D-Day Stranden Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “alles was tiptop in orde, het bed was wat hard en de hoofdkussens te plat.. ik had gelukkig mijn eigen hoofdkussen mee. Grote badkamer met voldoende ruimte om je kleren te leggen. Het restaurant "O plan B".. eigendom vd eigenaars van het hotel, leuke formule met tapas enz...”

• L'Hôme du Monde Beoordelingsscore: 8

“We werden hartelijk ontvangen in deze mooie B&B. De kamers zijn ruim en zijn elk zeer smaakvol en in een ander thema ingericht. Wij waren met 5 en hadden de kapiteinskamer, de Mongoolse en de Indische kamer. Alle kamers geven uit op de binnenplaats met uitgang, dus je kan binnen en buiten zonder de eigenaars te storen. Heerlijke 'baguettes' en zelfgemaakte yoghourt bij het ontbijt .”

• Chambre d'hôte le 18-20 Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie...,,ontbijten met een fantastisch zicht op de mooie tuin! Rustig...gastvrijheid tip top! De kamers zijn iedere dag netjes gemaakt..ook verse handdoeken....ontbijt was altijd iets anders...vers fruitsap....vers fruit gesneden....een extraatje yoghurt...pudding....met liefde klaargemaakt op een mooie gedekte tafel met wit tafelkleed... Supermadammen!”

• Mon TAJ MAHAL Beoordelingsscore: 10

“Béatrice is een uitzonderlijk geschikte dame om een B&B te runnen. Zo lief, zo geïnteresseerd, zo zorgzaam. Dit weerspiegelt zich in haar woorden, haar liefde die ze in een zeer, zeer uitgebreid ontbijt steekt. Veel wat op tafel staat heeft ze zelf gemaakt vb een 10-tal soorten confituur, cake. Daarnaast zijn er verschillende soorten brood, kazen, vlees,…een echt festijn! De drie avonden die wij er waren, genoten we ook van haar diners. Uitstekend, een toprestaurant waardig.”

• Aurefees Beoordelingsscore: 10

“Mooi pand en dito ligging in een heel mooie streek met tal van uitstapmogelijkheden. Aangename gastheer en -vrouw, David en Stefanie.”

• Le Bourg Beoordelingsscore: 10

“Geweldige locatie centraal in Normandië, waarmee het een perfecte uitvalsbasis is om alles rondom D-day binnen maximaal 30 minuten te kunnen bezoeken. De gastheer Darren en gastvrouw Elaine zijn aardige mensen om ook gewoon even een praatje mee te maken. We hebben hun als enorm gastvrij ervaren (geen vraag is hun daarbij teveel). Darren weet enorm veel over D-day, waar naar toe te gaan, wat te vermijden, etc. We genoten hier van een top ontbijt waarbij je het aan niets ontbreekt. We kregen op de vertrekdag zelfs een ontbijtpakket mee, waar we de gehele terugreis mee waren voorzien. Kortom Le Bourg is in alle opzichten een aanrader.”

• Ferme du Rupalley Beoordelingsscore: 10

“Ruime kamer Ontbijt met lekkere streekproducten Ruim voldoende parkeergelegenheid Alles gezellig ingericht Rustig gelegen Zeer vriendelijke gastvrouw”

• Domaine Airborne Beoordelingsscore: 9

“Erg vriendelijk ontvangen. Een heerlijk Frans ontbijt met onder andere croissantjes. Extra koffie geen probleem. Kamer goed verzorgd met een koelkastje waar 2 flesjes water alvast in stond. De badkamer is compleet en schoon. De douchekop hangt op een goede hoogte. De locatie is top. Dichtbij Utah beach en vele andere bezienswaardigheden.”

• B&B de Saint Come de Fresné Beoordelingsscore: 2

“Alleen de omgeving”

• Maryse et Jean-Pierre Beoordelingsscore: 8

“Ontvangen door een bijzonder gastvrij echtpaar!”