2. Hotelbeoordelingen Albanië

#12 van de 134 hotels in Durrës

7,6

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

• Kleine Tweepersoonskamer

Prachtig hotel, vooral het bed was fantastisch.

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De omgeving rondom het hotel is minder mooi en de ligging is wat verder van het centrum maar het prachtige hotel maakt dit goed.

Super luxe hotel. Mega ruime kamer met dressing, Netflix op tv en een super comfortabel bed. De badkamer had een grote douche met dubbele lavabo. We boekten een massage, deze was top. Het zwembad is groot en zalig om bij te vertoeven. Het ontbijt was geweldig! Beste ontbijt dat we hadden in Albanië. 5* waard!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

• Deluxe Suite met Bubbelbad

Deze beoordeling is verborgen omdat het niet voldoet aan onze richtlijnen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Fantastisch relaxed en super luxe..
    • Deluxe Kamer

Er ontbrak een sigaar knipper om de sigaar te roken. De beheersing van Engelse taal bij sommige personeelsleden.

Meeste personeel spreekt Engels, zijn gastvrij en vriendelijk. Spa konden we tijdens ons verblijf meerdere keren gebruik van maken, hotel bood shuttle service naar het centrum aan, hotelkamer is erg schoon, voorzien van luxe en super chique ingericht. De bedden en de kussens lagen heerlijk. We hebben heerlijk gegeten bij het hotel!! We hebben veel gebruik gemaakt van de zwembaden. Kortom, een prachtig statig hotel met alle luxe die je je maar kan wensen.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Erg mooi
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Er zijn 2 zwembaden, 1 voor gasten van het hotel en 1 zwembad aan de overkant van het hotel waar je gebruik van mag maken als er plak is maar ook mensen van buitenaf komen. Op de dag van aankomst was deze helaas vol geboekt dus de dag erna vroeg opgestaan om hier een plekje te kunnen bemachtigen. Helaas gaf èèn van de personeelsleden toen al aan dat ze helemaal volgeboekt waren. ‘S middags maar eens gaan kijken en toen bleek de helft nog vrij te zijn (erg jammer). We hadden ook de sauna gereserveerd deze bleek na 15 min nog altijd koud te zijn dus maar even gemeld bij de receptie. Deze gaf aan dat t altijd wel even kon duren voordat hij warm zou zijn. Na 30 min kwam de receptionist binnen en merkte hij op dat de sauna idd niet aan stond. Toen onze uur voorbij was stond de sauna pas op 50 graden dus helaas niet warm genoeg en geen gebruik van gemaakt. Onze dochter heeft zowel gluten als lactose intolerantie en we hadden van tevoren gemaild of ze lactose en glutenvrije producten hadden. Dit was t geval en zouden we maar hoeven vragen… Helaas bij aankomst geen glutenvrije of lactose vrije producten. Voor een hotel met 5* verwacht ik dat ook de puntjes op de i gezet worden en anders zou ik het een dikke 4* geven.

Grote kamer van alle gemakken voorzien. Restaurant was uitmuntend

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Geweldig, echt tot rust gekomen!
    • Deluxe Kamer

Niet veel maar als ik wat moet schrijven dan zou ik het ontbijt wat uitgebreider willen zien.

De luxe, lekker eten en vriendelijk eten, beste hotel in Durres!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Geweldige accommodatie met erg vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Terras

Super service en fantastische kamer

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

Luxe kamers

• Beoordeeld op: 8 juni 2023

Top!
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

Het ligt midden in een woonwijk, buiten de accommodatie weinig te zoeken gehad

Prachtig pand, mooie kamer

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

Een rustgevend, ontspannend en luxueus verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De residentie zag er al prachtig en rijkelijk uit (mooie kamer!). Het personeel was supervriendelijk en heel behulpzaam. Er was veel keuze van eten en drinken (lekkere wijn!). De privé spa kon gratis gereserveerd worden voor een uur. Het privézwembad was superproper. Absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

top!
    • Deluxe Kamer

vriendelijk personeel, heel behulpzaam, mooi hotel en alles heel netjes!

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

het was geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

was luxe, schoon lekker rustig heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Goed hotel voor overnachting Durres
    • Kleine Tweepersoonskamer

We vonden de stad niet leuk, we verbleven een nacht vanwege de overtocht naar Italië. Verder vonden we het jammer dat het niet mogelijk was een glas wijn te bestellen bij het eten, wijn ging enkel per fles.

