2. Hotellrecensioner Österrike
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Wien (bundesland)
  4. Recensioner för B&B och värdshus i Wien

8,0
    Mycket bra
    • Par
    • Dubbelrum

Saknade säkerhetsskåp på rummet. Det var heltäckningsmatta i rummet som inte kändes fräsch.

Bra läge! Nära till både spårvagn och tunnelbana. Trevliga restauranger i närheten med god mat. Boende till ett bra pris. Vi var överlag väldigt nöjda med detta boende.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 9 februari 2022

6,0
    Inget ställe för barnfamilj :(
    • Familj med yngre barn
    • Vistelsen var 1 natt

Rummen ligger en trappa upp utan hiss. Trapporna är små och skarpa om man dessutom bär upp väskor eller barn. Sängen är låg och gamla/mjuka. Tunna lakan, kuddar och slitna handdukar sänker våra betyg. I badrummet finns ingenstans att hänga handdukar och annat. En sådan hänger lågt precis ovanför papperskorgen :(. Det är svårt att hitta parkering, inte ens kort stund för att lasta av väskor. Bord och stolar för frukost står nedanför trappan som är klätt med heltäckningsmatta kanske inte är så fräscht och sitta där och äta.

Boendet låg nära den plats som vi skulle fira en väns födelsedag. Vi behövde bara ett ställe att övernatta. Personalen var väldigt snäll och hjälpsam, därför det gör ont att jag inte kan ge högre betyg för boendet. Han får däremot en tia. Incheckningen gick hur bra som helst. Han kontaktade oss via WhatsApp och messade viktiga information. Kanon bra!

Bodde här januari 2022

• Recenserades: 27 september 2022

8,0
    Mycket bra
    • Soloresenär
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här september 2022

Gäster har även recenserat dessa boenden: