2. Hotelbeoordelingen Albanië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Regio Shkoder
  4. Beoordelingen B&B en herberg Theth
  5. Beoordelingen van Guesthouse "Gjin Thana"

Beoordelingen over Guesthouse "Gjin Thana"

Rruga Nikgjonaj, 4009 Theth, Albanië

#3 van de 47 B&B's en herbergen in Theth

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Badkamer was wat klein, echter bevatte alles wat nodig was.

Vriendelijke eigenaren, mooi uitzicht (ligt iets bergop vanuit hoofdweg theth). Erg lekker ontbijt, diner ook zeer goed, ruime porties voor goede prijs.

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Verrukkelijk!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Badkamer

Douche/toilet is een beetje krap

Prachtige plek, mooi uitzicht, lieve mensen, heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Beste eten in Albanië
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Het verblijf was werkelijk voortreffelijk! Na onze wandeling van Valbone naar Theth hebben we hier heerlijk tot rust kunnen komen. Ze serveren lekker en goedkoop avondeten. Alles wordt door de familie zelf gemaakt en is heel lekker. We verbleven er 2 nachten en hebben 2 ochtenden kunnen genieten van heerlijk ontbijt. Albanië is geen land waar ontbijt centraal staat, maar hier was het ontbijt fantastisch, misschien wel te uitgebreid, maar precies wat je nodig hebt voor of na een stevige hike!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Heerlijk ontbijt! Prima locatie
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

De badkamer is beetje gedateerd. Dat is niet zo erg, past wel in de lijn der verwachtingen bij een klein bergdorpje in albanie.

Theth is relatief klein, dus je zit al snel dicht bij alles. Dit guesthouse is wat hoger gelegen waarmee je mooi uitzicht hebt. De bedden zijn prima, het ontbijt is geweldig! Heerlijke pannenkoeken en vers fruit met een mooi uitzicht. Vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 28 september 2023

Perfect!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie kamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten en prachtig uitzicht. Ideaal verblijf na de Valbone - Theth hike

• Beoordeeld op: 27 september 2023

• Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Het huis is vrij gehorig (houten deuren en houten plafond). De wasmachine staat dicht op de kamers, als die zoals bij ons 's ochtends aanstaat wordt je er waarschijnlijk wakker van.

Goede plek om te slapen voor of na de wandeling van valbonne naar theth. Heel aardig personeel en geweldig uitzicht vanaf het terras. Avondeten is super lekker. We raden de aubergines, de geroosterde groentes en de aardappels met crème en kaas uit de oven van harte aan.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Erg fijn verblijf
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Met het volgen van de bordjes naar het guesthouse lijkt er een te ontbreken. Hierdoor kwamen wij bij de buren uit. Eenvoudig te voorkomen met Google maps of beter kijken :)

Erg leuk guesthouse met een prachtig uitzicht. Fijne flek om te ontspannen na onze hike en tevens een gunstige ligging. De familie is zeer gastvrij en het eten is echt voortreffelijk. De kamer was netjes en schoon. De bedden lagen lekker en er waren voldoende dekens beschikbaar mocht het 's nachts koud worden. De gedeelde badkamer was geen probleem.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Echt niets op deze plek aan te merken.

Veruit de beste plek van heel Albanië waar we zijn verbleven. Om te beginnen de locatie, perfect! Het ligt in het dorp Teth maar precies iets omhoog waardoor je een prachtig uitzicht hebt. Verder is de kamer echt heel schoon en van alle gemakken voorzien (hele fijne badkamer, airco, heerlijk bed etc.). De tuin heeft een hele mooie pergola met druivenstruiken, een hangmat, sfeer verlichting waardoor je alleen in tuin al heerlijk een dag zou kunnen doorbrengen. Verder is de familie extreem behulpzaam en vriendelijk. Ik en mijn vriend waren ziek geworden tijdens ons verblijf (bij aankomst al niet door eten van deze bestemming) en ze waren heel behulpzaam en boden zelfs aan medicijnen etc. voor ons te halen. Tot slot was het eten heerlijk! Goedkoop, lekker en het ontbijt was echt heel uitgebreid (ei, pannenkoeken, vers fruit, sap, brood) dus perfecte basis voor een dag wandelen in de bergen.

• Beoordeeld op: 3 september 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Het mooie uitzicht, heerlijk ontbijt en lieve mensen. Het is heel chill na het wandelen vanuit Valbone, je bent er zo. Prettig dat je er ook kunt dineren.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

Fantastisch. Mooie kamers en super uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De plek is fantastisch. Een geweldig uitzicht en Irvin en zijn familie doen echt alles om het naar je zin te maken. Moderne kamer met heerlijke badkamer met regendouche. Alles netjes en schoon. Heerlijk eten en een super ontbijt met bergthee, vers fruit, broodjes en zelfgemaakte byrek. Daarnaast top vertrekpunt voor de wandeling naar de Valbone pas. Zware tocht, maar zeer de moeite en je vertrekt vanuit achtertuin van deze B&B. Fijne sfeer met sportieve wandelaars van verschillende nationaliteiten.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

• Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche in één van de twee geboekte kamers was niet afgesloten. De nieuwere kamers zijn uitstekend.

Het eten, het personeel en de ligging

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

goed joh
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

De bedden waren te zacht voor mijn rug, voor 1 nacht ging dit wel maar meerdere nachten zouden moeilijk gaan voor mij

Ontbijt was perfect, lekker en veel, meer dan we met 2 opkregen. Perfect om een wandeldag mee te beginnen. Het uitzicht is ook machtig

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Ideale rustplaats na hike uit Valbone.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Pefecte locatie om tot rust te komen na hike uit Valbone. Rustige en vriendelijke gastfamilie. Zalige tuin om te bekomen.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

PERFECT!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geen airco, maar verwachtte we ook niet midden in de bergen.

Het verblijf was super, zo een mooi uitzicht! Geweldig! En perfecte locatie voor de Theth - Valbone hike. Parkeerplaats goed! En het personeel super vriendelijk en eten (dinner/ontbijt) was super lekker! Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Uitzicht op de bergen Prachtige tuin Dichtbij start wandeling valbona

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

aanrader voor 1 of 2 nachten
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

geen gordijn voor raam waardoor het wel erg vroeg erg licht was in de kamer en kleine douche ruimte

prachtige ligging, heerlijk eten (zowel diner als ontbijt) super vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

De ligging met prachtig uitzicht en het fantastische ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

• Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

De douchekop kon niet opgehangen worden.

Wat een prachtig verblijf van een ontzettend aardige en behulpzame familie. Het uitzicht is fantastisch en het is een mooi en goed onderhouden huis met een prachtige tuin. Ontbijt is perfect en de bedden lagen heerlijk. Echt een hele dikke aanrader en niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 1 juni 2023

Geweldig een echte aanrader!
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Het laatste stukje van de weg naar het verblijf is steil en niet geasfalteerd. Maar prima te berijden.

Het uitzicht is waanzinnig en de mensen zijn enorm gastvrij en aardig. Het verblijf is simpel, maar je hebt alles wat je maar nodig hebt. Als je houd van basic en waarde geeft aan eerlijke lieve mensen dan is dit de plek. De plej heeft een rustige omgeving en is ideaal om vanuit te wandelen.

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

Eén van de beste verblijven die ik tot nu toe beleefd heb!
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niets. Wel een tip: bij het aanrijden moet je door een gesloten hek. Wij zijn een onverhard weggetje naast de doorgaande weg ingeslagen om vervolgens contact op te nemen met de accommodatie om het hek open te doen, aangezien er op de doorgaande weg soms hard en roekeloos gereden wordt.

De familie was ontzettend vriendelijk en het is een hele fijne plek. Hoewel je binnen 10 minuten lopen in het centrum van Berat bent, kan je hier de drukte ontsnappen door een boekje te lezen in de tuin terwijl je omgeven wordt door schildpadden.

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

echt súper

niks aan te merken.

de locatie was werkelijk perfect! we hebben de hike van valbona naar theth gedaan en we hebben hier heerlijk kunnen bijkomen en genieten van het mooie uitzicht. zowel het diner als ontbijt was echt top! heerlijk vers bereid en super goede service. vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 september 2022

heerlijk bijkomen na de hike van Valbonë naar Teth

niets

het ontbijt is zeer uitgebreid, vers en lekker; prachtig uitzicht, mooie tuin waar avondeten en ontbijt geserveerd worden; guesthouse kan bus naar Shkoder voor je regelen; lekker bed met warme deken, het koelt s avonds nl flink af. kamer is basic, maar schoon en netjes

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

Aanrader!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Prachtige tuin en een ontzettend warm ontvangst!

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

• Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Mooi uitzicht, fijne kamer, prima eten en alles tegen een kleine prijs. Ideaal start of eindpunt voor een wandeling in dit gebied.