2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Dubai Emiraat
  4. Hotelbeoordelingen Dubai
  5. Beoordelingen van Element Al Jaddaf, Dubai

Beoordelingen over Element Al Jaddaf, Dubai

Al Khail Road, AL Jaddaf Area, Dubai Street 26, Bur Dubai, 121515 Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#71 van de 722 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 25 april 2024

Perfect
    • Studio with 2 Double Beds (Complimentary Transfer to Dubai Mall, Festival City Mall, La Mer Beach & Al Jaddaf Metro)

Perfect

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Top!

Helaas Geen sauna

Het personeel en hoe schoon het was

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Zeer aangenaam verblijf met heel vriendelijk personeel

- personeel is uitermate vriendelijk - enorm goeie kussens, keuze uit 3 soorten - heel net en verzorgd - keukentje - mooie rooftop met zwembad - fitness (rustige fitness) - restaurant met roomservice - shuttle naar centrum!!! - nog veel meer - ontbijt uitgebreid

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

Goed, comfortabel, fijn personeel
    • 1 Bedroom Apartment with 1 King, Sofa Bed, Creek View (Complimentary Transfer to Dubai Mall, Festival City Mall, La Mer Beach & Al Jaddaf Metro)

Het ontbijt was oke maar niet heel goed. Koffie was mwoah

Goede ruime kamers. Fijne gym en zwembar. Vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 28 oktober 2022

comfortabel hotel, vlakbij metro.

groot appartement, brandschoon en prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 7 mei 2022

Een paar dagen hebben we WiFi problemen gehad.

Het personeel is uitermate vriendelijk. We verbleven daar eerst een maand in een 2 slpk appartement. Deze was heel gezellig en ruim. Een echte aanrader! Daarna nog een paar dagen in een studio. Voor mensen die voor zaken reizen is dit hotel zeer geschikt. Op de top is een zwembad, een residence lounge en gym faciliteiten. Er zijn ook vergaderzalen die je kan boeken. Het eten is lekker en de chef-kok staat altijd klaar om iets speciaals te maken wanneer je het vraagt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2022

Een hotel met (gratis) beschikbare fietsen
    • Studio with King Bed (Complimentary Transfer to Dubai Mall, Festival City Mall, La Mer Beach & Al Jaddaf Metro)

Wat minder beviel was de koffie in de kamer en het restaurant; geef mij liever een goede espresso. De 3 uur mogen lenen van een fiets op een dag is wat aan de krappe kant gezien de afstanden in Dubai. Handdoeken in de kamer aan de kleine kant. Onze douchedeur had een designfout waardoor het douchematje telkens door en door nat werd. Tot slot vond ik het jammer dat er geen mogelijkheid was een wijntje of biertje te kunnen nuttigen bij het zwembad of in het restaurant.

Het eten was heerlijk en het personeel fantastisch gastvrij en hulpvaardig. Het ontbijt iedere dag weer een traktatie en subtiel divers, met keuze voor alle smaken en soorten. Alles vers en heerlijk bereid. Maar ook de lunch en/of het avondeten was om je vingers bij af te likken. Alle personeelsleden, of het nu bij de balie, het restaurant, zwembad of de schoonmaak was, waren goedgehumeurd, aardig en assertief of een beleefde manier. Geen moeite teveel. Locatie op loopafstand van de metro en een supermarktje en een (sport)bar waar ook alcohol wordt geschonken. De fietsen zijn van goede kwaliteit en hoewel de fietspaden nog niet optimaal zijn doorontwikkeld in Dubai, was het toch leuk zo langs het water naar de oude stad te fietsen.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 18 maart 2024

goed voor kort verblijf

Er was een shuttle bus die om de 2 uur richting Dubai Mall en andere locaties ging. Op een dag zijn wij in de ochtend met shuttle naar de mall gegaan en konden wij om 8.50 p.m. bij paal nummer 2 terug naar hotel. Bij nummer 2 werd je ook afgezet. Die avond stonden wij om 8.15 p.m. op shuttle bus te wachten die niet kwam en er was om dat tijdstip een oorverdovende drukte, in de uitlaatgassen. We hebben gewacht tot 9.40 p.m. en nog steeds geen shuttle. Uiteindelijk een taxi gepakt en AED 35 betaald. Dit hebben wij gemeld bij de receptie dat shuttle niet is komen opdagen. Hun ïnvestigation" zoals zij dat noemden, was dat de driver van busje bij hoog en bij laag beweerde dat hij wel was gekomen, zijn woord tegen die van ons. Wellicht was hij wel gekomen, maar niet bij paal 2. Geen excuses van het hotel gehad, laat staan verrekening van de taxikosten. Wel excuses van de zeer vriendelijke receptie medewerker Lumiere.

Ontbijt was goed, brood, meusli, fruit, humus, labneh, eieren. de kamer was heel ruim met een wasmachine als je een was zou willen draaien.

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

• Beoordeeld op: 13 november 2023