2. Hotelbeoordelingen VAE

Beoordelingen over Golden Sands Hotel Apartments

Al Mankhool Road, Bur Dubai, Bur Dubai, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#877 van de 2.709 vakantiewoningen in Dubai

• Beoordeeld op: 11 april 2024

Prima verblijf voor een bezoek aan Dubai
    • Premier Studio - Golden Sands 3

Geen warm water uit de douche, badkamer is wel aan vervanging toe. In de ontbijtzaal is het erg druk. Te weinig zitplaatsen t.o.v. het aantal gasten. Harde bedden.

Nette ruime appartementen, wordt goed schoon gehouden. Locatie prima, niet te druk en op loopafstand van de metro. Mogelijkheid om buiten te eten is erg fijn. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• Beoordeeld op: 6 maart 2024

Heerlijke hotel
    • Familiesuites - Golden Sands 3

Afstand naar de metro, maar daar kies je zelf voor.

De kamers waren ruim en schoon. Als je wil worden de kamers iedere dag schoongemaakt. Locatie is ook top. Lekker rustig

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Het is mij goed bevallen.
    • Premier Studio - Golden Sands 3

Drukte tijdens ontbijt, ruimte is te klein voor zoveel gasten.

Fijn hotel voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

• Deluxe Studio - Golden Sands 5

Bedankt Anis & Karim voor alles wat ze voor mijn moeder gedaan hebben aangezien dat ze daar voor het eerst en alleen was hartelijk dank voor de hulp en service.

• Beoordeeld op: 18 december 2023

• Deluxe Studio - Golden Sands 5

Weinig variatie in het ontbijt. Gebrek aan tassen, waardoor er vaak groepjes stonden te wachten. Dit zorgde soms voor chaos bij het ontbijt.

De netheid van de kamer en het zwembad. Rubina is top in housekeeping

• Beoordeeld op: 3 december 2023

• Deluxe Studio - Golden Sands 5

Het viel ons tegen water lekkage van de airco in de badkamer bijna viel mijn vrouw gegleden is 3keren in gerepareerd daarna was het goed.

Wat betreft appartement was heel goed we hebben genoten en de locatie was uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 november 2023

goed centraal gelegen, ruime schone kamers
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Deluxe - Golden Sands 10

de herrie van de airco het ding maakte zo’n herrie bij het aanslaan. dT je oordopjes in noest doen om niet constant wakker te worden s’nachts

zeer ruim appartement , goede bedden gratis ruime overdekteparkeerplaats direct bij het hotel

• Beoordeeld op: 26 november 2023

• Familiesuites - Golden Sands 3

zwembad veel kleiner dan het op de foto lijkt

zeer hartelijk welkom en eigen parkeerplaats

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Het was goed

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Vriendelijk operationeel personeel maar qua prijs kwaliteit niet echt optimaal.
    • Familiesuites - Golden Sands 3

De dames aan de receptie geven geven welkom gevoel, je krijgt meer een welkom van de bellboy security en schoonmakers. Dat is wel opvallend. Zonder enige melding vooraf werd de hotel lobby dichtgegooid waardoor we genoodzaakt via een ander lobby moesten elke dag bijna 10 min lopen van en naar je kamer. Wij vonden dit vreselijk. Kamers zijn ruim maar wel verouderd, gescheurde gordijnen bijv. Badkamer hygiëne laat te wensen over uiteindelijk heb ik zelf chloor gehaald want het stonk. En er zit schimmel. Ik heb Ebinesir verzocht het beter schoon te maken maar volgens mij krijgt hij bepaalde regels mee wat hij wel en niet schoonmaakt. Badkamer tegels en bijv wasbak was standaard elke dag vies. Je krijgt geen schone lakens, een dag heeft de kleine in de nacht geplast en trof ik bij aankomst savonds diezelfde vuile lakens aan, toen ik hierover belde werd door de receptie nog arrogant gedaan. De housekeeper Ebinesir zelf is heel aardig en vriendelijk en doet alles wat je verzoekt. Top jongen.

Abdullah en Ghulab en security waren heel aardig voor de kinderen. En ze hielpen ook altijd met onze baggage en alle verzoeken die we hadden. Gingen ook vriendelijk groeten.

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Is wel leuk Golden sands 3 vooral als je met kinderen bent.
    • Familiesuites - Golden Sands 3

Een betere uitleg. De 1 zegd wat anders de andere weer wat anders. Maar wel een lieve manager een wit kleurige man en lang. Vervelend was met de tijd om de kamer te verlaten op 26 juni. Om 12.00 middag wat ons was verteld dat wij nog erin mogen blijven tot in de nacht 24.00 en dan zijn wij smiddags gaan shoppen niemand sprak ons aan hierover we kwamen terug zien we ze wachten ons op alsof wij criminelen zijn met security en al.De receptie die dame zegd mij betaal 385 dirham voor de hele dag. Ik zei nee Ik wil de manager spreken. Uiteindelijk mochten wij tot 24.00 blijven en dan eruit gaan. Wel lief vn hem. Ik kom altijd daar bij hun Golden Sands 3 Ze kennen mij ook. Ik kom al jaren daar. Maar zoiets heb ik nooit meegemaakt. Er heeft een personeel een donkere man ik denk Afrikaans heeft ons wel goed geholpen met het wegen vn ons koffers dus complimenten voor hem. Ik hoop dat ze nu bij de receptie wat duidelijker kunnen zijn met uitleg.

Ontbijt was heerlijk Complimenten voor Ritu en de kok kort mannetje👍👍

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Prima verblijf
    • Deluxe Studio - Golden Sands 5

Elke ochtend kwam er een rooklucht onze kamer in vanaf een naburig balkon. Hier kan het hotel vrij weinig aan doen behalve een algeheel rookverbod instellen, maar dat wordt last in Dubai denk ik aangezien bijna iedereen rookt.

