2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Marmara
Regio Marmara Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Akin Suites Beoordelingsscore: 10

“Hele vriendelijke personeel. Met open arme hebben ze ons ontvangen”

• “DE ligging, zeer centraal, en de gastvrijheid van de eigenaar. Alles was perfect schoon, zelfs schone handdoeken elke dag en schone lakens op dag 3”

• Prime Istanbul Residences Beoordelingsscore: 3

“Ruime kamers. Vriendelijk personeel.”

• Mehmet Bey Suites Beoordelingsscore: 10

“Mehmet Bey Suites hoort bij Fehmi Bey Hotel. Dit is op zeer korte loopafstand. Daar is ook het ontbijtbuffet; op het panorama dak met fantastisch uitzicht. Buffet voldoet aan alles; voor iedereen wel iets. Personeel behulpzaam en vriendelijk! Wij verbleven in Mehmet Bey; toegang tot het gebouw met een elektronische kaart. Werkte top. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken, toiletartikelen in overvloed.”

• Küba İstanbul apart otel Beoordelingsscore: 4

“Personeel werken goed me en helpen graag”

• Atam Suites Beoordelingsscore: 10

“Wij hebben ons verblijf heel fijn ervaren. Onze kamer, het personeel en vriendelijkheid was echt top. Het is echt een heel fijn hotel, zowel voor gezin als niet.”

• APOLLO HOTEL & APARTMENtS Beoordelingsscore: 10

“Vriedelijk personeel.schone kamers.fijne ligging en overal bereikbaar.”

• Meroddi Pera Flats Beoordelingsscore: 10

“Het personeel was echt zo ontzettend aardig en behulpzaam. De kamer was perfect. 3 slaapkamers met alle een 2p bed. Er was een wasmachine magnetron vaatwasser etc de ligging was goed. Ontbijt was subliem. Het app was schoon. De straten zijn wel erg stijl in de omgeving. Het is een gezellige wijk. Zeker een aanrader voor de prijs.”

• G Tower Furnished Apartment Rentals Beoordelingsscore: 10

“De service, het uitzicht, mevrouw Rasha bij de receptie en de kamer zijn erg mooi”

• 19 Mayıs Beoordelingsscore: 9

“Dichtbij de mall cevahir”

De 30 beste vakantiewoningen in: Regio Marmara

gebaseerd op 148.748 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com