2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Wenen (deelstaat)
  4. Hotelbeoordelingen Wenen
  5. Beoordelingen van Vienna Marriott Hotel

Beoordelingen over Vienna Marriott Hotel 5 sterren

Parkring 12a, 01. Innere Stadt, 1010 Wenen, Oostenrijk

#151 van de 378 hotels in Wenen

• Beoordeeld op: 21 februari 2024

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Voor Valentijn zou ik liever in het hotel voor eten gebleven hebben als ik had geweten dat het hotel iets gingen doen maar helaas kwamen wij om 21:00 terug en het was niet meer mogelijk om iets in het hotel te doen omdat wij in centrum zijn gegaan en natuurlijk ons goed geamuseerd. Het was heel mooi versierd en ik hoopte ook dat voor het ontbijt voor de volgende dag hetzelfde ging blijven zodat wij en al de rest van de mensen de versiering gingen genieten. Maar bon, hoe dan ook wij hebben een heel leuke verblijf gehad.

De kamer en het ontbijt waren heel goed. Goed bed en lekker eten.

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Fantastisch!
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed en Uitzicht op Park

Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Locatie prima.

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

super
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

personeel zwembad stelde telkens andere regels op

alles gewoon top

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Leuk verblijf met name dankzij het superlief personeel en prachtig ontbijt. Bedden waren comfortabel maar iets te krap.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Grootte van de kamers voor de prijs was veel te klein. Te kleine bedden voor deze eeuw. Niet voor twee corpulente mensen. Airco stond op verwarmen en we hadden het te warm. Dus raam open. Geen ramp. Probleem was opgelost zo.

Ligging, ontbijt, vriendelijk personeel, schoon.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

goed, maar veel te duur

Drukte en lawaai

assortiment

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Locatie perfect! luxe hotel, goed ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

We moesten schoonmaakkosten apart betalen, maar onze kamer is geen eens schoon gemaakt. we hebben zelf nieuwe handoeken gevraagd

Ontbijt was goed, weinig tafels, maar erg uitgebreid! Locatie was perfect, 800 meter van de drukke straatjes

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Top

Redelijk druk.

Schoon, goed ontbijt, uitstekende gym waar vele hotels nog wat van kunnen leren.

• Beoordeeld op: 7 april 2023

uitstekende nacht gehad, kamer aan de achterkant is erg stil!

schoon, mooi, goede service

• Beoordeeld op: 28 maart 2023

Uitstekend Hotel in de onmiddellijke nabijheid van alle bezienswaardigheden.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Een tweede stoel op de kamer zou fijn zijn ! Er staat een bankje maar dat is op den duur oncomfortabel ! Misschien 1 Nederlandse zender op dectv voor het nieuws, maar verder niets

Hotel ligt 7 minuten lopen van het centrum , voor de deur stopt de Hop On - Hop Off bus en stopt ook de tram richting Heldenplatz. Wij waren daar voor ons 40 jarig huwelijk en we zijn meer dan top ontvangen! Ik ga niet vertellen hoe de Hotel Manager ons heeft verrast , maar het was fantastisch ! Ontbijt is uitstekend en voldoende gevarieerd. De Sportsbar heeft heerlijke hapjes en kleine maaltijden , ook daarvan genoten ! Kortom een aanrader voor een ieder die Wenen bezoekt en een goed 5 sterren hotel zoekt !

• Beoordeeld op: 20 december 2022

Mooi weekend in Wenen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Te lange wachtrij aan het ontbijt. Te weinig liften voor dit hotel (lang wachten).

De locatie was zeer goed, de vriendelijkheid ook

• Beoordeeld op: 2 december 2022

100% wat je verwacht van een Marriott hotel

gastvrijheid en behulpzaam

• Beoordeeld op: 6 november 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

in het gartenrestaurant bestelden we 2 glazen wijn, werd er gevraagd of we water erbij wilden, bleek bij het afrekenen 9,50 euro te hebben gekost. Over de andere horeca van het hotel (cascadebar en championsbar) geen klachten, beide uitstekend!!

kamers dik in orde, ligging uitstekend.

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Bad is glad en moeilijk uit te komen

Volop keuze bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 23 juni 2022

zeer goed, wel duur!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

het drinken in de bar was zeer duur!

ontbijt

• Beoordeeld op: 1 maart 2022

een aanrader!!!!!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

een koffiemachine op de kamer zou leuk zijn, alsook wat extra productjes in de badkamer zoals oorstokjes, crèmekes enz.. een regendouche zou het helemaal afmaken. maar zeker een aanrader dit hotel, top!!!

ruime kamer, heel proper, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 23 november 2021

we hadden een leuk verblijf in het hotel. De covid regels werden ook goed opgevolgd. Goede service op alle vlak

niets

ligging en service en accomodatie

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 14 november 2021

een topligging!

