2. Hotelanmeldelser for Østrig

7,7

7,8

• Anmeldt: 3. september 2023

7,0
    "Romantisk og autentisk - men forvent et gammelt hotel."
    • Dobbeltværelse

Én ting er patina. Steget SKAL have patina. Det er med til at skabe det romantiske og historiske indtryk. Men flere ting virkede slidte og noget virkede slet ikke. Andre steder på hotellet var det decideret forfaldent. Flere steder er loftet smuldret eller hænger i malingen. Spa afdelingen virkede halv-beskidt i pools og på nogle af gangarealerne. Den udendørs pool var dejlig varm, men alle “spa-funktionerne” virkede ikke. Kun to af boble funktionerne virkede. Værst er dog fitness rummet, som er decideret sundhedsskadeligt med kraftig skimmel lugt pga. en kæmpe vandskade. En vandskade man umiddelbart ikke ønsker at udbedre, da man blot har stillet spande og håndklæder under skaderne. Og det var MANGE steder. Derudover skal man ikke være lyd-følsom. Vi sov med åben dør, da værelserne ikke har aircondition, men vågnede af den grund, flere gange i løbet af natten og morgenen. Larm fra toget og hovedvejen tæt ved. Kirkeklokkerne der bimler tidligt morgen, lige bagved hotellet.

Meget autentisk hotel. Lokalerne emmer af historie og nostalgi. Vores værelse var fantastisk smukt. Personalet går i autentiske klæder og gør alt for at yde optimal service. Yderst romantiske rammer og et fantastisk førstehånds- og helhedsindtryk. Hotellet spreder sig i labyrintlignende gange, hvilket vi fandt super hyggeligt. Indretningen er gennemført og man befinder sig i det “ægte” Østrig. Maden var generelt rigtig god og havde et bredt udvalg og med fair priser på drinkskortet. Spa afdelingen lovede godt, men havde desværre mange funktioner, der ikke fungerede.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 22. februar 2023

"godt"

maden

spa og pool og skibus

Overnattede: februar 2023

• Anmeldt: 14. juli 2022

7,0
    "2 dage på gennemført mod Kroatien! familieværelset var meget slidt og gammelt! maden og wellness reddede indtrykket!"
    • Familieværelse

familieværelset levede slet ikk op til forventningerne og især billederne snød!

pool og wellness områderne

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 21. august 2021

"Blandet fornøjelse"
    • 1 overnatning

Ved ikke om vi kom på en meget uheldig aften med mange gæster. Men oplevelsen af aftensmaden på hotellet var under al kritik. Der var total kaos - og tjeneren kunne ikke tage imod en simpel bestilling på de begrænsede muligheder der var på menukortet - han virkede forvirret og meget uprofessionel. Vi ventede i over 1 time på overhovedet at få en forret - og flere gange måtte vi gentage hvad vi havde bestilt uden at der skete noget. Det var super ærgerligt og til stor frustration når man havde børn med, lige havde kørt hele natten dertil fra DK - og kun havde en enkelt overnatning på stedet.

Det var er meget charmerende og hyggeligt sted der lå i idylliske omgivelser! Værelserne var rigtig gode - rene og rummelige! Et sted man slapper godt af med det unikke pool område. Også rigtig lækre fitness faciliteter :-)

Overnattede: juli 2021

• 1 overnatning

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 7. marts 2022

Enestående
    • På rejse sammen med venner

Overnattede: marts 2022