt en het kasteel. Het station is 20 min lopen, je kan een bus pakken of een taxi nemen voor 8 euro. De kamers zijn traditioneel Japans, de bedden op de vloer vonden wij verrassend lekker slapen. De keuken heeft alles erop en eraan en je krijgt je eigen plankje in de koelkast. Hele leuke en fijne ervaring!”

• Peanuts House Kumakuma Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk ontbijt, fijne accommodatie, goede locatie en fantastische host. De onsen is ook top. En dat voor een heel schappelijke prijs. Heel fijn verblijf en we komen heel graag weer terug!”

• GuestHouse OC Beoordelingsscore: 10

“Alles”

• Hill Top Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke uitbater. Goede kwaliteit avondmaal. Wij vonden de locatie zeer goed omdat het rustig gelegen is en we met de auto reisden. Andere reizigers kunnen het te veraf vinden, hoog in de bergen.”