• Beoordeeld op: 30 september 2021

Mooi hotel, goed gelegen.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Bedden zijn zeer comfortabel, het zwembad en sauna waren zeer aangenaam, mooi en rustgevend.

• Beoordeeld op: 23 september 2021

Prima hotel voor een bezoek aan Wenen, door de centrale ligging geen auto nodig.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De prijs/kwaliteitverhouding: verhoudingsgewijs prijzig voor deze relatief kleine kamer.

Goed hotel, perfecte locatie in het eerste Bezirk (centrum). Comfortabele kamer (ook al was hij iets aan de kleine kant), uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 september 2021

Top hotel in een top stad
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er was niets wat ons niet beviel!

Alles van kamer tot ontbijt van lunch tot zwembad en de medewerkers kennen je na een paar dagen al zo goed dat ze precies weten wat je wensen zijn. Geeft een oprecht en persoonlijk gevoel van aandacht en zorg!

• Beoordeeld op: 5 september 2021

Een heerlijke week vol cultuur, ontspanning en comfort

Kan niets bedenken.

Ontbijt is erg goed. Ondanks Corona was toch veel mogelijk. Dichtbij bezienswaardigheden. Geen auto nodig gehad.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2021

Fantastisch klantvriendelijk hotel, super ontbijt, super bed, fijne sauna
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er is maar een heel, heel, heel klein punt van kritiek. Het casten van eigen video op naar het scherm op de kamer werkte niet.

Het personeel is super vriendelijk en attent. Vragen altijd hoe het met je is en of je goed hebt geslapen. Aan de balie zijn ze super behulpzaam. De sauna was heerlijk. Ook fijn dat je daar handdoeken krijgt. En het ontbijt is fenomenaal.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

Fantastisch uitzicht op het StadsPark in een heerlijke grote Suite.
    • Junior Suite met Kingsize Bed en Toegang tot de M Club Lounge

Wij hebben via Booking.com ons hotel geboekt een Junior Suite, echter de foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. De meneer die ons ingecheckt had riep mij na een uur bij zich, en deelde mij mee dat het heel lang ging duren met onze kamer vanwege grote drukte en sluiting van een aantal hotels in Wenen. Hij zei tegen mij dat de Junior Suite wel heel erg klein was voor de groep waarin wij reisde en ons uitzicht zou op een binnenplaats zijn waar het licht niet erg optimaal zou zijn. Hij had voor ons wel een alternatief namelijk een grote Suite die al klaar was. Wij hebben met deze voorkomende meneer een bezoek gebracht aan die Suite. Die bleek exact overeen te komen met de foto's die wij op booking.com te zien kregen onder de kop Junior Suite. Daarop hadden wij namelijk besloten om de Junior Suite te boeken vanwege de enorme ruimte die wij te zien kregen. Nu weet ik wel van de kleine lettertjes dat de foto's niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid maar vind dit toch wel een groot nadeel in het boeken bij Booking.com. Want nu weet je eigenlijk nooit wat je kunt verwachten bij het boeken van een kamer. Al met al nog goed gekomen door het personeel van het Marriott maar waren toch duurder uit dan in eerste instantie was begroot.

Service van het personeel en de geboden oplossingen die zij aandroegen om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Kregen een lunch aangeboden met alles erop en eraan, omdat wij heel lang moesten wachten op onze kamer want die zou pas om 18:00 uur klaar zijn. Toen dit werd medegedeeld was het pas tegen 13:00 uur. Konden een betaalde upgrade krijgen echter teveel in prijs maar na een onderhandeling met de manager en zijn meerdere kregen wij de upgrade voor bijna de helft minder en konden wij al om 15:00 uur onze intrek nemen in een grote suite (kmr 424) met een aparte slaapkamer. Fantastisch uitzicht op het StadsPark wat wil een mens nog meer. De suite was geweldig met een aparte entree en wc, een eetkamer met een grote eettafel erin, een woonkamer en een slaapkamer apart af te scheiden van de rest met een grote badkamer. Personeel was geweldig en het Marriott hotel onderscheid zich door hun geboden service en aangedragen oplossingen.