2. Hotelbeoordelingen Albanië

Gerhoti, 9713 Lukovë, Albanië

#12 van de 20 hotels in Lukovë

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

Beetje strenge eigenaar betreft hardop praten Douche werkte niet optimaal

Ontbijt was goed. Rustige locatie Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

• Driepersoonskamer met Balkon

- enkel cash - redelijk eentonig ontbijt - de volledige badkamer staat onder water na het douchen omdat er geen douchebak is - het 2 persoonsbed was niet heel comfortabel

-Mooi zwembad - super vriendelijk personeel (de dochter spreekt vloeiend Engels) - lekker eten op het terras aan het zwembad. - gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Heerlijk hotel met geweldig personeel.
    • Tweepersoonskamer met Patio

Het bed kraakte enorm erg

Het prachtige uitzicht. En het geweldige personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Een ontspannen verblijf in een rustige landelijke sfeervolle omgeving.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Jammer dat er geen lunchmogelijkheid is. Men heeft hoogstens een tosti beschikbaar. Voor lunchmogelijkheden in de omgeving zou men actief advies kunnen geven over mogelijkheden. Zeker voor gasten die op doorreis zijn, kort verblijven en de omgeving niet goed kennen. De eigenaar is vriendelijk maar zou de controle op zijn personeel wat mogen laten vieren. Het jonge personeel is capabel genoeg. Door minder zichtbaar aanwezig te zijn en het personeel vertrouwen te geven kan de sfeer nog beter worden. Het al rokend blijven hangen en praten met bevriende gasten in nabijheid van overige gasten kwam op ons niet zo professioneel over. Daarbij moet wel gezegd worden dat de eigenaar in de avond hard meewerkt in de bediening van zijn gasten tijdens het diner en echt zijn best doet om hen een fijne avond te bezorgen. Het ontbijt is standaard en komt overeen met de gepresenteerde foto’s. Een kop koffie, een sapje, geroosterd brood met gebakken ei, wat komkommer en tomaat en soms een stukje geitenkaas, twee boterhammen met een kuipje jam, boter en wat honing als keuze voor beleg. Wisselende gefrituurde deeghapjes. In principe voldoende. Voor extra wensen moet worden bijbetaald. Tot onze verbazing gold dit ook voor een tweede kopje koffie. Dit was ook alleen tegen betaling verkrijgbaar. Dat het personeel dit elke keer moet benadrukken maakt het voor hen naar onze indruk ongemakkelijk. Misschien is het beter om de extra mogelijkheden met de daaraan verbonden kosten op tafel te presenteren in de vorm van een korte menukaart voor het ontbijt?

De ligging en de atmosfeer van de omgeving. Een mooie tuin, gemoedelijke sfeer, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Een net zwembad met zitjes en ligbedden. s’Avonds wordt het restaurant goed bezocht. Gezellige verlichting en goede sfeer.

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Een fantastische plek met een heerlijk zwembad. Het restaurant met zwembad lijkt wel een oud kasteel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij missen de droge witte wijn bij het eten. Zij hebben alleen zoete wijn.

Je wordt warm ontvangen. Het ontbijt was goed. Elke dag een eitje, komkommer en tomaat. De honing is heerlijk! De bediening is erg lief en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

• Budget Tweepersoonskamer

Moesten de laatste nacht van kamer wisselen, vanwege een dubbele Booking. Dit was voor ons geen probleem, maar het bed in die kamer kraakte echt verschrikkelijk

Fijn hotel met zwembad. Rustige omgeving, mooi rustig strand in de buurt

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

Prettig verblijf, aanrader voor wie rust zoekt!
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij kozen dit hotel omwille van het zwembad en de rustige ligging. Voor ons was dit helemaal top om even tot rust te komen. Aan het zwembad zijn voldoende ligbedjes. Wij hadden een goed onderhouden kamer met ijskastje en terras. Het personeel was vriendelijk en vooral de hoteleigenaar maakte graag een praatje en deed zijn uiterste best om je tevreden te stellen. Het ontbijt is goed: omelet, wat groentjes, honing en jam, cake ... Wij waren tevreden met ons verblijf!

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

Goed hotel en hygiënisch. Perfect voor doorreis, ze hebben liefde voor het hotel.
    • Tweepersoonskamer met Patio

Het bed kraakte zodra je bewoog, en de douchekop was niet op te hangen want de muurbevestiging miste. Kleine dingetjes, niks bijzonders.

De vriendelijkheid van de host. Prijskwaliteit verhouding is goed! En een ideale ligging voor onze doorreis!

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

mooi uitzicht. vriendelijke gastheer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ontbijt met betalende koffie en niet zoals op foto. ( bijv geen fruit)

fijne ontvangst. mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Fijn hotel waar je lekker kan zwemmen en in de avond kan eten. Personeel is erg vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het bed kraakte enorm. In de badkamer was er geen mogelijkheid om shampoo etc. neer te zetten en geen haakjes.

het uitzicht was prachtig. Fijn zwembad. Kamers waren prima. Goed eten. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2022

Gastvrij hotel op een prachtige locatie, met alle nodige voorzieningen aanwezig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het bed heeft zijn beste tijd gehad en kraakte behoorlijk. Niet minder om geslapen, maar dit kan beter.

De gastvrijheid van de eigenaar en het personeel was super. Werden zeer vriendelijk geholpen, ook door het jonge personeel in het restaurant. Prachtige locatie met een rustgevend uitzicht. Voorzien van alle faciliteiten dat we nodig hadden.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

Aangename plaats om een paar dagen te verblijven
    • Tweepersoonskamer met Patio

Wij kregen een kamer op de benedenverdieping en dat maakte het gemakkelijk om tussen het zwembad en de kamer weg en weer te lopen. Alles is er zoals het zou moeten zijn. Lekker restaurant.

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

Oké
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer was niet proper en geen douchegordijn. Heel de badkamer is nat na het douchen. Niet zo mooie kamer in het algemeen.

Super mooie locatie met prachtig uitzicht, heel leuk om savonds te zitten en te eten.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023