De locatie is geweldig. Midden in een wijk waar mensen wonen en werken. Genoeg leuke eettentjes in de buurt om lekker en goed te eten voor acceptabele prijzen. De kamer is groot en ruim. De douche is fijn en alles is schoon.

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

voordelig op vakantie gaan in Dubai is zeer zeker mogelijk!

harde bedden.

fijne zwembaden en bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2023

heerlijk genoten en weinig zelf hoeven doen!
    • Appartement met 3 Slaapkamers - Deluxe - Golden Sands 10

alles beviel goed.

het personeel is zo aardig en behulpzaam. je voelt je echt thuis en iedereen denkt graag met jou mee om er een leuke vakantie van te maken. Nathalie was zo ontzettend behulpzaam bij alles wat we nodig hadden. Mohammed hielp ons na elke trip weer met al onze spullen! Het waren zulke leuke mensen!

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Locatie top! Goede service!
    • Familiesuites - Golden Sands 3

De kamer van ons was wat verouderd. Hier en daar schimmel en bijna kapotte dingen Luxe zat er net niet in, maar het was prima te doen en de house cleaning deed enorm z'n best

De locatie was top (als je een auto hebt). We zaten 15 minuten van Dubai Mall en Jumeirah en 10 min van het oude gedeelte (bazaar en souks). Het verste wat we reden was 25 min naar de Palm. Via het hotel hadden we de jeep safari gedaan en de service was top geregeld! Er zijn 2 leuke zwembaden. Zeer vriendelijk personeel. We hebben hier alleen geluncht maar het ontbijt en diner zag er ook goed uit.

• Beoordeeld op: 30 maart 2023

uitstekend

net

vriendelijk personeel, goed gelegen, netheid

• Beoordeeld op: 10 februari 2023

Voor kort verblijf voldoende
    • Deluxe Studio - Golden Sands 5

De schoonmaak van badkamer en mn het toilet mag meer aandacht. Het bed/matras/kussens waren niet erg comfortabel. De (geluids)afdichting van de glazen schuifdeuren was niet goed/ sloot niet goed aan. De voorzieningen waren er wel maar wat gedateerd of net van wat ondermaatse kwaliteit. Mogelijk wel voldoende voor wie niet al te hoge eisen stelt. Juist als overnachtingsaccomodatie is wat meer slaapcomfort wenselijk

Receptiepersoneel, Anis, Chihan, Nomawas, en huishoudelijk medewerker, Chandan, waren vriendelijk, behulpzaam. Allen hebben hun best gedaan om ons verblijf aangenamer te maken.

• Beoordeeld op: 17 november 2022

een goed hotel voor goede nacht rust
    • Premier Studio - Golden Sands 3

de ontbijt zal was te druk. buiten zittend werden we belaagd door duiven!

voor ons doel perfect, slapen in een ruime kamer, goed bed en in de ochtend goeie koffie

• Beoordeeld op: 15 november 2022

Prima kwaliteit prijs verhouding
    • Familiesuites - Golden Sands 3

Het uitzicht en de vogels op balkon waardoor er geen handdoeken buiten gedroogd konden worden. Roomservice duurt ongeveer 1 uur na bestellen

De ruimte van het appartement en 2 badkamers. Het personeel achter de receptie was erg vriendelijk vooral Eden, Prakash Jovy en Abduila. Onze schoonmaker Ali Hasan zorgde elke dag voor een schoon en opgeruimd appartement, niets was teveel. Complimenten voor Ali

• Beoordeeld op: 4 november 2022

Prima hotel voor de prijs.
    • Familiesuites - Golden Sands 3

Rooftop zwembad was heel lawaaierig vanwege de vele machines en airconditioning op het dak, niet uit te houden! De kamer was een beetje verouderd en vertoonde wat slijtage.

Hele vriendelijke medewerkers, niets is teveel! Ruime schone kamer met goede bedden. Uitgebreid ontbijt. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2022

Mooi om met eigen ogen te zien.
    • Familiesuites - Golden Sands 3

Locatie. Wil je meer van het nieuwe Dubai zien dan zal deze locatie minder gunstig zijn. Het ligt vlak bij de Creek en de Old Souk. De bewoners van de wijk zijn overwegend hindoestaans en Pakistaans waardoor het soms lijkt alsof je in India ben beland. De winkels en het eten idem. Wil je veel van Dubai zien zoals Palmen eiland, Dubai mall etc. Dan is reizen met de taxi te doen.

Prijs kwaliteit verhouding was prima. Oud hotel wat wel goed onderhouden is. Zwembad op het dak was top. Personeel was super behulpzaam, niets op aan te merken. Kamer werd elke dag goed schoongemaakt, top! Taxi's zijn goedkoop (Let op, alleen de beige taxi's) Ligt dicht bij the Old village en de Creek. Tip: The Dubai Frame!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2022

• Familiesuites - Golden Sands 3

iets verouderd interieur, maar was niet hinderlijk. de bedmatrassen zijn toe aan vervanging, zakken door.

aardige werknemers, schoon. goede locatie vlakbij het oude Deira. Vooral Ebineser was top, de kamers zagen er elke dag picobello uit!

• Beoordeeld op: 21 juli 2022

• Appartement met 2 Slaapkamers - Deluxe - Golden Sands 10

Niets is tegengevallen

Personeel is erg vriendelijk, correct en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 juni 2022

• Premier Studio - Golden Sands 3

Soms geen nieuwe handdoeken gekregen

Roomservice, gym, zwembad