2. Hotelbeoordelingen Albanië
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Durres
  4. Hotelbeoordelingen Krujë
  5. Beoordelingen van Hotel Kroi near castle entrance castle and town view

Beoordelingen over Hotel Kroi near castle entrance castle and town view 3 sterren

Rruga Kala, 1501 Krujë, Albanië

#4 van de 8 hotels in Krujë

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Comfortabel, modern hotel op een geweldige locatie met prachtig uitzicht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

n.v.t.

De ligging en de faciliteiten van het hotel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Fantastisch hotel, perfecte ligging!

Niks!

Mooie, ruime kamer. Van alle gemakken voorzien. Twee keykaarten, zodat je de airco aan kan en mag laten. Prima ontbijt met koffie naast je eens (cappuccino, latte, etc.). Vriendelijk personeel. Regelen vervoer mocht je dat nodig hebben. Locatie is werkelijk perfect, mooi uitzicht over de stadje en de bergen en tegenover het hotel ligt het kasteel.

• Beoordeeld op: 26 maart 2024

Uitstekende locatie, prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De ontvangst was wat kortaf, parkeerplaats lag een stuk lager dus vantevoren de koffer boven afzetten

De locatie dichtbij het kasteel, de ruime en luxe kamer, ontbijt was geweldig.

• Beoordeeld op: 16 november 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De eigenaresse had voor ons ontbijt allerlei lekkers gemaakt. En speciaal voor ons locaal heerlijk kokosgebak gemaakt! Heel lief!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Genieten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het hotel en de eetzaal waren appart van elkaar. Geen probleem voor ons ivm het mooie weer

Nieuw hotel op een prachtige en rustige locatie. Je liep eenvoudig naar het kasteel (bergop) en naar het gezellige centrum (berg af)

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

Mooi hotel, gastvrijheid en informatie verstrekking is ver te zoeken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Het personeel was heel vreemd. Niet perse onaardig, maar niet heel duidelijk. 2 mensen bij de incheckbalie, warrige informatie. Wij vroegen of dat we misschien de volgende dag konden betalen, maar hier kregen we een heel verontwaardigt antwoord op dat dit niet kon. Tijdens inchecken had ik mijn portemonnee ook niet bij, dus op een gegeven moment was het ons duidelijk dat later betalen geen optie was, maar dit kon wel later op de dag. Prima wat ons betreft. De jongeman van de receptie zou ons helpen met de koffers naar de kamer brengen. Ook zoiets, je kunt in de straat "beneden" parkeren. Dit is een beveiligde parkeerplaats door een opdringerige man, zoals je in de andere reviews ook wel kan lezen. Je kunt hier gratis parkeren tot dat je moet uitchecken. Dan betaal je 200 lek per dag als ik het goed zeg. Je moet dus een papiertje halen bij de receptie en dit onder je vooruit leggen. Deze parkeerplaats ligt dus onder het hotel en als je dus zware bagage hebt, dan is het best een flink stuk lopen, deels ook over de keien. Niet heel prettig. Je kunt denk ik ook met je auto tot aan de ingang komen, maar ook hier weer, het hotel zegt hier dus niks over. Maar oke ze hielpen ons met de bagage. We kregen onze kamer te zien. Even uitpakken en we waren nog niet eens 10 minuten op onze kamer of ze belde al.. We moesten nu betalen. Ongelooflijk. Blijkbaar zit er zo'n opdringerig baas mee te kijken via een camera naar de receptie. En moet je dus betalen tijdens het inchecken. Later vond ik ook een flink papier in de kamer vol met huisregels. Nja dit was ons laatste verblijf in Albanië en tevens ook wel het minst gastvrije hotel wat we hebben meegemaakt. Ik weet niet of dit komt door de flinke stroom toeristen die hier naartoe komen vanuit Tirana of dat we net pech hadden met dit hotel.. We hebben in ieder geval wel een klacht ingediend bij de receptie.

Een gloednieuw hotel, nieuwe kamers, nieuw fijn comfortabel groot bed, fijne lakens, goede regendouche met ook een handdouche, genoeg warm water. Prachtig uitzicht door hele hoge ramen. Verduisterende gordijnen. Internet werkt ook goed. Het hotel ligt in de drukke straat vlakbij het kasteel. Het de auto bij de ingang van het hotel komen is lastig. Maar moet volgens mij wel lukken. En het zou fijn als ze je hier wat informatie op voorhand over geven. Ik zag wel dat ze nog bezig zijn met het bouwen van een trap aan de kant van de weg waar de parkeerplaats is. Dus allicht is er over een paar weken wel een gastvriendelijkere weg om bij de kamers te komen. Het ontbijt werd geserveerd als buffet in restaurant Kroi. Dit is een paar deuren verderop. Een mooi heel chique restaurant. Wij kwamen rond 9:45 aan. Ontbijt was tot 10 uur. Niets was meer warm en het viel allemaal een beetje tegen. Wel veel keuze, maar niet erg lekker. Om 10:15 ruimden ze het ook al weer op. Dus kom op tijd.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Prima locatie voor 1 overnachting , in de buurt verder weinig te doen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Ontbijt was erg goed en uitgebreid met veel keuze

