2. Hotelbeoordelingen Tsjechië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Olomouc
Regio Olomouc Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• CHALUPA NAD POTOKEM Beoordelingsscore: 8

“Prachtige locatie. Huis is voorzien van alle gemakken.”

• Zahradní dům Beoordelingsscore: 10

“Gezellig en modern verblijf. Alles was aanwezig en leuke, rustige plaats om te verblijven. Mooie omgeving en makkelijke verbindingswegen”

• Apartment in downtown Beoordelingsscore: 9

“Prima appartement aan de rand van het voetgangersgebied, dus centraal gelegen. Zoals in de beschrijving staat, is er geen parkeergelegenheid, maar er kan om de hoek geparkeerd worden op een groot, in principe bewaakt, parkeerterrein voor 6 euro per dag. Het ontbijt houdt in dat er in de koelkast voor elke gast een ontbijt aanwezig is. De wifi is prima. Dit is een appartement dat wij zeker kunnen aanbevelen.”

• V CENTRU dění Beoordelingsscore: 10

“Het was dik in orde proper, comfortabel. Ligging in het cetrum. Er is wat luidige straat vol van gezellige bars, daarmee moet je rekening houden bij boeken. Communicatie vlot duidelijk en vriendelijk.”

• Penzion Stará sokolovna Beoordelingsscore: 10

“Zeer schoon zeer vriendelijke personeel Zeer goed eten”

• V Jeseníku Beoordelingsscore: 9

“de omgeving”

• M&C Apartmans Beoordelingsscore: 5

“Locatie”

• Apartmany Villa Magnolie Beoordelingsscore: 7

“Leuk appartement met een vriendelijk onthaal. Ondanks de taalbarrière deed de verhuurster haar best om leuke uitstapjes bij ons kenbaar te maken. Het appartement ligt op een rustige locatie en voldeed voor zover aan onze verwachtingen. De foto's op booking.com geven goed weer waar je terecht komt. In de achtertuin zit een poort die uitkomt op een sportroute/wandelroute. Ook is er via dit pad een klein speeltuintje te bereiken. In het dorpje is een klein winkeltje waar je op loopafstand in de ochtend verse broodjes kunt halen. Ook aanwezig is een restaurant waar je lekker kunt eten. Nog iets verder zit een kleine skipiste die alleen op zaterdag en zondag geopend is (mits er sneeuw ligt). Daar kun je ook zitten en voor weinig geld wat eten en drinken. De slaapkamer voor de kinderen (met stapelbed) was voorzien van een televisie en speelgoed. En ja de bedden zijn niet zoals thuis maar waren prima. De keuken voldeed aan de omschrijving zoals weergegeven op booking.com. Je moet alleen wel even aandacht besteden aan het sluiten van de koelkastdeur. Deze is bij ons op een avond niet goed gesloten waardoor het lampje in de koelkast de hele nacht bleef branden. Omdat dit een halogeenlamp is werd het erg warm en zijn plastic verpakkingen van producten gesmolten. Het voedsel hebben we maar weggegooid. De lamp hebben we maar ter preventie los gedraaid voor het geval dat de deur nog eens open zou blijven staan.”

• Wintermill Beoordelingsscore: 9

“Erg mooie en rustige locatie. Vriendelijke mensen met een hartelijk ontvangen. Drankje, koffie en thee aanwezig. Mooi nieuw sanitair. Voor mensen die slechter ter been zijn is het bereiken van het appartement een beetje lastig.”

• Silvie Apartments - Roosevelt Beoordelingsscore: 9

“De ligging. Buiten het centrum maar niet te ver weg maar wel tussen de lokale bevolking wat voor een keer ook erg leuk is.”