2. Hotelbeoordelingen Albanië

7,5

7,6

• Beoordeeld op: 25 mei 2022

• Eenpersoonskamer

Ver van centrum, wel dichtbij terminal op 500 m afstand.

Locatie vanaf snelweg richting luchthaven en Tirana centrum of havenplaats Durres. Ruime parkeergelegenheid voor huurauto.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2021

Prima verblijf!

Ligging, ontbijt en de kamer was pikke donker. Sliep erg goed!

Iets verouderd, maar niet erg. En dat er amper ventilatie was op de kamer.

• Beoordeeld op: 8 september 2021

Top als je vlakbij het vliegveld wil slapen
    • Superior Tweepersoonskamer

Bij aankomst in onze kamer had de airco nog niet aangestaan waardoor het erg warm was. We hadden een balkon bij onze kamer, alleen ontbrak de omheining - niet erg veilig!

Wij hebben bij Villa Zeus geslapen omdat we laat aankwamen in Tirana en de volgende ochtend onze huurauto op zouden halen bij het vliegveld. Het is fijn dat het hotel op loopafstand van het vliegveld ligt. Ik denk dat het 5 - 10 minuutjes duurde lopend. Wij kregen een enorm grote kamer! Het was er schoon en erg nieuw. Het ontbijt was prima. Het personeel was enorm vriendelijk en bood aan om ons de volgende ochtend met de auto naar vliegveld te brengen.

• Beoordeeld op: 5 juni 2024

2,0
    Top locatie, maar daar is alles mee gezegd.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- De kamer was oud en de airco blaasde warme lucht waardoor het in de kamer zelfs warmer was dan buiten en een raam open zetten ging niet zomaar, want dit was eigenlijk een deur. - Kop van de regendouche was zo verklalkt dat deze geen water meer doorliet. - Geen bediende aanwezig wanneer we wilden uitchecken, dus de poetsvrouw moest dit regelen en zei verstond geen letter engels.

- Locatie is ideaal als je dicht bij de luchthaven wil zitten.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stroompanne waardoor er ook bijna geen water uit de douche kwam en daarna liep bij het douchen heel de badkamer onder water. Het ontbijt was vrij sober

De ligging op stapafstand van de luchthaven

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Ondanks verblijf van 1 nacht zou ik dat daar niet weer boeken.
    • Eenpersoonskamer

De badkamer had zichtbare schimmel rond de douchebak. De douchebak lekte. De deurtjes vd douchecabine waren krakkemikkerig. Putje in de vloer was verroest, vies en niet afgedekt. In de glazen lampenkap in de douche zat veel zwarte rommel. Het prullenbakje was verroest. Kortom: onaantrekkelijke badkamer ondanks de prijs van 55€ voor deze kamer en ondanks het verblijf van 1 nacht( immers aiport hotel) Op de gang op de 2e verdieping hing een bedompte geur en dat vond ik onaangenaam. Flink luchten zou aan te raden zijn.

Ik had een eenpersoonskamer ad achterzijde vh hotel. De kamer op zich was okay. Goed bed, helaas zonder bedlampje.

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

Vies, onhygiënisch

Vies, oud, lawaai, veel te duur.

Afstand tot airport

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Zware tegenvaller!

Parkeerplaats achter het hotel Zeer slechte kamer! Deur naar badkamer ging nauwelijks open Geen dichte douche; kortom waterballet in de badkamer Toilette bleef de hele nacht doorlopen Na openen balkondeur viel klink naar beneden

Afstand tot het vliegveld

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en douche waren erg verwaarloosd. Rolluik kapot.

Locatie was prima, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Vriendelijk personeel maar geen fijne kamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kapotte wc bril waar we een pleister op geplakt hebben om ons niet te bezeren. Douche deur die niet helemaal sluit. Hele nacht lawaai op de gang en in andere kamers. Airco die het niet deed. Kortom, weinig nachtrust gehad.

De liggen t.o.v het vliegveld is goed. Daar loop je zo naar toe. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Lieve nachtportier die ons koffie gaf ter compensatie van onze beroerde nacht.

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Goede locatie, maar vergane glorie. Dringend tijd voor een opknapbeurt en (geluids)isolatiewerken.

