2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk

Beoordelingen over Lebenberg Schlosshotel-Kitzbühel 4 sterren

Lebenbergstraße 17, 6370 Kitzbühel, Oostenrijk

#15 van de 32 hotels in Kitzbühel

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

heerlijke vakantie in prachtig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

wij hadden half pension, dus diner was inbegrepen. Eten was heel verzorgd en prima kwaliteit. Je zou kunnen zeggen "een beetje ouderwets".

prachtig zwembad met fantastisch uitzicht over Kitzbuhel, sauna: prima ontbijt: zeer verzorgd pendelbusje van het hotel naar skilift heel vriendelijk en behulpzaam personeel alles was erg "service gericht"

• Beoordeeld op: 28 december 2023

heerlijk!

ontbijt was heerlijk en uitgebreid, zwembad prachtig en personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 11 november 2023

Heel fijn verblijf gehad, voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer

Eigenlijk vinden we dat alles wel goed geregeld was. Enige minpuntje dat op de donderdagmorgen door de schoonmaakploeg de gebruikte badlakens alleen zijn opgevouwen en niet meer vervangen door schone om donderdagavond nog een keer te kunnen douchen, maar misschien is dit wel de normale gang van zaken waarvan wij niet op de hoogte zijn.

Ondanks de taalbarriere van onze kant kregen we toch de informatie die we nodig hadden. Ook goede begeleiding naar de eetzaal en duidelijke uitleg om ontbijt te gebruiken. Vriendelijk personeel, die ook na de eerste kennismaking bij het ontbijt zelf al wist wie we waren.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

High quality wellness hotel

Vond het bed niet geweldig liggen, vrij hard en een slap kussen.

Goed & gastvrij personeel, welkomst bubbel, valet parking, top ontvangst. Verder vooral de ligging & uitzicht over de bergen vanuit meerdere plekken, prachtig zwembad& ruime sauna faciliteiten. De gym was een persoonlijke favoriet, met veel goede materialen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Dicht tegen 5 sterren aan
    • Lebenberg Tweepersoonskamer

Restaurant, helaas viel de kwaliteit van a la carte eten tegen. De 2 saunas, die zijn ten opzichte van het welness gedeelte erg klein uitgevallen. Het bied warmte maar daar houdt het dan ook bij op. Ontbijt buffet is uitgebreid maar miste ik verse sinaasappelsap en bijv. gerookte zalm.

Locatie van het hotel. Mooi ingerichte kamer met panoramisch uitzicht over de bergen en Kitzbühel stad. Heerlijk bed bied veel slaap comfort Het 46m lange zwembad op het dak is geweldig. De service in het hotel is van 5 sterren niveau.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Lebenberg Tweepersoonskamer

Tijdens het diner in het restaurant duurde het erg lang voordat je nieuw drinken kon bestellen!

De mooie locatie en de welness

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

zwembad was koud

locatie

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

super en zeer hond vriendelijk
    • Classic Tweepersoonskamer

een minpuntje was de afstand met het centrum

aangenaam en zeer vriendelijk. mooie ligging

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

heerlijk wellness hotel met hartelijk personeel

niets

uitgebreide facilteiten

• Beoordeeld op: 2 maart 2023

Fijn hotel, mooi zwembad, diner matig, huur ski's in hotel, taxi service prettig.
    • Maisonnette/Duplex Suite

Bij het diner werd ons vertelt dat het zo lang duurde omdat er 120 gasten meer waren dan ze eigenlijk aan kunnen, dus een uur wachten voordat het voorgerecht kwam en diner daardoor altijd te laat .... EN dan ... Het diner was echt beneden niveau, zowel als het huidige niveau vergelijkt met vorig jaar, als het niveau wat je zou mogen verwachten. Voor de kinderen was het elke dag friet, weinig aandacht of liefde in hun eten. Voor de volwassenen een menu waarin bijna geen groente geserveerd, veel sausen bevatten toch (chemische/pakjes) toevoegingen, geen echte zelfgemaakte sausen of pasta. Ontbijt geen verse sappen, andere Oostenrijkse goede hotels kun je vaak verse appel, wortel, gember etc. zelf maken, maar zelfs de jus d'orange was niet echt vers.Middags (jausen) bij thuiskomst geen lekkere gebak of snacks te krijgen, wat je wel bij een dergelijk hotel zou verwachten.

