2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Salzburg
  4. Hotelanmeldelser for Bad Hofgastein
  5. Anmeldelser af Hotel Germania Gastein - ganzjährig inklusive Alpentherme Gastein & Sommersaison inklusive Gasteiner Bergbahnen

8,2

8,1

• Anmeldt: 16. februar 2023

Meget godt
    • Superior-dobbeltværelse – gratis adgang til Alpentherme

Værelserne og hotellet generelt var en anelse slidt.

Fantastisk udsigt over bjergene. God beliggenhed tæt på Alpentherme og restauranter.

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 22. august 2022

"Slidt hotel med fantastiske skilifts- og badelandsaftaler"
    • Med kæledyr
    • Superior-dobbeltværelse – gratis adgang til Alpentherme

Da vi kom, havde de ikke noteret sig, at vi havde booket et torumsværelse til 2 voksne og 2 børn. Den ansatte anede ikke, om han kunne få sovesofaen redt op til os på ankomstaftenen. Efter at vi havde været ude i byen for at spise, var den ansatte taget hjem, uden at løse problemet for os. Heldigvis var ejeren dér, som så gav os to ekstra enkeltværelser uden beregning med løfte om at få redt op på sovesofaen. Det skete også næste dag. Sovesofaen var dog hård som et bræt. Personalet nåede sjældent at gøre værelserne klar, inden vi kom hjem fra vandreture først på eftermiddagen. Eftersom vi havde hund med, der skulle blive på værelset om eftermiddagen, mens vi var i Alpentherme, fik vi kun gjort rent en enkelt dag. De andre dage måtte vi bede om rene håndklæder og så skrive under på, at vi selv havde fravalgt rengøring. Da de ikke kunne nogle vestlige sprog, kunne vi ikke forklare, at vi faktisk gerne ville have gjort rent om formiddagen. Hotellet kunne blive en drøm igen, hvis det blev gennemrestaureret.

Hotellet ligger i centrum af Bad Hofgastein. Måske fordi deres egen spaafdeling er ude af drift, havde hotellet indgået en aftale med både Alpentherme Bad Hofgastein (totalt lækkert badeland med indendørs poolområder og friluftsbassiner - tempererede og varme, hvor man kunne ligge og se op på Alperne) og skiluftssystemet i hele Gasteinertal. Med andre ord kunne man inkluderet i hotelprisen køre med skilift, alt det man ville, og bade hver dag. Selve hotellet har engang været flot. Halvdelen af personalet var hjælpsomt og imødekommende, mens den anden halvdel enten ikke kan vestlige sprog eller så er helt verdensfjerne. Morgenmaden var god, men forudsigelig. Skøn udsigt fra morgenmadsområdet.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 16. marts 2023