Het hotel is echt vergane glorie en zou dringend een opknapbeurt kunnen gebruiken. Op zich heb je geen geluidshinder van de buitenomgeving, maar des te meer van de andere gasten. De kamers zijn zeer slecht geïsoleerd. Telefoongesprekken, TV, ... vanuit andere kamers waren sterk hoorbaar. Ook het vroege vertrek van andere gast was zeer hoorbaar. Voor ons geen volgende keer.

Ruime kamers, goede bedden. Omdat we een vroege terugvlucht hadden, was deze locatie ideaal, op 5 min. wandelafstand van het vliegveld.

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Perfect hotel.

Er viel niets tegen, het was gewoon perfect.

Vriendelijke personeel. Mooie ruime kamer. De hygiëne was goed. De ligging ten opzichte van het vliegtuig was zeer goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2024

Niet aan te raden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet trok niet door, toilet bril was kapot, bedwand hing los, douch volledig aangekalkt, bedden waren hard. Zeer triest voor een 4 sterren hotel

• Beoordeeld op: 16 november 2023

Afrader - ook voor een "budget" nacht

De kamers waren erg warm, de badkamer stonk en alles is erg vervallen. Je hoorde mensen door de gang lopen en heb nauwelijks een oog dicht gedaan. Twijfelde of er bedwantsen waren.

5 minuten lopen naar het vliegveld

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Teleurstellend

Kamer was vies. Wc zat verstopt spoelde en niet door. Douche deur zat er niet meer in waardoor douche waterballet werd. De deur was zo scheef dat je vanuit buiten naar binnen kon kijken en visa versa. Waardoor het erg gehoorig was. S'nachts viel ook aantal keer stroom uit en weer aan. Kortom voor de prijs slecht hotel.

Afstand tot de airport is perfect.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

Top locatie en ziet er mooi uit, maar ik had meer verwacht qua onderhoud en hygiene.

De hygiene viel enorm tegen. De badkamer had veel schimmel en het balkon leek in geen jaren schoongemaakt te zijn.

De locatie is heel handig als je heel vroeg in de ochtend naar de airport moet gaan. Het is echt op loopafstand.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

aangenaam

harde bedden

primA

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Slecht

-Schimmel in badkamer -1 raam ontbrak het luik -Zeer gehorig -Kamer niet schoon

Personeel was heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Aanrader? Ja, toch wel.
    • Superior Tweepersoonskamer

De 4e verdieping is er later opgebouwd en de lift gaat niet verder dan de 3e verdieping. Met je koffers dus de trap om de laatste verdieping te bereiken. Omdat het een overnachtingshotel is, is het ook een komen en gaan van mensen. De hele nacht door en dat hoor je wel. Nadeel is dat je er niet kunt dineren en het ontbijt is pas vanaf 7 uur open.

Prima overnachtingshotel op 7 minuten lopen (met koffers) van de luchthaven. We hadden kamer 416 helemaal bovenin in de hoek met ruim balkon en uitzicht op de luchthaven. Volgens de receptionist een van de beste kamers van het hotel. Op de 4e verdieping dus. De kamer was gemiddeld en schoon. De beste optie voor diner is het Best Western hotel, wat overigens ook een aanrader is. En achteraf hadden we de € 25 extra kosten voor een hotelkamer graag bij het Best Western gezeten. Maar dat is achteraf. Is het een aanrader…? Ja toch wel.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Jammer

De airco deed het niet! Het was heel warm we hebben de hele nacht niet geslapen..

De locatie

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Prima voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kakkerlakken en dode vliegen op meerdere plekken in het hotel gezien. Ook 1 dode kakkerlak in de kamer.. Geen restaurant of zwembad.

Locatie is top!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2023

Voor een korte nacht prima

Badkamer

Wc-bril kapot, douchekop kapot, bedden waren heel comfortabel. Voor een kleine overnachting prima. Wij hadden een slechte kamer… geen idee hoe de andere kamers er uitzagen.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Geweldig verblijf bij het vliegveld

Goede service, snel geholpen, mooie kamers

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Noodzakelijk (vanwege vroege vlucht) maar niet fijn

Eigenlijk beviel niks. Airco was slecht, bedden/kussens drama en badkamer vies en stonk. Echt geen fijn verblijf.

Locatie vlakbij het vliegveld was goed

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Prima om een paar uur te tukken voor een vlucht

Slechte airco, WiFi

Lokatie