Wij kwamen met eigen auto die goed bij hotel geparkeerd kon worden. Het personeel is erg vriendelijk en gaf ruim informatie. We hebben gebruik gemaakt van de Spa wat erg relaxed was. Het bed was erg fijn en de kamer heel modern. Het hotel ligt wat buiten de stad, je kunt er niet lopend heen, maar wel prettig in een rustige woonwijk. Het hotel heeft twee mooie zwembaden maar door het slechte weer hebben wij er helaas geen gebruik van kunnen maken.

• Beoordeeld op: 3 september 2022

het was heerlijk genieten in een tophotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

inrichting van de kamers uitgebreid en lekker ontbijt zeer lekker restaurant zeer vriendelijk personeel prachtige zwembaden

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

• Deluxe Kamer

Perfecte service van al het personeel.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

• Deluxe Kamer

Het hotel ligt midden in een 'gewone' woonwijk. 's Avonds lopen de mensen te wandelen en te kijken naar de hotelgasten die zitten te eten. Het personeel was net iets te routineus bezig. Bij het vertrek, geen 'prettige dag' of 'dankuwel'. Gewoon: 'ok, alles is betaald'. Belachelijk dure wijn, zonder dat je de wijnkaart te zien krijgt. Het was even schrikken toen we op de rekening zagen dat we 35 euro moesten betalen voor een half flesje wijn.

Te gekke kamer, mooie zwembaden, prachtig terras om te eten.

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

Mooi hotel vriendelijke bediening, prima kamers. Top.

Niks.

Een absolute aanrader om enkele dagen te verblijven, een van de beste zo niet het beste hotel van Durres en omstreken

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

luxe kitch
    • Deluxe Kamer

'sochtends starte de muziek bij het zwembad al om 7.10 uur. Erg hard en veel te vroeg. Hotel ligt in een woonwijk. met de auto zeker 20 minuten naar centrum Durres. op het strand zijn we niet geweest.

mooi vijf sterren hotel, behoorlijk kitch. ontzettend groot zwembad, behulpzaam personeel, uitstekende service. Genoten van de spa. Familiekamer groot. Uitgebreid ontbijtbuffet. Goed voor een dagje ontspannen.

• Beoordeeld op: 9 september 2021

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Ze waren vergeten handdoeken neer te leggen

Prive wellness.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Strand was toch wat verder dan op booking stond.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2021

• Deluxe Kamer

Het strand was verder weg dan gezegd en de locatie was niet fijn.

Het zwembad

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

Prima , maar wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer

Slechte ligging van de locatie , binnen zag de locatie er minder mooi uit ( nep) dan de foto’s deden vermoeden!

Accommodatie was op zich prima ook goed ontbijt, goede bedden en schoon

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Heel fijn buiten het ei
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Ik ben ziek geweest van slechte eieren

Da kamer en het zwembad

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Matige 4-sterren naar Europese normen
    • Tweepersoonskamer met Terras

Personeel is niet geschoold om een 5-sterren hotel te managen. Bij aankomst mag je de reistassen zelf naar boven zeulen. Kamer is niet echt net (prijsetiketten van nieuwe kleding vorige klanten lag nog in kasten, vuile vegen op de ruiten, etc. Dagelijks onderhoud liet ook te wensen over. Water is zeer kalkrijk maar glazen wanden van de douche werden nooit schoon gemaakt. Toiletpapier werd niet bijgevuld waardoor we tot twee maal toe zelf moesten vragen een rolletje te brengen, kofffiepads werden nauwelijks aangevuld,etc .. Keuken restaurant is op behoorlijk niveau maar bediening laat te wensen over. Wanneer je een wijnkaart vraagt lijkt men daarvan nog nooit gehoord te hebben. Porties zijn wel heel erg klein. Ontbijt valt wel goed mee omdat de keuken opnieuw veel goed maakt. Locatie van hotel is ook niet meteen een meevaller. Zonder wagen is het een stevige wandeling bergop naar dit hotel. 'S avonds is de weg ernaartoe zeer slecht verlicht. Maar vooral : behalve de receptioniste is hier niemand vriendelijk. Iedereen lijkt hier keihard tegen zijn zin te werken. Dit verwacht je helemaal niet van een land waarvan men zegt dat de bevolking o zo vriendelijk is. Albanië heeft nog een lange weg te gaan vooraleer het aan de normen van Europese toeristen kan voldoen.

In Albanië-Durres zijn de 5-sterren hotels dun gezaaid. Prijs kwaliteit kan je hier niet klagen maar verwacht ook geen 5-sterren gevoel, eerder matige 4-sterren.