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Prima hotel op geweldige locatie met prima faciliteiten. Een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Nieuw, modern hotel met prima facilteiten, op mooie locatie (bij het kasteel), geweldig uitzicht, aardig personeel, prima Albanees ontbijt, gratis parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Midden in de oude bazaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Indien je geen balkon hebt kan je ook niet buiten zitten, tenzij je ergens iets drinkt aan het restaurant. Ik miste een houder in de douche om je zeep op te leggen. De kamers zelf trappen naar beneden en zijn onder de oude bazaar. Hierdoor hadden wij tegen 7u wel lawaai van materiaal die vertrokken werd boven ons. Maar savonds/ snachts geen last van lawaai.

Midden in de oude bazaar en naast het kasteel. Mooie kamer, goed bed. Het ontbijt was super lekker en veel! Het hotel zelf bevat enkel de kamers, om te ontbijten moet je 3 huizen verder naar het restaurant. Personeel heel vriendelijk. Tip: de parking is de straat onder het hotel, stel deze in op de gps!

• Beoordeeld op: 18 september 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Top locatie in het centrum. Mooie kamer en heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 september 2023

Perfecte locatie voor een hotel in Krujë!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Je verblijft midden in het centrum met de winkels als voordeur en het kasteel om de hoek! Het uitzicht vanaf het balkon was erg mooi en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Let op: google maps stuurt je eventueel verkeerd. Rijdt boven langs om omrijden te vermijden.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Prima prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Fijne kamer, schoon met een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Fantastisch!

Niks!

Locatie was fanatisch. Het was even zoeken naar de parkeerplaats. Deze zit nog net ‘onder’ (wij waren iets te ver naar boven gereden waardoor we opeens in de drukste straat stonden) het hotel en is gratis! Kamers zijn super schoon (wel iets anders dan op de foto, maar dat doet er niet toe!) en het personeel is erg behulpzaam. Ontbijt was super, alles wat je nodig hebt. Daarnaast kun je ook avondeten waar het ontbijt geregeld is en dat is ook zeker aan te rader!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Perfecte uitvalsbasis voor Krujë.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Niet iets wat ons niet beviel, maar het was handiger geweest als er vooraf uitleg bekend was over het parkeren. Dit is in de weg onder het hotel en was met een heel opdringerige man die maar bleef tikken op het raam.

De locatie was subliem. Je loopt zo de bazar of het kasteel op. Het restaurant dat bij het hotel hoorde is net het hotel uit en de hoek om en serveert een ruim ontbijt in buffetvorm. Wij waren er om 07:30 en omdat het nog niet klaar was werd dit voor ons ter plekke bereid en geserveerd. Er werd nergens een probleem van gemaakt. De kamer was heel schoon en had een verrukkelijke regendouche met krachtige straal! Daarbij was het uitzicht vanuit de kamer op de vallei niet te evenaren. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Goede uitvalsbasis Krujë

Weinig stopcontacten

Fijne, ruime, schone en nieuwe kamers. Goede ligging en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Prachtig klein hotel in het midden van het centrum, echt the place to be. Mooie schone kamers! Fantastisch verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Top verblijf in Kruje
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Nog een paar puntjes op de i, zoals: haakje voor handdoeken in badkamer, wc-rol houder, etc. We werden 11.01 uur gebeld dat we om 11.00 uur moesten uitchecken.

Nieuwe kamers, alles super schoon en nieuw. Mooi uitzicht, midden in de bazaar maar wel lekker rustig. Super verblijf. Vincent is een topper.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Regelmatig wegvallende WiFi (kamer 214)

Uitgebreid en overheerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Prijs kwaliteit 100/10

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Heerlijk hotel op een toplocatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Als we écht iets moeten verzinnen: een plateau in de douche om je zeep op te zetten ontbreekt.

Het was heel even zoeken naar de ingang een parkeerplaats maar we werden uitstekend geholpen door het personeel. Het ontbijt was een verrassing, heerlijk!

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Perfect
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Mooi nieuw hotel op een perfecte locatie bij het oude centrum in Krüje. Het personeel is super vriendelijk. Vanuit de kamers kijk je mooi uit over de stad. De kamers zijn netjes en verzorgd, bedden en kussens fijn en comfortabel. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Kortom een geweldig hotel!

• Beoordeeld op: 16 juni 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Ruime kamer, heerlijke bedden , fantastische douche, goed ontbijt en ligging midden in het centrum .

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

• Beoordeeld op: 24 september 2023