2. Hotelanmeldelser for Argentina

8,1

8,7

• Anmeldt: 6. december 2023

2,0
    "Elendigt nedslidt hotel, uden basale fornødenheder, ingen transport fra lufthavn, osv., osv."
    • Forretningsrejse
    • Solorejsende
    • Deluxe-dobbeltværelse

Forstår simpelthen ikke hvordan Booking.com kan rate hotellet 8,4. Hvis jeg ser på kommentarer fra andre besøgende, så går det ud på at hotellet er rent, personalet i receptionen er flinke, at der er opbevarings muligheder for bagage, osv. Alt sammen noget vi som betalende besøgende burde tage for givet og som ikke burde bidrage til en speciel positiv rating! Hoteller er nedslidt, værelserne ligeså. Flyttede værelse da det første værelse var alt, alt for lille, for mørkt og i for ringe tilstand generelt. Man kan da ikke rate et hotel, der er i en så elendig forfatning til 8,4. Der annonceres med at afhentning i lufthavnen er inklusive, men hotellets receptions personale bedyrede at den facilitet har hotellet ikke og jeg måtte da også selv sørge for transport til og fra hotellet!! Der er ingen restaurations muligheder, ud over en meget spartansk morgenmad og så har de vidst en ligeså frokost mulighed (ikke prøvet). Eller er der ingen faciliteter af nogen art. WiFi var fint og fungerede, som forventet, upåklagelig.

Overnattede: december 2023