2. Hotelbeoordelingen België

Gentseweg 280, 9120 Beveren, België

#11 van de 11 hotels in Beveren

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

• Executive Kamer

Met openbaar vervoer niet zo makkelijk te bereiken

Proper en nette kamer, riante douche.

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

Vertrouwd, met enkele minpuntjes.
    • Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

temperatuurbeheersing in kamer. Airco functioneerde niet goed. Gesloten zwembad zonder aankondiging.

Restaurant

• Beoordeeld op: 18 mei 2024

nette kamer met gedateerde badkamer. Ontbijt geen genoegen.
    • Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

gedateerde badkamer , lang gangenstelsel met gedateerde aankleding van receptie naar de kamer. onoverzichtelijke parking. Ontbijt meer gericht op grote groep dan op kwaliteit en aandacht voor de gast. De vuile borden ed van de vorige gasten werden niet weggehaald of tafel schoongemaakt , terwijl er wel al voor de lunch werd gedekt.

nette kamer op de begane grond. laadmogelijkheid voor de auto.

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Zwembad

Ontbijt en restaurant

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Mooie kamers, lekker ontbijt. Leuke speeltuin voor de kinderen

Iets wat gehorig

Prachtige kamers

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Door de goede faciliteiten toch vermaakt.
    • Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Kamerbadkamer was gedateerd en je moest via stucloop in de hal en langs openstaande zoldertrap je kamer in, dit was vanwege werkzaamheden.

De faciliteiten in het hotel zijn super!

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Heerlijk mooie kamer met groot bubbelbad.
    • Executive Kamer

Viel niet tegen maar handiger zijn 2 stoelen op balkon ipv 1. Iets te dikke kussens (dat is persoonlijk).

Vriendelijjk personeel en een gratis upgrade ivm verjaardag was top!

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Gewoon goed
    • Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Ik vond het bed niet zo prettig slapen. Ook de email correspondentie over een upgrade van een kamer was bijzonder lastig. Uiteindelijk kon het niet meer omdat ondertussen alles bezet was.

Zeer nette kamers en vriendelijke personeel bij het inchecken. Uitgebreid buffet en ruime faciliteiten.

• Beoordeeld op: 30 april 2024

• Studio

Eten bij Ozzo, service en het eten viel erg tegen. Heb last van mijn darmen gehad. Bij grotere evenementen is er toch te weinig parkeerplaatsen.

De rust. De grote van de kamer. De service en gastvrijheid. Eten bij Jardin was echt heerlijk.

• Beoordeeld op: 26 april 2024

• Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Dat business klanten een kamer moeten delen wegens overboekt. Dat mijn kamer niet echt proper was. Koffie in de kamer - niks dat aangeeft welke koffie. Lepel nog vuil. Producten in de kamer ( vanity set .... ) niet aangevuld en oude stukken zeep die op vensterbank liggen. Eerste avond retour receptie want kaart was verkeerd ingeregeld. Eten restaurant ook veel minder dan ik van jullie gewoon ben.

Hulp personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2024

• Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Reactie van de Front medewerkster toen ik weer bij de balie terugkwam omdat de Cottage waar ik naar toe verwezen was niet was schoongemaakt. Weinig gastvrij en niet eens een sorry.

zaalruimte overdag en het lunchbuffet in De Jardin

• Beoordeeld op: 23 april 2024

niets

prima hotel. ontbijt van grote klasse!! uiterst vriendelijk personeel en nette schone kamer met uitstekend bed!!

• Beoordeeld op: 17 april 2024

ons verblijft in 1 woord is uitstekend!!
    • Studio

misschien de donkere gangen en soms zijn er geen parkeerplaatsen voor de gasten want klanten van buiten komen in grootte groepen en vergeten dat de gasten ook moeten parkeren.

ontbijt Super! badkamer ruim en schoon, allen miste wij (de dames) iets meer planken bij de douche om je persoonlijke dingen te zetten. het personeel was heel erg vriendelijk, altijd klaar om je te helpen, helemaal niks om te klagen, Hotel van der Valk Beveren verdient een dikke 10

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Wederom een uitstekend verblijf genoten
    • Junior Suite

Weinig

Uitstekend bed, zalig bad en douche

• Beoordeeld op: 7 april 2024

• Junior Suite

Te weinig koffiecups.

• Beoordeeld op: 2 april 2024

• Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

De hoofdkussens waren echt vreselijk... Ik heb twee op elkaar geprobeerd en zelfs het kussentje van de stoel en het reservekussen geprobeerd, maar na anderhalf uur had ik al pijn in de nek en schouders. Mijn man had hetzelfde probleem. De tweede nacht hebben wij nieuwe kussen gevraagd. Een van die twee was te doen, maar het tweede kussen was even plat en slecht.

Goede kamer en goede prijs/kwaliteit-verhouding. We hadden een goedkopere kamer dan de vorige keer, maar voor ons prima. Fijn dat er zowel een ligbad als een douche aanwezig was en ook heel prettig dat er een groot countertop in de badkamer is om de spullen op uit te stallen. De kamer was ook goed schoongemaakt en het personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Vriendelijk personeel. Op de fiets snel in Antwerpen. Kamer/suite helaas zeer verouderd.
    • Junior Suite met Sauna

Suite kamer zeer verouderd.

Het personeel was heel vriendelijk. Ze denken goed mee en zijn zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Na etentje blijven overnachten

Luxe, modern, super ontbijt

• Beoordeeld op: 22 maart 2024

Alles wat je verwacht van een **** hotel in de rand van Antwerpen
    • Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Wij hebben tijdens ons verblijf (2 nachten) tot 3 keer toe het brandalarm gehoord. 1 keer IN onze kamer en tot 2 keer op heel de verdieping. Het duurde telkens ongeveer een minuut (net lang genoeg om je zorgen te maken). Elke kamer heeft een balkon wat geweldig is voor rokers. Het voelde wel vreemd dat dit voor heel onze gang 1 lang balkon was zonder afscheidingen (je kon als je wou bij alle buren binnenkijken). We hebben echter van heel het weekend niemand anders gezien op het balkon.

Hele mooie kamer, alles was heel proper, heel groot (en toch stevig) bed Omdat we onze tijdstippen goed hadden gekozen hebben we tot 2 maal het zwembad helemaal voor ons alleen gehad. Verwacht geen glijbanen maar een heerlijke zen-ruimte :) Het ontbijtbuffet was uitstekend (as they are in een Van Der Valk)

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

Ontspannend
    • Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Ontbijtbuffet is dermate ruim en lekker en vers.je staat er met plezier voor op

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

Erg fijn en comfortabel verblijf gehad.
    • Superior Plus Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

De kluisjes van het zwembad werkten niet.

Mooie kamers, nette en fijne wellness, goed eten (zowel ontbijt, lunch als diner), vriendelijk en behulpzaam personeel, gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

• Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Dat ik er helaas te kort was.

Bij aankomst vriendelijke mensen bij de receptie. En een upgrade uit t niets. Super leuk.

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

Super fantastixh

Veel en genoeg

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

Prima overnachtingshotel voor zakelijke doeleinden
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bediening televisie was ronduit slecht. Restaurant was te druk avonds maar dat kwam door Valentijn.

Ruime schone kamer. Prima ontbijt. Goede parkeermogelijkheid