2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk

#1 van de 19 hotels in Arriach

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Top verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hebben begin September een weekje gelogeerd in Gasthof Arriach. Wat een fantastisch verblijf hebben wij gehad! Zeer mooie en gezellige gasthof, het straalt warmte uit en je voelt je hier méér dan welkom. Mooie ruime kamers, fantastisch ontbijt en als kers op de taart kan je hier ook heel lekker avondeten! Kelly en Elian laten je heel welkom voelen. Dankjewel om ons verblijf zo aangenaam te maken, jullie doen het fantastisch goed!!! Wij komen volgend jaar sowieso terug :)

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Wat een aangenaam verblijf in een Oostenrijks paradijsje.

Absoluut niks.

De rust, het uitzicht, de omgeving, de vriendelijke ontvangst, het lekkere eten, de ruimtes, heel de familie die klaarstond om ons te helpen.

• Beoordeeld op: 2 september 2023

Super verblijf!

Niks!

Zeer gastvrije eigenaars en heel degelijke kamers! Heel ruim en super hygiënisch, alles is super goed in orde. Ook het ontbijt was heel erg lekker en uitgebreid. We hebben ervan genoten om in de prachtige tuin te ontbijten. We kregen bij het uitchecken zelfs nog een verrassing voor onderweg.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Hier kom je tot rust na ‘n dag van activiteiten.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

We vonden er ‘n stukje Limburgse/Rotterdamse gastvrijheid. Mooie typisch Oostenrijkse Gasthof. Kelly, man en kinderen doen hun opperste best om je als gast thuis te laten voelen. Schapen in de tuin en genoeg te spelen voor kinderen. Geven fijne tips voor wandelingen enz. Het ontbijt is voortreffelijk en ‘s avonds tovert Kelly ‘n dagschotel of Schnitzel op tafel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Superleuk

Echt helemaal niets.

Gasthof wordt gerund door een heel enthousiast Nederlands gezin sinds najaar 2022. Hun enthousiasme werkt aanstekelijk omdat ze graag van de gasten willen leren wat er leuk is in de buurt. Uiteraard hebben ze inmiddels zelf ook al heel wat tips, die wij dan ook met beide handen aangepakt hebben. De kamers krijgen een ruime voldoende. Ontbijt is prima en er wordt gevraagd wat voor eitje je wil. Je kunt er zelfs dineren. Elke dag is er keuze uit twee gerechten die vers gemaakt worden. Is ons goed bevallen. Wij wensen dit jonge gezin veel plezier in de toekomst.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Top verblijf!

Alles was perfect!

Heel gezellige gasthof met ruime familiekamer en lekker ontbijt. Er is ook een heel gezellige en rustige tuin.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Tegenvallen is een groot woord maar je kon merken dat de nieuwe eigenaren nog niet lang in het vak waren, maar voor ons geen probleem en ze zijn zeer behulpzaam en super aardig. Klein voordeel dat t Nederlanders zijn dus je kunt gewoon in je eigen taal dingen regelen. Wij waren hier 1 nacht vanwege doorreis naar Kroatië dus geen probleem met de rust maar om hier langer te verblijven is er voor ons in de directe omgeving te weinig te doen.

Rustige ligging met schitterend uitzicht. Mooie ruime kamer met badkamer. Goede douche. En het bed was heel goed. We hebben heerlijk geslapen. Leuk balkon met uitzicht. Terras is ook heerlijk met mooi weer. Tip voor de eigenaar: zodra ze de mogelijkheid hebben een zwembad (al is t een simpel dhz bad). Even lekker afkoelen met mooi weer en leuk voor kinderen. Er is ruimte genoeg.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Super
    • Familiekamer met Uitzicht op de Bergen

Perfecte Gasthof om goed tot rust te komen. Vriendelijke gast heer en vrouw een echt familie bedrijf. We zijn hier meerdere dagen verbleven wat zeker een aanrader is. In de omgeving kun je zwemmen in de meren en schitterend wandelen en shoppen in de stad Villach, in 20 min ben je in Italië of Slovenië.

Fantastisch!
    • Familiekamer met Uitzicht op de Bergen

Gasthof Arriach bevindt zich op een prachtige en idyllische plek met een ruime tuin en goede parkeergelegenheid. Mooie ruime en schone kamers met goede bedden. Uitgebreid en heerlijk ontbijt met vriendelijke en behulpzame eigenaren. We komen beslist nog een keertje terug voor een langere periode dan deze ene nacht.

Top!

Helemaal niks.

De gastvriendelijkheid van de eigenaren, het huiselijke gevoel van het gasthof en het heerlijke huisgemaakte eten.

• Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtige plek en vriendelijk gezin dat het runt, doen erg hun best.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Nvt

Ongelooflijk klantvriendelijke eigenaren!! De eigenaresse had heerlijk zelf gemaakte groentesoep gemaakt. Heerlijk uitzicht vanuit de tuin, wij hebben deze accommodatie gebruikt als overnachtings verblijf op doorreis naar Kroatië.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Als je hier niet kan relaxen, kan je het nergens.
    • Familiekamer met Uitzicht op de Bergen

Dat we er maar twee nachten waren.

Enkel superlatieven voor deze B&B. Hygiëne, sfeer, gastvrijheid, spontaniteit, comfort, inkleding, … op alle punten scoren ze best. Toffe wandeling in de buurt gedaan op hun aanraden, lekker gegeten ‘s avonds (en helemaal niet duur!), mooi verzorgde tuin en bloemen, … we hopen hier ooit weer te keren!!

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

Als tussenstop naar Kroatië hier overnacht. Super gastvrije uitbaters, lekker avondeten, mooi terras… en bij vertrek nog

Gastvriendelijkheid van de uitbaters, authenticiteit van het verblijf

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Alles was hartstikke dik in orde. Kamer was mooi, alles was schoon en fris en lekker ontbijt/ eten, heerlijke tuin. Vriendelijk gezin, doen er alles aan om het naar je zin te maken.

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Het was een heerlijke overnachting in een fijn Gasthof.
    • Familiekamer met Uitzicht op de Bergen

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het gastgezin.

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

Heel warm onthaal op een prachtige plek!!

Uitermate gastvrije familie die de stap vanuit Nederland naar Karintie hebben gemaakt. Bijzonder prettig verblijf, goed eten en prachtige locatie. Gaan we zo weer heen!

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Comfortabele en ruime kamer met toilet apart van de badkamer. Kamer is keurig ingericht. Waterkoker is voorzien, wat wij altijd een pré vinden. Het ontbijt was perfect, we kwamen niks tekort.

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

Enorme aanrader! Perfect tijdens het lopen van de Alpe Adria Trail

We zijn één nachtje bij Gasthof Arriach geweest tijdens het lopen van de Alpe Adria Trail, maar we gaan er zeker nog eens terugkomen! Het was absoluut de beste accommodatie waar we tijdens de hele Alpe Adria Trail overnacht hebben. Van de perfecte ligging aan de trail tot de geweldige, enthousiaste familie die de gasthof runt, we kunnen eigenlijk niet enthousiast genoeg zijn. En als je eenmaal ingecheckt bent, hoef je de deur niet meer uit, want je kunt hier ook heerlijk eten. Van een eerlijk geprijsd en smakelijk diner (keuze uit twee opties) tot een uitgebreid en heerlijk ontbijt én zelfs de optie om voor een klein prijsje je eigen lunchpakketje te maken vanuit het ontbijtbuffet. De kamers waren ruim en erg comfortabel. Er is duidelijk extra aandacht uitgegaan naar het uitzoeken van de bedden en kussens! De ruime tuin om de accommodatie is heerlijk om in te luieren of (in ons geval) even bij te komen van een lange hike. Kelly, Elian en meiden: heel erg bedankt voor deze fijne overnachting en tot snel!

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Geweldig geen ander woord voor

Totaal niets

Alles was naar wens ontzettend vriendelijke ontvangst door beide en hun kinderen was echt TOP. Het ontbijt daar ontbrak niets aan net zoals het dag menu echt een aanrader

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

GEWELDIG!!

We moesten naar huis 🙄

Geweldige locatie... Hele leuke mensen. Helaas is het stelletje die dit prachtig gasthof bezit gestopt. Als de nieuwe eigenaren ook maar de helft zo goed zijn.... wordt dit ook een succes. Dit gaan wij zeker meemaken! Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Perfect, vriendelijk en uitgerust!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De reis er naar naar toe, maar was beslist geen tekortkoming van de Rasthof eigenaren, die ons perfect de terugreis hebben uitgelegd. Misschien de volgende keer de eigenaren van te voren de juiste route te vragen? Google weet het namelijk niet!!

Ondanks dat Google ons de hele berg overheeft gestuurd, wat beslist niet nodig bleek te zijn. Hebben we een prima perfect verblijf gehad. Vriendelijke ontvangst, mooie gelegenheid, rustige mooie omgeving. perfecte kamers, keurig en schoon, van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 7 september 2022

• Tweepersoonskamer met Balkon

Gasthof was niet met navigatie direct gevonden. Alle straten hebben dezelfde naam. Je kan er niet meer dineren.

Zeer goede bedden. Ontbijt was goed. Schone kamer. Kwamen op maandag aan er is dan 1 restaurant open.

• Beoordeeld op: 6 september 2021

Super!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Hotel ligt prachtig gelegen met een fantastisch uitzicht. De eigenaren meer dan vriendelijk, echt top! Vooral de Hollandse kaas bij het Duitse biertje was super! 😉 Kamer en badkamer zijn superschoon, mooi en de bedden liggen heerlijk. Van ons krijgt dit hotel èn de eigenaren een dikke 10!