Ontbijt is TOP, zwembad echt super, sauna faciliteit mooi met uitzicht tip de berg. De familie kamer, met een verbindingstrap ertussen ook erg prettig. Fijn dat je ski's kunt huren in hotel, en taxi service is top.

• Beoordeeld op: 7 februari 2023

Erg luxe nieuw hotel
    • Lebenberg Tweepersoonskamer

Bijna iedereen vriendelijk qua personeel behalve 1 medewerker. 's Middags redelijk lang moeten wachten op vervoer omdat busje al vol was toen we aankwamen.

Zeer goed ontbijt. Sauna zone zou iets groter mogen in vergelijking met zwembad.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2022

Geweldige plek om bij te komen en te wandelen

De plek

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Super mooi hotel

Prima locatie en heel mooi hotel

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

Geweldig!
    • Lebenberg Tweepersoonskamer

Alles klopt in dit hotel. De kamer is comfortabel, de ligging is prachtig, het personeel is super vriendelijk en het eten is heerlijk!

• Beoordeeld op: 24 juni 2022

Fantastisch verblijf op mooie locatie.

Niets aan te merken.

Dit is een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Fantastisch ontbijt buffet met uitstekende service. Je voelt je zeer welkom en zo wordt je ook aangesproken. Prachtig uitzicht vanuit het zwembad. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 4 april 2022

top accommodate

net

alles was goed geregeld

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 3 april 2022

prima
    • Lebenberg Tweepersoonskamer

Veel verschil in medewerkers, de ene is vriendelijker en behulpzamer dan de andere. Verder is de receptie ook een aanmerkelijk verschil, de ene dame was vreselijk onvriendelijk, terwijl de Italiaanse ongelooflijk hulpvaardig was. In de vrienden groep bleek bij aankomst iemand corona positief te testen, deze familie werd bijna met de kinderen om 22.00 uur op straat gezet. Een vreselijke manager die hysterisch reageerde, schande...

Lekker ontbijt, goede shuttle service, mooi uitzicht in eetzaal

• Beoordeeld op: 14 februari 2022

Zeer aangenaam verblijf voor vakantie met gezin en vrienden
    • Junior Suite

Weinig menuopties voor lunch en snacks, vrij hoog tempo bij het uitserveren van het avondeten, temperatuur in de kamers en hotel aan de hoge kant

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, goed eten in het restaurant in de avond, zwembad op de zevende verdieping met prachtig uitzicht, veel keuzes bij ontbijt, nette kamer, goede shuttle service naar de skilift (Hahnenkammbahn) gedurende de hele dag om het halfuur, leuke speelkamer voor kinderen

• Beoordeeld op: 13 februari 2022

heerlijk weekje skiën, goede faciliteiten in het hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

kamers vond ik voor deze prijsklasse aan de kleine kant en niet erg modern.

prachtig zwembad, mooie speelkamer voor de kinderen, zeer gastvrij en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2021

top ontbijt en zwembad

het zwembad is heel gaaf. Ook behoorlijk groot, zodat je elkaar niet in de weg hoeft te zitten (wij waren in laagseizoen). ontbijt waren we erg enthousiast over. veel keuze en goede ingrediënten. Wij hadden een kamer in het oude kasteeldeel. dat is wel beetje gedateerd. stoelen zakten we in weg. ik denk dat je beter af bent door een paar euro meer te betalen voor een moderne kamer.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2021

Geweldig hotel
    • Lebenberg Tweepersoonskamer

Alles was top! Uitstekende service, vriendelijk personeel. Prima comfortabele kamer. Leuke sportactiviteiten, onder uitstekende begeleiding. Prachtig zwembad met adembenemend uitzicht.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2021

• Lebenberg Tweepersoonskamer

We kunnen geen minpunten benoemen.

Een prachtige locatie met een mooi uitzicht vanuit het zwembad op het stadje en de bergen. Ontbijt was zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Prima hotel
    • Lebenberg Tweepersoonskamer

Slechte wifi en internet op de kamer, viel steeds weg. Ook geen goed 4 g ontvangst dus als je even wilt werken, kan dat vervelend zijn. Melding van gedaan maar kon men niks aam veranderen, ook bij receptie zelfde ‘probleem’

Mooi zwembad met uitzicht over het dorp, heel uitgebreid ontbijt, prima kamers

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

• Lebenberg Tweepersoonskamer

FANTASTISCH zwembad, mooie ruime kamers met veel opbergruimte (inloopkast 🙂) en fijn balkon met uitzicht over het stadje!