2. Hotelbeoordelingen Aruba

7,3

• Beoordeeld op: 29 januari 2024

Perfect.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Er moeten kamernummers op de deuren komen. Is een tip, geen klacht.

Prima kamer, lekker ruim. Ze maken het elke dag schoon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2022

• Deluxe Suite met Kingsize Bed

1x per drie dagen schone handdoeken.

De locatie is prima. Vlakbij de grote hotels en strand. Onze kamer had 2 grote bedden en de matrassen lagen perfect. Wij hadden een kookpit en verder voldoende uitgeruste keuken. Wij hebben geen gebruik gemaakt vh zwembad.

• Beoordeeld op: 14 december 2021

Mooie kamer voor de prijs
    • Suite met Queensize Bed

De informatie en foto's op site kloppen niet. Dus lees goed wat je boekt. Ik dacht dat er een keukenblokje bij zou zitten maar dat was niet zo. Overigens niet gemist.. ik had voor een airport pick-up gevraagd maar ze kwamen mij niet halen. Daarom een taxi genomen, kost even veel.

Locatie is erg mooi, dichtbij de faciliteiten van palm beach. Met een tussenweg ben je in 10 min op het strand. Heeeeerlijk bed. Goede airco. Gezellige locatie. Nette kamer. Veilige omgeving om te verplaatsen, ook in de nacht.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

Voor een Snelle check-in is dat prima. Niet te veel van verwachten. Qua prijs niet helemaal in verhouding.
    • Suite

Kakkerlakken liepen over de grond in de slaapkamer. Zwembad zag er op een afstand goed uit maar hoe dichterbij je kwam hoe viezer het was. Bodem van zwembad is niet schoon. Alles eromheen was gezellig. Ben niet in de buitenkeuken gaan kijken.

De flexibiliteit om snel een kamer te boeken was prettig. Bed sliep wel lekker. Koelkast maakte te veel geluid. Airco deed het goed. Gordijnen zijn niet donker genoeg voor in de ochtend. Aan de voorkant van hotel niet goed af te lezen of het om dezelfde hotel gaat wat er is geboekt.

• Beoordeeld op: 22 april 2022

1,0
    Verschrikkelijk, beschrijving en foto’s op de site waren niet te vergelijken met het verblijf.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

De kamer was vies De vloer maakten ze schoon terwijl we er al waren, met een bezem met een doek erover als dweil. Er was geen normale dweil aanwezig. De vloer voelde vies en plakkerig aan, zelfs nadat het was “schoongemaakt”. Mijn vriendin vond het zo vies dat ze niet op blote voeten wilde lopen in de kamer. In de gootsteen van de “keuken” lag nog viezigheid van de vorige mensen. De afgewassen borden stonden nog in het afdruiprek. Het afval van de vorige mensen stond nog in een tas naast de prullenbak in het kastje onder de gootsteen in de keuken. Onder het bed was niet schoon, er lag zelfs nog een verpakking van iets onder het bed, tussen al het stof. De afvoer van de gootsteen in de badkamer zat op 3 plekken met duct tape aan elkaar vast. De wc was zwart, met een wc bril, ook zwart, met kussen erop. Ik heb dit nog nooit gezien waar ik heb verbleven en voelde heel vies aan. Onder het zeep bakje in de douche zaten aangekoekte zeepresten van de vorige gasten. De eerste dag konden we geen gebruik maken van het zwembad, aangezien er een verjaardagsfeestje van een kind van 15 werd gevierd, waar al zijn of haar vrienden voor waren uitgenodigd. Het was alleen maar geschreeuw. We hadden een kamer naast het zwembad, zodat we makkelijk van onze kamer naar het zwembad konden en daar ook konden roken. We hebben alsnog aan de weg staan roken ipv bij het zwembad naast onze kamer aangezien we niet tussen het kinderfeestje wilden staan. We zijn uiteindelijk weggegaan naar het centrum om bij het geschreeuw weg te zijn. De tweede dag, de dag na het kinderfeestje was het zwembad zo vies dat je de bodem bijna niet kon zien. Het waterniveau was erg laag en de pomp om het water schoon te maken stond niet eens aan. Bij de gemeenschappelijke keuken naast het zwembad liepen de kakkerlakken over het aanrecht. We moesten minimaal 2 nachten blijven en konden voor de andere 2 nachten ons geld terug krijgen.

Ik kan niks positiefs zeggen over deze accommodatie. De deur moest je aan de binnenkant op slot doen als je weg ging, dit kon niet met de sleutel. Als de deur op slot zat en je duwde er een keer tegenaan sprong het slot open. Er was geen kluis aanwezig voor waardevolle spullen.