Mykonos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Mykonaki Hotel Beoordelingsscore: 9

“Alles nieuw, zeer schoon, geweldig ontbijt en heerlijk zwembad.”

• Aelia Mykonos Beoordelingsscore: 9

“De accomodatie is prachtig en wordt heel goed onderhouden. Ontbijt is prima maar niet spectaculair. De locatie zorgt voor een heel mooi uitzicht.”

• Kamari Hotel Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie, dicht bij het strand, hotel met groot zwembad, vriendelijk personeel.”

• Paraga View Beoordelingsscore: 7

“Locatie was super!”

• CORFOSTAR ROOMS Beoordelingsscore: 8

“Ruim appartement, zeer schoon.”

• Oliving Mykonos Luxury Suites Beoordelingsscore: 10

“Ontbijt was fantastisch, kamer heel ruim, personeel stond altijd voor je klaar en natuurlijk als kers op de taart de "Billy cocktail" met aardbei en kaneel!”

• “locatie, buiten de drukte, mykonos stad prima te bereiken. Fantastisch zwembad, met heerlijke ligbedden en parasols, maar bovenal een ontzettende vriendelijke gastvrouw! Behulpzaam met tips mbt uit eten, koffie bij aankomst etc.”

• Le Palme Mykonos Beoordelingsscore: 10

“Ik ben in veel hotels geweest maar nergens hebben wij ons zo welkom gevoeld als bij Le Palme. Eirini, Ioanna, Anna-Maria voelen na 2 weken als familie. Niets was hun teveel. Het hotel had prachtige kamers met heerlijke bedden. Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt. Het hotel lag dichtbij leuke strandjes en ook bij het zwembad was het goed vertoeven. We hebben genoten!!! We komen absoluut een keer terug. Het is een dikke 10.”

• Manoula's Beach Mykonos Resort Beoordelingsscore: 9

“Kleinschalig hotel. Alles is op kleine loopafstand. İdeale hotel om lekker je rust te pakken.”

• Albatros Club Mykonos Beoordelingsscore: 8

“Het eten en personeel”